Toto je veřejný náhled informací z aplikace Tendry.cz. Pro co nejlepší zážitek a přístup k úplným detailům, všem otevřeným a předchozím výběrovým řízením, dostupným dokumentům atd. se přihlaste. Pokud ještě nemáte účet, zaregistrujte se pomocí své e-mailové adresy.

OPRAVA NAFUKOVACÍCH STANŮ TPE 6004-4 A NAFUKOVACÍCH HAL MMS A MHHF

ZadavatelMinisterstvo obranyDodavatelPodání nabídek24. března 2025 8:00Datum zveřejnění11. března 2025PopisPředmětem této veřejné zakázky malého rozsahu (dále též „VZMR“) je služba:
„Oprava nafukovacích stanů TPE 6004-4 a nafukovacích hal MMS a MHHF“
pro VÚ 6624 Olomouc dále specifikovaná v zadávací dokumentaci této VZMR.

Součástí zadávací dokumentace je „Příloha 1 k Výzvě_Cenová specifikace díla“ (spotřební koš), kde zadavatel požaduje její vyplnění ve žlutě vyznačených místech, podepsání oprávněnou osobou a opětovné vložení (nejlépe ve formátu „pdf“ a také v původním formátu) do el. nástroje NEN jako součást nabídky.
Cenu, která byla vypočtena na základě vyplnění tabulky v „Příloze 1 k Výzvě_Cenová specifikace díla“ zadá dodavatel (dále „dodavatel“=„uchazeč, účastník“) přesně bez zaokrouhlování do předmětu el. nástroje NEN jako nabídku.

Součástí zadávací dokumentace je také „Příloha 2 k Výzvě_Návrh Rámcové dohody“, kde zadavatel požaduje její vyplnění v červeně vyznačených místech, podepsání oprávněnou osobou a opětovné vložení do el. nástroje NEN jako součást nabídky (nejlépe ve formátu „pdf“ a také v původním formátu).

Zadavatel požaduje záruční dobu služby nejméně 24 měsíců na ND a 6 měsíců na práci u dané techniky.

Součástí nabídky budou také přílohy prokazující kvalifikaci dodavatele. Nedoložení kvalifikace ani po opětovné výzvě bude ze strany zadavatele bráno jako nesplnění základních předpokladů a tato nabídka bude vyřazena před hodnocením nabídek.

Dodavatel nabídkou podanou v tomto výběrovém řízení automaticky souhlasí se všemi vypsanými podmínkami tohoto výběrového řízení. Nabídková cena bude zadavatelem považována za nejvýše přípustnou a bude zahrnovat veškeré náklady dodavatele s poskytnutím služby. Dodavatel si řádně zkontroluje cenu zadanou do el. nástroje NEN.
Tato cena nemůže být upravena ani v případě početní chyby. Nabídky dodavatelů budou hodnoceny na základě nabízené ceny za splnění kompletního rozsahu zakázky při dodržení požadavků výběrového řízení.

Po uveřejnění „Výzvy k podání nabídky včetně zadávací dokumentace“ na profilu zadavatele běží lhůta 3 pracovních dnů pro možnost podání stížnosti z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami.
Vyhodnocení veřejné zakázky proběhne do 30 pracovních dnů od lhůty pro ukončení podání nabídek.
Po odeslání „Oznámení o výběru dodavatele“ běží lhůta 3 pracovních dnů pro možnost odvolání proti výsledku výběrového řízení.
Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 10 % nových dodavatelů
Dřívější dodavatelé
Odkaz na zdroj Toto info je pouze po registrované uživatele.

Dokumenty

Zadávací dokumentace a další dokumenty jsou přístupné pouze pro registrované uživatele.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.

Chcete vědět o všech příležitostech?

Zkuste Tendry