Toto je veřejný náhled informací z aplikace Tendry.cz. Pro co nejlepší zážitek a přístup k úplným detailům, všem otevřeným a předchozím výběrovým řízením, dostupným dokumentům atd. se přihlaste. Pokud ještě nemáte účet, zaregistrujte se pomocí své e-mailové adresy.

Nákup hotových půd na petriho miskách pro OLD u VVetÚ Hlučín.

12 338 12 338

Zadavatel Ministerstvo obrany Dodavatel Podání nabídek 18. července 2025 4:00 Datum zveřejnění 9. července 2025 Popis Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) na nákup hotových půd na petriho miskách pro OLD u VVetÚ Hlučín.

Zabezpečení dodávky diagnostického spotřebního materiálu nutného pro mikrobiologické vyšetření a sloužící k zabezpečení chodu mikrobiologické laboratoře u VVetÚ Hlučín.
Mikrobiologické půdy slouží jako základ pro všechny mikrobiologické zkoušky a bez nich není možné tuto činnost realizovat - nebude možné provádět akreditované diagnostické zkoušky klinických vzorků.

Minimální exspirace 2,5 měsíce od data výroby.

Seznam požadovaného materiálu pro zacenění je uveden v příloze „ cenová nabídka – položkový rozpočet“.

Nákup materiálu bude proveden podle požadavků zadavatele na základě uzavřené jednorázové kupní smlouvy (KS) s vítězným uchazečem VZMR.

Požadavek:
Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ 134/2016, odst. 1, odst. 2 pís. a). výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. U §77 pokud nebudou uvedeny požadované písmena z daných odstavců – viz. uvedeno výše (§ 77 odst.1, odst. 2 pís. a), může zadavatel účastníka z VZMR vyloučit.
Dále vyplnění cenové nabídky-položkový rozpočet – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou přílohy .
Jako další přílohu - návrh kupní smlouvy - vložit projednaný a případně upravený návrh kupní smlouvy, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za organizaci účastníka. Jako další přílohu požadujeme vložit prohlášení dodavatele o sociálně odpovědném plnění VZ v souladu s Usnesením vlády ČR č. 531 z 24. 7. 2017, o Pravidlech uplatňování odpovědného přístupu při zadávání veřejných zakázek a nákupech státní správy a samosprávy. Vložit v nabídce jako další dokument.

Je-li účastník VZMR výhradním dodavatelem požadovaného materiálu pro ČR, předloží v přílohové části Čestné prohlášení o zplnomocnění k zastupování a distribuci dané společnosti pro ČR s vyjádřením, že je jediný zástupcem pověřeným touto činností pro ČR v roce 2025.

Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpisy z obchodního a živnostenského rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR.

Doba a místo plnění
Plnění bude provedeno do 30-ti kalendářních dnů po podpisu kupní smlouvy poslední ze smluvních stran.
Místo plnění je Vojenský veterinární ústav Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín.
Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 4 % nových dodavatelů
Dřívější dodavatelé
Odkaz na zdroj Toto info je pouze po registrované uživatele.

Dokumenty

Zadávací dokumentace a další dokumenty jsou přístupné pouze pro registrované uživatele.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.

Chcete vědět o všech příležitostech?

Zkuste Tendry