IMPLEMENTACE SAP S/4HANA A SOUVISEJÍCÍ ROZVOJOVÉ A SERVISNÍ SLUŽBY
Zadavatel
Pražská plynárenská, a.s.
Dodavatel
Podání nabídek
Datum zveřejnění
7. listopadu 2025
Popis
Předmětem plnění Veřejné zakázky je:
1. zajištění implementace Informačního systému zahrnující nasazení: SAP S/4 for Utilities, rozšíření Customer Engagement (CE) pro S/4HANA for Utilities, SAP S/4 Enterprise, Management (ERP+) a SAP HCM,
2. zajištění provedení všech dalších odborných implementačních prací, jimiž se rozumí souhrn činností směřujících k zprovoznění Informačního systému, tedy zejména instalační práce, migrace dat, školení, testování, programování, odstraňování chyb bránících akceptaci, konzultace, vypracování dokumentace, jakož i další odborné práce nezbytné k integraci jednotlivých komponent Informačního systému do komplexního funkčního řešení,
3. zajištění poskytování konzultačních a rozvojových služeb na základě objednávek Zadavatele v rozsahu do 5 000 člověkodnů („MD“),
4. zajištění poskytování servisních služeb a následné technické podpory po dobu tří let od akceptace fáze Post Go-live support,
přičemž minimální technické podmínky, které musí předmět zakázky splňovat, jsou specifikovány v příloze č. 1 těchto Pokynů (Minimální technické podmínky). Odkaz na zdroj
Toto info je pouze po
registrované
uživatele.
1. zajištění implementace Informačního systému zahrnující nasazení: SAP S/4 for Utilities, rozšíření Customer Engagement (CE) pro S/4HANA for Utilities, SAP S/4 Enterprise, Management (ERP+) a SAP HCM,
2. zajištění provedení všech dalších odborných implementačních prací, jimiž se rozumí souhrn činností směřujících k zprovoznění Informačního systému, tedy zejména instalační práce, migrace dat, školení, testování, programování, odstraňování chyb bránících akceptaci, konzultace, vypracování dokumentace, jakož i další odborné práce nezbytné k integraci jednotlivých komponent Informačního systému do komplexního funkčního řešení,
3. zajištění poskytování konzultačních a rozvojových služeb na základě objednávek Zadavatele v rozsahu do 5 000 člověkodnů („MD“),
4. zajištění poskytování servisních služeb a následné technické podpory po dobu tří let od akceptace fáze Post Go-live support,
přičemž minimální technické podmínky, které musí předmět zakázky splňovat, jsou specifikovány v příloze č. 1 těchto Pokynů (Minimální technické podmínky). Odkaz na zdroj
Dokumenty
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.