Toto je veřejný náhled informací z aplikace Tendry.cz. Pro co nejlepší zážitek a přístup k úplným detailům, všem otevřeným a předchozím výběrovým řízením, dostupným dokumentům atd. se přihlaste. Pokud ještě nemáte účet, zaregistrujte se pomocí své e-mailové adresy.

Multimediální tvorba

1 499 300 1,5 miliony

Zadavatel HLAVNÍ MĚSTO PRAHA Dodavatel NICE.film s.r.o. Podání nabídek 6. prosince 2021 10:00 Datum zveřejnění 19. listopadu 2021 Popis Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu jsou služby, spočívající v multimediální tvorbě (vytvoření audiovizuální kampaně „na klíč“), která veřejnosti představí témata pořizovaného nového Územního plánu hl. m. Prahy (tzv. Metropolitního plánu, dále jen „MPP“). Zvolená forma musí podporovat celkovou kampaň na podporu Metropolitního plánu stanovenou předchozí zakázkou (Zpracování grafického manuálu a prezentačních výstupů k územně plánovacím dokumentacím hl. m. Prahy) a musí být realizována v souladu se zvoleným grafickým řešením kampaně. Z toho důvodu se od dodavatele vybraného v rámci této aktuální veřejné zakázky vyžaduje spolupráce s dodavatelem vybraným v rámci předchozí veřejné zakázky.
Předpokládaný postup při plnění zakázky je shrnut v následujících krocích, přičemž před přikročením k dalšímu kroku musí vždy dojít k odsouhlasení zvoleného směru ze strany zadavatele:
1. Vytvoření kreativního konceptu audiovizuální kampaně MPP – celkový návrh na směřování audiovizuální části kampaně (počet videí, styl a pojetí videí, stopáž, …). V rámci tohoto kroku bude definován a odsouhlasen přesný počet videí, jejich stopáž a zvolený audiovizuální styl;
2. Vytvoření libreta k propagačním videím. V rámci tohoto kroku dojde k rozpracování kreativního konceptu do podrobnosti libreta (konceptu scénáře) pro jednotlivá videa jak po stránce obsahové, tak umělecké a technické detaily. Budou specifikovány lokace, herecké obsazení, technologie, užití nových technologií (např. 3D animací, stabilizátorů, 360° kamery, dronů apod.);
3. Vytvoření detailního scénáře a konkrétních textů audiovizuální kampaně (vytvoření samostatného storyboardu a textového scénáře k videím), vytvoření natáčecího plánu videí;
4. Výroba grafické injektáže pro videa (tj. v úvodu videa charakteristický jednotící prvek, na konci videí pak zobrazení odkazu na internetové stránky MPP a logo HMP, případně loga partnerů);
5. Výroba videí, včetně postprodukce (střih, hudba, animace, grafika);
6. Dodání českých titulků k videím;
7. Poskytnutí výhradní, územně a časově neomezené licence ke všem dodaným výstupům;
8. Případně další služby běžně spojené s předmětem plnění.

Předmětem veřejné zakázky není nákup inzertního prostoru, tisk materiálů, výroba a dodání propagačních předmětů apod.
Odkaz na zdroj Toto info je pouze po registrované uživatele.

Dokumenty

Zadávací dokumentace a další dokumenty jsou přístupné pouze pro registrované uživatele.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.

Chcete vědět o všech příležitostech?

Zkuste Tendry