Toto je veřejný náhled informací z aplikace Tendry.cz. Pro co nejlepší zážitek a přístup k úplným detailům, všem otevřeným a předchozím výběrovým řízením, dostupným dokumentům atd. se přihlaste. Pokud ještě nemáte účet, zaregistrujte se pomocí své e-mailové adresy.

Kontrola těsnosti chladího okruhu Thermokingů a Mobilních klimatizací

190 000 190 000

Zadavatel Ministerstvo obrany Dodavatel Podání nabídek 29. října 2025 8:00 Datum zveřejnění 20. října 2025 Popis Zabezpečení kontroly těsnosti + výměna sušiče a filtru kompresoru u Thermokingů a Mobilních
klimatizací dle konkrétních požadavků objednatele, při splnění všech platných norem a zákonů
v ČR. Platný certifikát MŽP k činnostem podle § 10 odst. 1 a odst. 2 písm. a) a b) zákona
č. 73/2012 Sb. a podle nařízení Komise (EU) č. 2015/2067, kterým se v souladu s nařízením
Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2024/573 stanoví minimální požadavky a podmínky
pro vzájemné uznávání k certifikaci společností a pracovníků, pokud jde o chladicí zařízení
obsahující některé fluorované skleníkové plyny.
Počty materiálu viz. příloha č. 2.
Místo plnění veřejné zakázky: VÚ 6624 Bechyně;
Požadavky na kvalifikaci:
Zadavatel si ověří kvalifikaci uchazeče přes webový portál ARES.
Poskytovatel nabídkou podanou v tomto výběrovém řízení automaticky souhlasí se všemi
vypsanými podmínkami tohoto výběrového řízení. Nabídková cena s DPH bude zadavatelem
považována za nejvýše přípustnou a bude zahrnovat veškeré náklady poskytovatele
s poskytnutím služby.
Poskytovatel si řádně zkontroluje cenu zadanou do el. nástroje NEN.
Tato cena nemůže být upravena ani v případě početní chyby. Nabídky budou hodnoceny
na základě poskytovatele nabízené ceny s DPH za splnění kompletního rozsahu zakázky
při dodržení požadavků výběrového řízení.
Vyhodnocení veřejné zakázky proběhne do 30 pracovních dnů od lhůty pro ukončení podání
nabídky.
Po uveřejnění „Výzvy k podání nabídky včetně zadávací dokumentace“ na profilu zadavatele
běží lhůta 3 pracovních dnů pro možnost podání stížnosti z důvodu nesouhlasu se zadávacími
podmínkami.
Po odeslání „Oznámení o výběru poskytovatele“ běží lhůta 3 pracovních dnů pro možnost
odvolání proti výsledku výběrového řízení.
Jste-li zaměstnavatelem zaměstnávajícím vice jak 50 % osob se zdravotním postižením
a máte oprávnění poskytovat náhradní plnění, prosíme Vás o rezervaci tohoto plnění.
Návrh smlouvy musí obsahovat „Datum a místo podpisu“, razítko a podpis!!!
Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 4 % nových dodavatelů
Dřívější dodavatelé
Odkaz na zdroj Toto info je pouze po registrované uživatele.

Dokumenty

Zadávací dokumentace a další dokumenty jsou přístupné pouze pro registrované uživatele.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.

Chcete vědět o všech příležitostech?

Zkuste Tendry