Materiál pro MTT
Zadavatel
Ministerstvo obrany
Dodavatel
Podání nabídek
Datum zveřejnění
19. prosince 2024
Popis
Materiál pro MTT
Požadovaný materiál:
1. Rybářský vlasec
2. Rybářské háčky
3. Nůž řemesl. ulamovací
4. Karabina HMS
5. Zavírací špendlík
Bližší specifikace viz příloha č. 1
Doba plnění smlouvy do 20 pracovních dní od oboustranného podpisu smlouvy.
Místo plnění: VÚ 6624 Bechyně
Nabídky budou hodnoceny na základě uchazečem nabízené ceny s DPH za splnění kompletní dodávky při dodržení požadavků výběrového řízení.
V případě shodných nabídek bude o vítězi veřejné zakázky rozhodnuto automatickým losováním v systému NEN!!!
Podáním nabídky firma souhlasí s obchodními podmínkami uvedenými v návrhu smlouvy. Vítězná firma musí mít na daňovém portálu ministerstva financí zveřejněný platný bankovní účet, na který bude prováděna bezhotovostní platba. Stížnost z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami nebo postupem pří vyhodnocování veřejných zakázek musí být doručena do 3 pracovních dnů, které se počítají od dne vyhlášení veřejné zakázky, a do 3 pracovních dnů, které se počítají od dne zveřejnění vyhodnocení veřejné zakázky. Zadávající si vyhrazuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek, zrušit zadávací postup až do okamžiku uzavření smlouvy nevrátit účastníkům podané nabídky, obdržené v rámci zadávacího postupu a neposkytnout náhrady nákladů, které dodavatel nebo dodavatelé vynaložili na účast v zadávacím postupu.
ŘÁDNĚ PŘEKONTROLUJTE SPRÁVNOST návrhu smlouvy a přílohy.
Do návrhu smlouvy a příloh vyplňte všechna žlutě označená místa. Nedílnou součástí nabídky je podpis návrhu smlouvy a příloh.
Jste-li zaměstnavatelem zaměstnávajícím vice jak 50% osob se zdravotním postižením a máte oprávnění poskytovat náhradní plnění, prosíme Vás o rezervaci tohoto plnění. Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 10 % nových dodavatelů
Toto info je pouze po
registrované
uživatele.
Požadovaný materiál:
1. Rybářský vlasec
2. Rybářské háčky
3. Nůž řemesl. ulamovací
4. Karabina HMS
5. Zavírací špendlík
Bližší specifikace viz příloha č. 1
Doba plnění smlouvy do 20 pracovních dní od oboustranného podpisu smlouvy.
Místo plnění: VÚ 6624 Bechyně
Nabídky budou hodnoceny na základě uchazečem nabízené ceny s DPH za splnění kompletní dodávky při dodržení požadavků výběrového řízení.
V případě shodných nabídek bude o vítězi veřejné zakázky rozhodnuto automatickým losováním v systému NEN!!!
Podáním nabídky firma souhlasí s obchodními podmínkami uvedenými v návrhu smlouvy. Vítězná firma musí mít na daňovém portálu ministerstva financí zveřejněný platný bankovní účet, na který bude prováděna bezhotovostní platba. Stížnost z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami nebo postupem pří vyhodnocování veřejných zakázek musí být doručena do 3 pracovních dnů, které se počítají od dne vyhlášení veřejné zakázky, a do 3 pracovních dnů, které se počítají od dne zveřejnění vyhodnocení veřejné zakázky. Zadávající si vyhrazuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek, zrušit zadávací postup až do okamžiku uzavření smlouvy nevrátit účastníkům podané nabídky, obdržené v rámci zadávacího postupu a neposkytnout náhrady nákladů, které dodavatel nebo dodavatelé vynaložili na účast v zadávacím postupu.
ŘÁDNĚ PŘEKONTROLUJTE SPRÁVNOST návrhu smlouvy a přílohy.
Do návrhu smlouvy a příloh vyplňte všechna žlutě označená místa. Nedílnou součástí nabídky je podpis návrhu smlouvy a příloh.
Jste-li zaměstnavatelem zaměstnávajícím vice jak 50% osob se zdravotním postižením a máte oprávnění poskytovat náhradní plnění, prosíme Vás o rezervaci tohoto plnění. Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 10 % nových dodavatelů
Dřívější dodavatelé
Odkaz na zdroj
Dokumenty
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.