Nákup hotových půd na petriho miskách pro OLD u VVetÚ Hlučín.
12 338 12 338 Kč
Zadavatel
Ministerstvo obrany
Dodavatel
Podání nabídek
18. července 2025 4:00
Datum zveřejnění
9. července 2025
Popis
Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) na nákup hotových půd na petriho miskách pro OLD u VVetÚ Hlučín.
Zabezpečení dodávky diagnostického spotřebního materiálu nutného pro mikrobiologické vyšetření a sloužící k zabezpečení chodu mikrobiologické laboratoře u VVetÚ Hlučín.
Mikrobiologické půdy slouží jako základ pro všechny mikrobiologické zkoušky a bez nich není možné tuto činnost realizovat - nebude možné provádět akreditované diagnostické zkoušky klinických vzorků.
Minimální exspirace 2,5 měsíce od data výroby.
Seznam požadovaného materiálu pro zacenění je uveden v příloze „ cenová nabídka – položkový rozpočet“.
Nákup materiálu bude proveden podle požadavků zadavatele na základě uzavřené jednorázové kupní smlouvy (KS) s vítězným uchazečem VZMR.
Požadavek:
Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ 134/2016, odst. 1, odst. 2 pís. a). výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. U §77 pokud nebudou uvedeny požadované písmena z daných odstavců – viz. uvedeno výše (§ 77 odst.1, odst. 2 pís. a), může zadavatel účastníka z VZMR vyloučit.
Dále vyplnění cenové nabídky-položkový rozpočet – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou přílohy .
Jako další přílohu - návrh kupní smlouvy - vložit projednaný a případně upravený návrh kupní smlouvy, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za organizaci účastníka. Jako další přílohu požadujeme vložit prohlášení dodavatele o sociálně odpovědném plnění VZ v souladu s Usnesením vlády ČR č. 531 z 24. 7. 2017, o Pravidlech uplatňování odpovědného přístupu při zadávání veřejných zakázek a nákupech státní správy a samosprávy. Vložit v nabídce jako další dokument.
Je-li účastník VZMR výhradním dodavatelem požadovaného materiálu pro ČR, předloží v přílohové části Čestné prohlášení o zplnomocnění k zastupování a distribuci dané společnosti pro ČR s vyjádřením, že je jediný zástupcem pověřeným touto činností pro ČR v roce 2025.
Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpisy z obchodního a živnostenského rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR.
Doba a místo plnění
Plnění bude provedeno do 30-ti kalendářních dnů po podpisu kupní smlouvy poslední ze smluvních stran.
Místo plnění je Vojenský veterinární ústav Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín. Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 4 % nových dodavatelů
Toto info je pouze po
registrované
uživatele.
Zabezpečení dodávky diagnostického spotřebního materiálu nutného pro mikrobiologické vyšetření a sloužící k zabezpečení chodu mikrobiologické laboratoře u VVetÚ Hlučín.
Mikrobiologické půdy slouží jako základ pro všechny mikrobiologické zkoušky a bez nich není možné tuto činnost realizovat - nebude možné provádět akreditované diagnostické zkoušky klinických vzorků.
Minimální exspirace 2,5 měsíce od data výroby.
Seznam požadovaného materiálu pro zacenění je uveden v příloze „ cenová nabídka – položkový rozpočet“.
Nákup materiálu bude proveden podle požadavků zadavatele na základě uzavřené jednorázové kupní smlouvy (KS) s vítězným uchazečem VZMR.
Požadavek:
Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ 134/2016, odst. 1, odst. 2 pís. a). výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. U §77 pokud nebudou uvedeny požadované písmena z daných odstavců – viz. uvedeno výše (§ 77 odst.1, odst. 2 pís. a), může zadavatel účastníka z VZMR vyloučit.
Dále vyplnění cenové nabídky-položkový rozpočet – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou přílohy .
Jako další přílohu - návrh kupní smlouvy - vložit projednaný a případně upravený návrh kupní smlouvy, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za organizaci účastníka. Jako další přílohu požadujeme vložit prohlášení dodavatele o sociálně odpovědném plnění VZ v souladu s Usnesením vlády ČR č. 531 z 24. 7. 2017, o Pravidlech uplatňování odpovědného přístupu při zadávání veřejných zakázek a nákupech státní správy a samosprávy. Vložit v nabídce jako další dokument.
Je-li účastník VZMR výhradním dodavatelem požadovaného materiálu pro ČR, předloží v přílohové části Čestné prohlášení o zplnomocnění k zastupování a distribuci dané společnosti pro ČR s vyjádřením, že je jediný zástupcem pověřeným touto činností pro ČR v roce 2025.
Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpisy z obchodního a živnostenského rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR.
Doba a místo plnění
Plnění bude provedeno do 30-ti kalendářních dnů po podpisu kupní smlouvy poslední ze smluvních stran.
Místo plnění je Vojenský veterinární ústav Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín. Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 4 % nových dodavatelů
Dřívější dodavatelé
Odkaz na zdroj
Dokumenty
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.