Oprava povrchu silnice III/46620 Ostrava, ul. Martinovská, II. etapa – 1. část
20 333 642 20,3 milionů Kč
Zadavatel
Správa silnic Moravskoslezského kraje, příspěvková organizace
Dodavatel
STRABAG a.s.
Podání nabídek
10. února 2025 8:00
Datum zveřejnění
7. ledna 2025
Popis
Předmětem veřejné zakázky je uzavření smlouvy o dílo s jedním dodavatelem na provedení stavebních prací v rámci stavby „Oprava povrchu silnice III/46620 Ostrava, ul. Martinovská, II. etapa – 1. část“. Souvislá délka opravy činí 1,1 km, přičemž řešený úsek silnice III/46620 je vymezen od křižovatky s MK ul. Aleše Hrdličky po křižovatku s místní komunikací ul. Provozní a místní komunikací ul. 1. československého armádního sboru v Ostravě.
Oprava povrchu silnice bude provedena se zachováním současného směrového a šířkového uspořádání. Stávající asfaltové vrstvy budou frézovány na hloubku 110 mm. Lokální vysprávky plochy budou provedeny za pomoci frézování v tl. 0,05 m, povrch vozovky bude očištěn, následně bude na vozovku nanesen infiltrační postřik a položena podkladní vrstva ACP v tl. 0,05 m. Sanace trhlin bude provedena za pomoci profrézování komůrky, vyfoukání nečistot z komůrek a následné zalití modifikovaným asfaltem. Následně bude celý povrch očištěn, nanesen spojovací postřik a položena ložní vrstva ACL v tl. 0,07 m. Pokládka ložné a obrusné vrstvy SMA v tl. 0,04 m bude provedena vždy s jedinou podélnou pracovní spárou. Součástí stavby je také oprava autobusových zastávek s čímž souvisí položka v rámci výkazu výměr „zřízení a odstranění provizorních zastávek“.
Zadavatel upozorňuje účastníky, že je nutné stavební práce koordinovat se záměrem stavby „Oprava energo mostu ev. č. 46620-2..3“, jejíž realizace je plánována na období od 01.06.2025 do 31.08.2025.
Stavebně technický stav vozovky je stanoven ve stupních 2 (5 %), 3 (35 %), 4 (45 %) a 5 (15 %).
V rámci provedené diagnostiky na zjištění obsahu PAU bylo ve 2 ze 3 vzorků nalezeno ZAS-T3, zhotovitel tedy v rámci realizace zajistí také provedení rozboru AHV. V rozpočtu je předpoklad likvidace určitého množství nebezpečného odpadu (cca 20 % z celkového množství). Vyskytne-li se odpad s označením ZAS-T1, ZAS-T2 je možné jeho zpětné použití do krajnic, případně odkup dle ustanovení v obchodních podmínkách. Odkaz na zdroj
Toto info je pouze po
registrované
uživatele.
Oprava povrchu silnice bude provedena se zachováním současného směrového a šířkového uspořádání. Stávající asfaltové vrstvy budou frézovány na hloubku 110 mm. Lokální vysprávky plochy budou provedeny za pomoci frézování v tl. 0,05 m, povrch vozovky bude očištěn, následně bude na vozovku nanesen infiltrační postřik a položena podkladní vrstva ACP v tl. 0,05 m. Sanace trhlin bude provedena za pomoci profrézování komůrky, vyfoukání nečistot z komůrek a následné zalití modifikovaným asfaltem. Následně bude celý povrch očištěn, nanesen spojovací postřik a položena ložní vrstva ACL v tl. 0,07 m. Pokládka ložné a obrusné vrstvy SMA v tl. 0,04 m bude provedena vždy s jedinou podélnou pracovní spárou. Součástí stavby je také oprava autobusových zastávek s čímž souvisí položka v rámci výkazu výměr „zřízení a odstranění provizorních zastávek“.
Zadavatel upozorňuje účastníky, že je nutné stavební práce koordinovat se záměrem stavby „Oprava energo mostu ev. č. 46620-2..3“, jejíž realizace je plánována na období od 01.06.2025 do 31.08.2025.
Stavebně technický stav vozovky je stanoven ve stupních 2 (5 %), 3 (35 %), 4 (45 %) a 5 (15 %).
V rámci provedené diagnostiky na zjištění obsahu PAU bylo ve 2 ze 3 vzorků nalezeno ZAS-T3, zhotovitel tedy v rámci realizace zajistí také provedení rozboru AHV. V rozpočtu je předpoklad likvidace určitého množství nebezpečného odpadu (cca 20 % z celkového množství). Vyskytne-li se odpad s označením ZAS-T1, ZAS-T2 je možné jeho zpětné použití do krajnic, případně odkup dle ustanovení v obchodních podmínkách. Odkaz na zdroj
Dokumenty
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.