Toto je veřejný náhled informací z aplikace Tendry.cz. Pro co nejlepší zážitek a přístup k úplným detailům, všem otevřeným a předchozím výběrovým řízením, dostupným dokumentům atd. se přihlaste. Pokud ještě nemáte účet, zaregistrujte se pomocí své e-mailové adresy.

Obnova střech objektů bývalého areálu pivovaru čp. 1, čp. 2, čp. 228 v Bílině

48 000 000 48,0 milionů

Zadavatel Město Bílina Dodavatel Podání nabídek 14. května 2025 16:00 Datum zveřejnění 26. března 2025 Popis Předmětem plnění této veřejné zakázky jsou stavební práce a související dodávky a činnosti spočívající v rekonstrukci střech objektů bývalého areálu pivovaru čp.1, čp.2, čp. 228 v Bílině. Jedná se o stavební úpravy spočívající v obnově a opravě poškozených částí střech včetně krovů a klempířských prvků. Jde tedy výhradně o udržovací práce. Účel užívání stavby se provedením stavebních prací nezmění. Všechny uvedené objekty jsou zapsanou prohlášenou kulturní památkou ČR, rejst. č. ÚSKP 42403/5-2546.
Stavební práce budou realizovány dle projektové dokumentace s názvem „PD na obnovu střech objektů bývalého areálu pivovaru čp. 1, čp. 2, čp. 228 v Bílině – II.,“ vypracované společností s názvem FAPAL s.r.o., IČO: 06083927, Stará mostecká 250/2, 412 01 Litoměřice,která je Přílohou č. 2 této zadávací dokumentace (dále jen „projektová dokumentace" nebo „PD“).
Budovy jsou označeny popisnými čísly: č.p. 1 (parc.č. 785), č.p. 2 (parc.č 782) a č.p. 228 (parc.č. 784/1). Každá z budov je dále členěna na dílčí úseky dle částí krovové konstrukce. Části krovů jsou v PD objekty pracovně označeny jako “Objekt A-Objekt L“, přičemž krov a střešní plášť „Objektu A“ (první úsek budovy č.p. 288 za hlavním štítem pivovaru) je součástí samostatné stavební etapy, která je již realizovaná.
Dodavatel zabezpečí na svůj náklad a své nebezpečí všechna plnění a práce související s činnostmi dle projektové dokumentace. Součástí činností bude také zajištění a uhrazení záboru veřejného prostranství a dopravních opatření v nezbytně nutném rozsahu, zejména při realizaci stavebních činností na střeše objektu č.p. 1, kdy bude potřeba omezit dopravu v ulici Litoměřická. Zadavatel požaduje jako dopravní řešení uzavření části ulice Litoměřická kyvadlovou semaforovou dopravu. V případě, že by požadované řešení způsobovalo dopravní komplikace, vyhrazuje si zadavatel možnost požadované dopravní opatření změnit dle podmínek uvedených v Příloze č. 3 zadávací dokumentace.
Předpokládaná doba realizace je nejpozději do 31.12.2027 a bude členěna na etapy.
První etapa, která bude realizována v průběhu roku 2025 až do roku 2026 (dokončení nejpozději do 31.12.2026) bude zahrnovat obnovu částí střechy objektu čp. 228. Druhá etapa, jejíž realizace bude v roce 2027 (dokončení nejpozději 31.12.2027), bude zahrnovat obnovu částí střechy objektu čp. 1. Obnovu střechy čp. 2 je možné zahrnout do jedné, druhé nebo obou etap. Zadavatel nemá v tomto směru preference.
Dílo bude provedeno v souladu s požadavky a podmínkami stanovenými v zadávací dokumentaci a jejích přílohách. Dodavatel je povinen při provádění díla respektovat podmínky platných právních předpisů, platných rozhodnutí týkajících se zhotovované stavby (zejména územního rozhodnutí, stavebního povolení či ohlášení stavby), jakož i požadavky orgánů veřejné správy. Zhotovitel odpovídá za to, že dílo bude provedeno v souladu s technickými normami, normami ČSN a předpisy platnými v České republice. Zadavatel upozorňuje, že dodavatel bude při provádění díla povinen respektovat limity uvedené v Příloze č. 7 zadávací dokumentace.
Noví dodavatelé 👍 Zadavatel často vybírá nové dodavatele - 84 % zakázek
Dřívější dodavatelé
Odkaz na zdroj Toto info je pouze po registrované uživatele.

Dokumenty

Zadávací dokumentace a další dokumenty jsou přístupné pouze pro registrované uživatele.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.

Chcete vědět o všech příležitostech?

Zkuste Tendry