Toto je veřejný náhled informací z aplikace Tendry.cz. Pro co nejlepší zážitek a přístup k úplným detailům, všem otevřeným a předchozím výběrovým řízením, dostupným dokumentům atd. se přihlaste. Pokud ještě nemáte účet, zaregistrujte se pomocí své e-mailové adresy.

Odstranění havarijního stavu po povodních 2024 - komplexní oprava trati v úseku Vápenná – Javorník ve Slezsku

423 597 767 423,6 milionů

Zadavatel Správa železnic, státní organizace Dodavatel Podání nabídek 15. července 2025 10:00 Datum zveřejnění 16. června 2025 Popis Předmětem díla je zhotovení stavby „Odstranění havarijního stavu po povodních 2024 - komplexní oprava trati v úseku Vápenná – Javorník ve Slezsku“.

V rámci stavby dojde k obnovení součástí železniční infrastruktury a systému řízení a zabezpečení železniční dopravy tak, aby byla zajištěna bezpečnost železniční dopravy a cestujících. V rámci obnovy železniční infrastruktury v obvodu ŽST Žulová se jedná o obnovu povodní poškozeného železničního svršku, spodku a železničního nástupiště, dále o obnovu poškozených křídel železničního mostu evid.km 13,279, obnovu poškozené opěrné zdi chránící těleso železničního náspu v prostoru souběhu železniční trati a koryta řeky Vidnavky a v opěrné zdi vloženého železničního propustku v evid.km 12,766. V rámci obnovy železniční infrastruktury v traťovém úseku mezi železničními stanicemi Žulová a Velká Kraš potom dojde k obnově k poškozeného křídla a založení opěry železničního mostu v evid.km 16,335 a obnovení poškozených železničních propustků v evid.km 18,268, evid.km 18,368, evid.km 18,477 a evid.km 19,175 a dále v traťovém úseku Žulová – Velká Kraš bude od km 17,850 do km 18,600 a od km 18,950 do km 19,900 provedena obnova povodní poškozeného železničního spodku a obnova železničních přejezdů P4360, P4361 a P4363, obnova povodní poškozeného železničního svršku bude provedena od km 17,850 do km 19,900.

V rámci obnovy železniční infrastruktury v obvodu ŽST Velká Kraš dojde k obnovení opěrné zdi železničního tělesa v souběhu s tokem řeky Vidnavky a obnově železničního zabezpečovacího zařízení výměnou stávajících izolovaných styků technologii s počítači náprav, přičemž budou stávající izolované styky z koleje vyjmuty a nahrazeny kolejnicovými vložkami. Dále bude v rámci železniční stanice Velká Kraš provedeno po levé straně koleje zpevnění drážního příkopu a svahu u kolejového lože od prostoru propustku evid.km 20,292 směrem na Bernartice. V rámci obnovy železniční infrastruktury v traťovém úseku Bernartice u Javorníka – Javorník ve Slezsku dojde k obnově poškozených železničních propustků v evid.km 1,166 a evid.km 1,262 a obnově křídla a založení opěry mostu v evid.km 2,055. V rámci obnovy systému řízení a zabezpečení železniční dopravy dojde v obvodu ŽST Žulová a ŽST Velká Kraš k obnově povodní poškozeného staničního zabezpečovacího zařízení a v traťovém úseku Žulová – Velká Kraš k obnově traťového zabezpečovacího a sdělovacího zařízení.

V traťovém úseku od ŽST Žulová do km 18,030 bude provedena úprava geometrické polohy koleje, výměna stávajících upevnění za nové upevnění pružné, v rámci výměny upevnění budou pod patu kolejnice vloženy nové pružné podložky, upravena a doplněna bude bezstyková kolej. Reprofilováno bude kolejové lože. S ohledem na směrovou a výškovou úpravu koleje budou přestavěna nástupiště na zastávkách Tomíkovice a Kobylá nad Vidnavkou a provedena bude oprava železničních přejezdů P4353, P4354, P4356, P4357, P4358 a P4362.

V traťových úsecích Velká Kraš – Bernartice u Javorníka a Bernartice u Javorníka – Javorník ve Slezsku bude provedeno propracování koleje do hodnot PPK a bude provedena výměna přejezdových konstrukcí za pryžové a dřevěných příčných pražců za nové betonové VPS pražce.
Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 3 % nových dodavatelů
Dřívější dodavatelé
Odkaz na zdroj Toto info je pouze po registrované uživatele.

Dokumenty

Zadávací dokumentace a další dokumenty jsou přístupné pouze pro registrované uživatele.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.

Chcete vědět o všech příležitostech?

Zkuste Tendry