Nákup diagnostického setu na Enzootickou bovinní leukózu pro odbor laboratorní diagnostiky Hlučín u Vojenského veterinárního ústavu Hlučín.
5 150 5 150 Kč
Zadavatel
Ministerstvo obrany
Dodavatel
Podání nabídek
17. října 2025 9:00
Datum zveřejnění
8. října 2025
Popis
Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) na nákup diagnostického setu na Enzootickou bovinní leukózu pro odbor laboratorní diagnostiky Hlučín u Vojenského veterinárního ústavu Hlučín.
Zabezpečení dodávky diagnostického spotřebního materiálu nutného pro provádění odborných akreditovaných vyšetření v oblasti sérologie akreditovanou laboratoří VVetÚ Hlučín – konkrétně k průkazu protilátek proti Bovinní virové leukóze (EBVL).
Vyšetření na přítomnost protilátek proti EBVL je povinné dle Metodiky kontroly zdraví a nařízené vakcinace zvířat, kterou každoročně vydává Státní veterinární správa. Tato vyšetření jsou prováděna akreditovanou metodou , která je uvedena v Osvědčení o akreditaci č. 195/2025, a proto je nezbytné zajistit dodávky odpovídajících diagnostických souprav společností TestLine Clinical Diagnostics s.r.o..
Minimální exspirace 1 rok od data dodání.
Seznam požadovaného materiálu pro zacenění je uveden v příloze „ cenová nabídka – položkový rozpočet“.
Nákup materiálu bude proveden podle požadavků zadavatele na základě uzavřené jednorázové kupní smlouvy (KS) s vítězným uchazečem VZMR.
Požadavek:
Zadavatel požaduje, aby účastníci byli oprávněni k podnikání/provozování činnosti v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, nebyli v likvidaci, neprobíhalo vůči nim insolvenční řízení a nebyli nespolehlivými plátci DPH ve smyslu § 106a zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů.
Prokázání profesní způsobilosti:
S ohledem na snadnou dostupnost uvedených informací v rejstřících veřejné správy si zadavatel ověří splnění požadavků na kvalifikaci poskytovatelů sám a nepožaduje proto, aby je prokazovali účastníci.
Zadavatel si vyhrazuje právo před uzavřením Smlouvy vyzvat vybraného dodavatele k předložení originálů nebo úředně ověřené kopie dokladů prokazujících splnění požadavků na kvalifikaci, nepředložil-li je již v původní nabídce.
Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) dále předloží následující požadované dokumenty:
- Cenovou nabídku – položkový rozpočet – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou.
- Jako další dokument vložit projednaný a případně upravený návrh kupní smlouvy, který podepíše osoba oprávněná jednat za organizaci účastníka.
- Dodavatel prokáže základní způsobilost předložením čestného prohlášení, jehož text tvoří přílohu k VZMR
- Dále požadujeme prohlášení dodavatele o sociálně odpovědném plnění VZ v souladu s Usnesením vlády ČR č. 531 z 24. 7. 2017, o Pravidlech uplatňování odpovědného přístupu při zadávání veřejných zakázek a nákupech státní správy a samosprávy. Vložit v nabídce jako další dokument.
Bude-li zakázka realizovaná za pomoci subdodavatele požadujeme předložit platnou smlouvu se subdodavatelem a účastníkem VZMR.
Pokud nebudou všechny požadované doklady předloženy může zadavatel účastníka VZMR požádat o doplnění, popřípadě i vyloučit z VZMR.
Je-li účastník VZMR výhradním dodavatelem požadovaného materiálu pro ČR, předloží v přílohové části Čestné prohlášení o zplnomocnění k zastupování a distribuci dané společnosti pro ČR s vyjádřením, že je jediný zástupcem pověřeným touto činností pro ČR v roce 2025.
Požadované přílohy předložit ve formátu PDF.
Doba a místo plnění
Plnění bude provedeno do 30-ti pracovních dnů po podpisu kupní smlouvy poslední ze smluvních stran.
Místo plnění je Vojenský veterinární ústav Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín. Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 4 % nových dodavatelů
Toto info je pouze po
registrované
uživatele.
Zabezpečení dodávky diagnostického spotřebního materiálu nutného pro provádění odborných akreditovaných vyšetření v oblasti sérologie akreditovanou laboratoří VVetÚ Hlučín – konkrétně k průkazu protilátek proti Bovinní virové leukóze (EBVL).
Vyšetření na přítomnost protilátek proti EBVL je povinné dle Metodiky kontroly zdraví a nařízené vakcinace zvířat, kterou každoročně vydává Státní veterinární správa. Tato vyšetření jsou prováděna akreditovanou metodou , která je uvedena v Osvědčení o akreditaci č. 195/2025, a proto je nezbytné zajistit dodávky odpovídajících diagnostických souprav společností TestLine Clinical Diagnostics s.r.o..
Minimální exspirace 1 rok od data dodání.
Seznam požadovaného materiálu pro zacenění je uveden v příloze „ cenová nabídka – položkový rozpočet“.
Nákup materiálu bude proveden podle požadavků zadavatele na základě uzavřené jednorázové kupní smlouvy (KS) s vítězným uchazečem VZMR.
Požadavek:
Zadavatel požaduje, aby účastníci byli oprávněni k podnikání/provozování činnosti v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, nebyli v likvidaci, neprobíhalo vůči nim insolvenční řízení a nebyli nespolehlivými plátci DPH ve smyslu § 106a zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů.
Prokázání profesní způsobilosti:
S ohledem na snadnou dostupnost uvedených informací v rejstřících veřejné správy si zadavatel ověří splnění požadavků na kvalifikaci poskytovatelů sám a nepožaduje proto, aby je prokazovali účastníci.
Zadavatel si vyhrazuje právo před uzavřením Smlouvy vyzvat vybraného dodavatele k předložení originálů nebo úředně ověřené kopie dokladů prokazujících splnění požadavků na kvalifikaci, nepředložil-li je již v původní nabídce.
Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) dále předloží následující požadované dokumenty:
- Cenovou nabídku – položkový rozpočet – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou.
- Jako další dokument vložit projednaný a případně upravený návrh kupní smlouvy, který podepíše osoba oprávněná jednat za organizaci účastníka.
- Dodavatel prokáže základní způsobilost předložením čestného prohlášení, jehož text tvoří přílohu k VZMR
- Dále požadujeme prohlášení dodavatele o sociálně odpovědném plnění VZ v souladu s Usnesením vlády ČR č. 531 z 24. 7. 2017, o Pravidlech uplatňování odpovědného přístupu při zadávání veřejných zakázek a nákupech státní správy a samosprávy. Vložit v nabídce jako další dokument.
Bude-li zakázka realizovaná za pomoci subdodavatele požadujeme předložit platnou smlouvu se subdodavatelem a účastníkem VZMR.
Pokud nebudou všechny požadované doklady předloženy může zadavatel účastníka VZMR požádat o doplnění, popřípadě i vyloučit z VZMR.
Je-li účastník VZMR výhradním dodavatelem požadovaného materiálu pro ČR, předloží v přílohové části Čestné prohlášení o zplnomocnění k zastupování a distribuci dané společnosti pro ČR s vyjádřením, že je jediný zástupcem pověřeným touto činností pro ČR v roce 2025.
Požadované přílohy předložit ve formátu PDF.
Doba a místo plnění
Plnění bude provedeno do 30-ti pracovních dnů po podpisu kupní smlouvy poslední ze smluvních stran.
Místo plnění je Vojenský veterinární ústav Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín. Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 4 % nových dodavatelů
Dřívější dodavatelé
Odkaz na zdroj
Dokumenty
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.