Toto je veřejný náhled informací z aplikace Tendry.cz. Pro co nejlepší zážitek a přístup k úplným detailům, všem otevřeným a předchozím výběrovým řízením, dostupným dokumentům atd. se přihlaste. Pokud ještě nemáte účet, zaregistrujte se pomocí své e-mailové adresy.

Komunitní sociální bydlení Hronov – dodávka nábytku

348 550 348 550

Zadavatel Královéhradecký kraj Dodavatel Podání nabídek 16. prosince 2025 14:00 Datum zveřejnění 18. listopadu 2025 Popis Předmětem veřejné zakázky je dodávka vnitřního vybavení (volně stojícího nábytku) dle projektové dokumentace (dále jen „PD“) a výkazu výměr a poskytnutí souvisejících služeb. PD vyjadřuje výstup autorského návrhu řešení nábytku zpracovatelem interiéru a byla projednána s uživatelem. Dodávka vnitřního vybavení zahrnuje dopravu, montáž, instalaci, zaškolení a zpracování technicko-provozní dokumentace. Před zadáním do výroby bude v součinnosti se zhotovitelem stavebních prací provedeno zaměření interiérů a ověří se následné bezproblémové umístění nábytku. Rovněž bude před zadáním do výroby odsouhlaseno zadavatelem konečné barevné řešení,
materiálový a dezénový výběr.
Veškeré technické podmínky jsou uvedeny jako minimální (popř. dle jejich povahy jako maximální) a závazné. Dodavatel je oprávněn nabídnout plnění s lepšími parametry než těmi, které jsou stanoveny zadavatelem jako minimální, resp. podle jejich povahy maximální hodnoty. V takovém případě je dodavatel povinen prokázat, že jím nabízený parametr skutečně představuje lepší splnění dané technické podmínky.
Pro dodávku prvků volně stojícího vnitřního vybavení jsou požadované rozměry s tolerancí ± 5 %.
Dodávka bude realizována po dokončení stavebních prací v průběhu zkušebního provozu.
Nedílnou součástí předmětu veřejné zakázky je zejména:
a) doprava do místa plnění, montáž, instalace, uvedení do provozu včetně ověření jeho funkčnosti, provedení všech provozních testů a předepsaných zkoušek dle příslušné platné právní úpravy, ověření deklarovaných technických parametrů;
b) instruktáž („školení“) personálu;
c) vystavení protokolu o proškolení, resp. instruktáži personálu, a protokolu opravňujícího provádět následné instruktáže personálu v používání předmětu veřejné zakázky pro určeného pracovníka uživatele;
d) podpis předávacího protokolu;
e) poskytování komplexního záručního servisu a oprav včetně dodávky náhradních dílů;
f) dodání dokladů, které jsou potřebné pro používání zboží jako např. návod k použití/ k údržbě v českém jazyce (i v elektronické podobě na CD/DVD), příslušné certifikáty, atesty osvědčující, že přístroj je vyroben v souladu s platnými bezpečnostními normami a ČSN, kopii prohlášení o shodě (CE declaration) a případně další;
g) ekologická likvidace obalového materiálu, v němž bylo zboží dodáno;
h) udržování pořádku v místě plnění a po skončení zabudování a dodání předmětu veřejné zakázky provést úklid místa plnění a uvést ho do původního stavu;
i) povinnost na své náklady všechny konstrukce a zařízení novostavby, které by mohly být při dodání zboží poškozeny nebo znečištěny, opatřit vhodným a účinným zajištěním (např. ochrannou folií) a toto bezprostředně po dodávce na vlastní náklady odstranit;
j) další činnosti výslovně neuvedené, které jsou však s realizací plnění neoddělitelně spojeny a plnění bez nich není možné.
Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 27 % nových dodavatelů
Dřívější dodavatelé
Odkaz na zdroj Toto info je pouze po registrované uživatele.

Dokumenty

Zadávací dokumentace a další dokumenty jsou přístupné pouze pro registrované uživatele.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.

Chcete vědět o všech příležitostech?

Zkuste Tendry