Toto je veřejný náhled informací z aplikace Tendry.cz. Pro co nejlepší zážitek a přístup k úplným detailům, všem otevřeným a předchozím výběrovým řízením, dostupným dokumentům atd. se přihlaste. Pokud ještě nemáte účet, zaregistrujte se pomocí své e-mailové adresy.

Nákup osobních ochranných pracovních pomůcek pro zaměstnance Správy Pražského hradu

11 500 000 11,5 milionů

Zadavatel Správa Pražského hradu Dodavatel Podání nabídek 29. října 2024 12:00 Datum zveřejnění 16. září 2024 Popis Předmětem plnění této veřejné zakázky je dodávání osobních ochranných pracovních prostředků pro zaměstnance Správy Pražského hradu na základě aktuálních potřeb zadavatele po dobu trvání smluvního vztahu.

Potřebnost zajištění osobních ochranných pracovních prostředků ze strany zadavatele vyplývá zejména z povinností daných ustanovením § 104 zákona č. 262/2006 Sb., zákoníku práce, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 309/2006 Sb., kterým se upravují další požadavky bezpečnosti a ochrany zdraví při práci v pracovněprávních vztazích a o zajištění bezpečnosti ochrany zdraví při činnosti nebo poskytování služeb mimo pracovněprávní vztahy (zákon o zajištění dalších podmínek bezpečnosti a ochrany zdraví při práci), ve znění pozdějších předpisů, a nařízením vlády č. 390/2021 Sb., o bližších podmínkách poskytování osobních ochranných pracovních prostředků, mycích, čistících a dezinfekčních prostředků, a případně dalších souvisejících právních předpisů.

Zadavatel je povinen poskytovat svým zaměstnancům osobní ochranné pracovní prostředky (dále také jen „OOPP“), aby byla zajištěna jejich ochrana před riziky, nebylo ohroženo jejich zdraví a nebylo jim jakkoliv bráněno při výkonu jejich práce.

Zadavatel ve smyslu ustanovení § 35 ve spojení s § 101 ZZVZ rozdělil veřejnou zakázku do dvou částí, a to následujícím způsobem:
Část 1. – Oblečení a doplňky
Část 2. – Ochranná obuv

Účastníci mohou podat libovolně svoje nabídky do kterékoliv z uvedených částí veřejně zakázky, popř. mohou podat jednu nabídku i do obou částí současně. Účastník v krycím listu nabídku (příloha č. 1 ZD) uvede, do jakých částí veřejné zakázky podává svoji nabídku.

V rámci tohoto zadávacího řízení bude v každé z částí veřejné zakázky uzavřena jedna rámcová dohoda na období 48 měsíců ve smyslu ustanovení § 131 a násl. ZZVZ s jedním vybraným dodavatelem, jehož nabídka splní veškeré požadavky stanovené zákonem a zadavatelem v zadávací dokumentaci pro danou část veřejné zakázky a umístí se v této části na prvním místě v pořadí na základě provedeného hodnocení.

Zadavatel předpokládá uzavření rámcové dohody v každé z částí veřejné zakázky s jedním dodavatelem ode dne účinnosti podepsané rámcové dohody na dobu 48 měsíců, popř. do vyčerpání stanoveného finančního limitu pro danou část veřejné zakázky, podle toho, která ze skutečností nastane dříve.

Celková předpokládaná hodnota této veřejné zakázky za obě dvě její části včetně vyhrazených změn závazků činí 11.500.000,- Kč (slovy: jedenáct milionů pět set tisíc korun českých) bez DPH.

Část 1. – Oblečení a doplňky
Předpokládaná hodnota rámcové dohody za celý předmět plnění veřejné zakázky v části 1. činí 7.400.000,- Kč (slovy: sedm milionů čtyři sta tisíc korun českých) bez DPH.

Předpokládaná hodnota vyhrazené změny závazku ze smlouvy (resp. z rámcové dohody) v části 1. veřejné zakázky d činí 300.000,- Kč (slovy: tři sta tisíc korun českých) bez DPH.

Celková předpokládaná hodnota části 1. veřejné zakázky včetně vyhrazené změny závazku činí 7.700.000 (slovy: sedm milionů sedm set tisíc korun českých) bez DPH.

Předpokládaná hodnota rámcové dohody za celý předmět plnění veřejné zakázky v části 2. činí 3.600.000,- Kč (slovy: tři miliony šest set tisíc korun českých) bez DPH.

Předpokládaná hodnota vyhrazené změny závazku ze smlouvy (resp. z rámcové dohody) v části 2. veřejné zakázky činí 200.000,- Kč (slovy: dvě stě tisíc korun českých) bez DPH.

Celková předpokládaná hodnota části 2. veřejné zakázky včetně vyhrazené změny závazku činí 3.800.000 (slovy: tři miliony osm set tisíc korun českých) bez DPH.

Bližší informace k podmínkám vyhrazených změn závazků jsou uvedeny v textu zadávací dokumentace.

Zadavatel taktéž upozorňuje na tomto místě všechny dodavatele, že pro podání nabídky v každé z částí veřejné zakázky je nutné předložit i vzorky OOPP dle podmínek uvedených v textu zadávací dokumentace. Lhůta pro předložení vzorků je shodná s lhůtou pro podání nabídek v dané části veřejné zakázky, nicméně vše vyjma vzorků (tzn. všechny potřebné dokumenty) musí být předloženy v elektronické podobě prostřednictvím elektronického nástroje. Na dokumenty či nabídky podané ve fyzické podobě nebude brán zřetel a nebudou zařazeny do hodnocení.
Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 20 % nových dodavatelů
Dřívější dodavatelé
Odkaz na zdroj Toto info je pouze po registrované uživatele.

Dokumenty

Zadávací dokumentace a další dokumenty jsou přístupné pouze pro registrované uživatele.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.

Chcete vědět o všech příležitostech?

Zkuste Tendry