Toto je veřejný náhled informací z aplikace Tendry.cz. Pro co nejlepší zážitek a přístup k úplným detailům, všem otevřeným a předchozím výběrovým řízením, dostupným dokumentům atd. se přihlaste. Pokud ještě nemáte účet, zaregistrujte se pomocí své e-mailové adresy.

Nákup diagnostického spotřebního materiálu – sterilních, flexibilních inokulačních kliček o objemu 1µl a 10 µl pro OLD u Vojenského veterinárního ústavu Hlučín.

Zadavatel Ministerstvo obrany Dodavatel Podání nabídek 10. května 2024 9:00 Datum zveřejnění 25. dubna 2024 Popis Jedná se o VZMR k zabezpečení nákupu diagnostického spotřebního materiálu – inokulační kličky - sterilní, flexibilní o objemu 1 µl a 10 µl pro OLD u Vojenského veterinárního ústavu Hlučín.

Požadujeme délku minimální exspirace 30 měsíců od dodání produktu.

Jedná se o následující materiál – viz. podrobný popis:

Inokulační kličky sterilní , flexibilní - objem 1 µl, celkem 30 000 ks (možnost balení po 20 - 30 ks v balení … dle dodavatele) včetně produktového listu v českém jazyce.
Požadujeme zaslat vzorky (testovací vzorek produktu minimálně 10 ks v balení).

Inokulační kličky sterilní , flexibilní - objem 10 µl, celkem 30 000 ks (možnost balení po 20 - 30 ks v balení … dle dodavatele) včetně produktového listu v českém jazyce.
Požadujeme zaslat vzorky (testovací vzorek produktu minimálně 10 ks v balení).

Vzorky požadujeme zaslat nejpozději do 7.5.2024 do 15:00 hod. na adresu Vojenský veterinární ústav Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín v označené obálce VZMR-neotevírat.

Nákup materiálu bude proveden podle požadavků zadavatele na základě uzavřené jednorázové kupní smlouvy (KS) s vítězným účastníkem VZMR.

Dodání zboží požadujeme nejpozději do 45 pracovních dnů od podpisů kupní smlouvy. Seznam požadovaného materiálu pro zacenění je uveden v příloze č. 2-Cenová nabídka-zacenění.

Požadavky:
Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ 134/2016, odst. 1, odst. 2 pís. a). výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. U §77 pokud nebudou uvedeny požadované písmena z daných odstavců – viz. uvedeno výše (§ 77 odst.1, odst. 2 pís. a), může zadavatel účastníka z VZMR vyloučit.
Dále vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2 – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou přílohy č. 2. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh kupní smlouvy, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za organizaci účastníka. Jako přílohu č.4 vložit vyplněné čestné prohlášení dodavatele.
Je-li účastník VZMR výhradním dodavatelem požadovaného materiálu pro ČR, předloží v přílohové části Čestné prohlášení o zplnomocnění k zastupování a distribuci dané společnosti pro ČR s vyjádřením, že je jediný zástupcem pověřeným touto činností pro ČR v roce 2024 v českém jazyce.

Pokud nebudou požadované dokumenty předloženy, může zadavatel účastníka vyzvat k doplnění v předmětné VZMR.
Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady výpisy z obchodního a živnostenského rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR.

Doba a místo plnění
Dodání zboží do 45 pracovních dnů od podpisů kupní smlouvy.
Místo plnění je VVetÚ Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín.
Odkaz na zdroj Toto info je pouze po registrované uživatele.

Dokumenty

Zadávací dokumentace a další dokumenty jsou přístupné pouze pro registrované uživatele.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.

Chcete vědět o všech příležitostech?

Zkuste Tendry