Nákup služby – Kontroly, periodické zkoušky, opravy a likvidace hasicích přístrojů pro roky 2024 – 2027 pro Správy provozních středisek v regionální působnosti Brno uvedených v příloze č.2.
450 000 450 000 Kč
Zadavatel
Ministerstvo obrany
Dodavatel
PHP - SERVIS, s.r.o.
Podání nabídek
4. září 2024 8:00
Datum zveřejnění
26. srpna 2024
Popis
- provedení kontrol, periodických zkoušek, oprava a likvidace ručních a pojízdných HP dle zákona č. 133/1985 Sb. o požární ochraně, v platném znění s použitím vyhlášky MV č.246/2001 Sb., o stanovení podmínek požární bezpečnosti a výkonu státního požárního dozoru (vyhláška o požární prevenci); (viz Rámcová dohoda čl.II. odst. 1)
- vystavení příslušných dokladů a protokolů o provedených kontrolách, periodických zkouškách a opravách HP, včetně záznamů o vyřazení HP z používání, je-li zákonný důvod pro vyřazení HP v souladu se zákonem a vyhláškou; (viz RD čl. II. odst. 2)
- příslušné označení provedené kontroly a periodické zkoušky HP; (viz RD čl. II odst. 2)
- odvoz HP k provedení periodické zkoušky, popř. opravy do místa provozovny/ sídla dodavatele a jejich dovoz na určené místo; (viz RD čl. II odst. 2)
- odběr a odvoz neopravitelných nebo vyřazených HP z používání k ekologické likvidaci v souladu s § 9 odst. 9 výše uvedené vyhlášky; (viz RD čl. II odst. 2)
- bližší specifikace předmětu plnění je uvedena v příloze smlouvy č. 1 – „Cenová nabídka“, která bude nedílnou součástí rámcové dohody; (viz RD čl. II odst. 1)
- objednavatel se zavazuje plnění převzít a zaplatit dodavateli dohodnutou cenu; (viz RD čl. II odst. 1)
- měrné jednotky za požadované služby a náhradní díly – kus (ks);
- s vybraným účastníkem zadávacího řízení bude uzavřena víceletá rámcová dohoda na poskytování služby;
- platnost smlouvy bude od jejího oboustranného podpisu smlouvy do 31. srpna 2027 nebo do vyčerpání maximálního rámce smlouvy, pokud k tomu dojde dříve; (viz RD čl. IV. odst. 3) Odkaz na zdroj Toto info je pouze po registrované uživatele.
- vystavení příslušných dokladů a protokolů o provedených kontrolách, periodických zkouškách a opravách HP, včetně záznamů o vyřazení HP z používání, je-li zákonný důvod pro vyřazení HP v souladu se zákonem a vyhláškou; (viz RD čl. II. odst. 2)
- příslušné označení provedené kontroly a periodické zkoušky HP; (viz RD čl. II odst. 2)
- odvoz HP k provedení periodické zkoušky, popř. opravy do místa provozovny/ sídla dodavatele a jejich dovoz na určené místo; (viz RD čl. II odst. 2)
- odběr a odvoz neopravitelných nebo vyřazených HP z používání k ekologické likvidaci v souladu s § 9 odst. 9 výše uvedené vyhlášky; (viz RD čl. II odst. 2)
- bližší specifikace předmětu plnění je uvedena v příloze smlouvy č. 1 – „Cenová nabídka“, která bude nedílnou součástí rámcové dohody; (viz RD čl. II odst. 1)
- objednavatel se zavazuje plnění převzít a zaplatit dodavateli dohodnutou cenu; (viz RD čl. II odst. 1)
- měrné jednotky za požadované služby a náhradní díly – kus (ks);
- s vybraným účastníkem zadávacího řízení bude uzavřena víceletá rámcová dohoda na poskytování služby;
- platnost smlouvy bude od jejího oboustranného podpisu smlouvy do 31. srpna 2027 nebo do vyčerpání maximálního rámce smlouvy, pokud k tomu dojde dříve; (viz RD čl. IV. odst. 3) Odkaz na zdroj Toto info je pouze po registrované uživatele.
Dokumenty
Zadávací dokumentace a další dokumenty jsou přístupné pouze pro registrované uživatele.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.