Toto je veřejný náhled informací z aplikace Tendry.cz. Pro co nejlepší zážitek a přístup k úplným detailům, všem otevřeným a předchozím výběrovým řízením, dostupným dokumentům atd. se přihlaste. Pokud ještě nemáte účet, zaregistrujte se pomocí své e-mailové adresy.

Obnova firewallů a nákup souvisejícího SW

11 960 000 12,0 milionů

Zadavatel Státní tiskárna cenin, s. p. Dodavatel Podání nabídek 30. července 2025 9:00 Datum zveřejnění 30. června 2025 Popis 3.1 Předmětem plnění této veřejné zakázky je závazek dodavatele dodat zadavateli:
a) 2 nové firewall boxy;
b) licence k užívání softwaru k 2 novým firewall boxům uvedeným pod písm. a) tohoto odstavce;
a to vše v souladu s technickou specifikací uvedenou v příloze č. 1 Návrhu smlouvy (dále jako „Zboží“);
a dále závazek dodavatele poskytovat zadavateli:
c) servisní podporu (support) výrobce Zboží k tomuto Zboží za podmínek a v rozsahu uvedeném dále ve Návrhu smlouvy, a to po dobu 5 let od podpisu Předávacího protokolu dle čl. VI odst. 2 Návrhu smlouvy;
d) servisní podporu (support) výrobce stávajících firewall boxů dodavatele, uvedených v příloze č. 2 této Návrhu smlouvy, k těmto stávajícím firewall boxům, licence k užívání software k těmto stávajícím firewall boxům dodavatele, a licence k užívání antivirové ochrany s pokročilými funkcemi, to vše po dobu 1 kalendářního roku ode dne 1. 10. 2025;
to vše v souladu s přílohou č. 2 Návrhu smlouvy (dále jako „Služby podpory“)
3.2 Součástí předmětu plnění je:
a) doprava a dodání Zboží do odpovídajících objektů zadavatele uvedených v čl. III odst. 4 Návrhu smlouvy a jeho nastěhování až na místo instalace dle pokynu zadavatele;
b) instalace, konfigurace a implementace Zboží jakožto funkčního celku do stávající infrastruktury v prostředí zadavatele;
c) předání dokladů a dokumentů vztahujících se k užívání Zboží, zejména se jedná o technickou dokumentaci včetně dokumentace parametrů, konfigurací a nastavení, a to v českém nebo anglickém jazyce v elektronické podobě (formát PDF nebo MS Word); prohlášení o shodě; provozní dokumentaci; resp. dodací listy, záruční listy jednotlivých komponent;
d) poskytnutí oprávnění k výkonu práva užívat ty části či součásti Zboží, jež představují, popř. obsahují autorská díla či jiná práva duševního vlastnictví, a to v rozsahu dle Návrhu smlouvy;
e) prověření funkčnosti Zboží zkušebním provozem včetně provedení akceptačních testů;
f) zaškolení určených zaměstnanců dodavatele v počtu maximálně 5 osob v rozsahu minimálně 5 pracovních dní k obsluze a konfiguraci Zboží včetně stanovení běžné údržby (dále jen „zaškolení obsluhy“). K tomuto nastavení Zboží předá zadavatele dodavateli přehled základních požadovaných parametrů kontroly. V případě, že zadavatel nevyčerpá pro zaškolení obsluhy a nastavení Zboží uvedené dny, lze je použít pro doškolení obsluhy Zboží. Případné nevyčerpané dny budou uvedeny v Předávacím protokolu dle čl. VI odst. 2 Návrhu smlouvy a Akceptačním protokolu funkčnosti dle čl. VI odst. 3 Návrhu smlouvy;
(dále jen „předmět plnění)
3.3 Součástí Služeb podpory je poskytování zadavateli ze strany dodavateli všech updatů a upgradů vydaných výrobcem po celou záruční dobu a po dobu poskytování služeb dle čl. II odst. 1 písm. d) Návrhu smlouvy. Cena za toto plnění je součástí kupní ceny dle čl. IV odst. 2 a 3 Návrhu smlouvy.
3.4 Dodavatele se zavazuje, že po dobu záruční doby bude Služby podpory dle čl. II odst. 1 písm. c) Návrhu smlouvy, tj. servisní podporu (support) ke Zboží, poskytovat dle následujících stanovených v čl. VIII odst. 7
3.5 Detailní popis předmětu plnění je vymezen v návrhu smlouvy uvedené příloze č. 1 této ZD (výše a dále jen „Návrh smlouvy“).
Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 35 % nových dodavatelů
Dřívější dodavatelé
Odkaz na zdroj Toto info je pouze po registrované uživatele.

Dokumenty

Zadávací dokumentace a další dokumenty jsou přístupné pouze pro registrované uživatele.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.

Chcete vědět o všech příležitostech?

Zkuste Tendry