Implementace, následná podpora a rozvoj systému řízení vztahů s klienty ČPZP
Zadavatel
Česká průmyslová zdravotní pojišťovna
Dodavatel
Podání nabídek
23. září 2024 10:00
Datum zveřejnění
19. července 2024
Popis
Cílem veřejné zakázky je vybudování funkčního systému řízení vztahů s klienty České průmyslové zdravotní pojišťovny (dále jen „zadavatel“ nebo „ČPZP“) napojeného na současné aplikace v informačním systému ČPZP a jejich komunikační kanály směřující ke klientům a partnerům ČPZP (dále jen „CRM ČPZP“). Systém CRM ČPZP bude navazovat na všechny stěžejní procesy zadavatele související se zajištěním služeb pro pojištěnce, výběrem pojistného a smluvním zajištěním poskytovatelů zdravotních služeb, hrazením zdravotních služeb a schvalovacími procesy vybraných zdravotních služeb.
Předmět veřejné zakázky zahrnuje veškeré činnosti spojené s vybudováním, implementací, podporou provozu
a rozvojem systému CRM ČPZP včetně poskytnutí potřebných licenčních oprávnění a poskytování souvisejících služeb. Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 36 % nových dodavatelů
Předmět veřejné zakázky zahrnuje veškeré činnosti spojené s vybudováním, implementací, podporou provozu
a rozvojem systému CRM ČPZP včetně poskytnutí potřebných licenčních oprávnění a poskytování souvisejících služeb. Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 36 % nových dodavatelů
Dřívější dodavatelé
Odkaz na zdroj
Toto info je pouze po
registrované
uživatele.
Dokumenty
Zadávací dokumentace a další dokumenty jsou přístupné pouze pro registrované uživatele.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.