II/105 Kamenný Přívoz, mosty ev. č. 105-008 a 105-009 přes řeku Sázavu v obci Kamenný Přívoz
136 527 346 136,5 milionů Kč
Zadavatel
Krajská správa a údržba silnic Středočeského kraje, příspěvková organizace
Dodavatel
Podání nabídek
12. září 2025 9:00
Datum zveřejnění
11. srpna 2025
Popis
Jedná se o rekonstrukci stávajícího soumostí přes Sázavu v obci Kamenný přívoz a úpravu
přilehlých stykových křižovatek. Jedná se o veřejnou dopravní stavbu, most slouží k převedení automobilového, pěšího a cyklistického provozu přes Sázavu. Komunikace je navržená s asfaltovým krytem podle platných ČSN EN a v souladu s dalšími resortními předpisy MD ČR (TKP, TP). Rekonstrukce mostu využívá základových konstrukcí a částí opěr původního mostu. Využity budou ty části, které nevykazují závady, tomu odpovídají části původních opěr, které jsou v zemi. Opěry mostu budou zčásti zachovány. Bude odbourán úložný práh a část opěr a jejich následné nadbetonování s novou výztuží. Nosnou konstrukci tvoří spřažená ocelobetonová konstrukce z ocelových nosníků a spřahující desky. Tuhost v příčném směru je zajišťována spřaženou deskou, která je v koncových částech spřažena se železobetonovými koncovými příčníky. Spřažená ocelobetonová konstrukce má dvě pole o rozpětích 2x 45,3 m. Příčný řez je tvořen ŽB spřaženou deskou tl. 300 mm a 4 ocelovými svařovanými hlavními nosníky tvaru I s konstantní výškou stojiny 1780mm a tloušťkou stojiny proměnnou od 12 do 16mm. Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 8 % nových dodavatelů
Toto info je pouze po
registrované
uživatele.
přilehlých stykových křižovatek. Jedná se o veřejnou dopravní stavbu, most slouží k převedení automobilového, pěšího a cyklistického provozu přes Sázavu. Komunikace je navržená s asfaltovým krytem podle platných ČSN EN a v souladu s dalšími resortními předpisy MD ČR (TKP, TP). Rekonstrukce mostu využívá základových konstrukcí a částí opěr původního mostu. Využity budou ty části, které nevykazují závady, tomu odpovídají části původních opěr, které jsou v zemi. Opěry mostu budou zčásti zachovány. Bude odbourán úložný práh a část opěr a jejich následné nadbetonování s novou výztuží. Nosnou konstrukci tvoří spřažená ocelobetonová konstrukce z ocelových nosníků a spřahující desky. Tuhost v příčném směru je zajišťována spřaženou deskou, která je v koncových částech spřažena se železobetonovými koncovými příčníky. Spřažená ocelobetonová konstrukce má dvě pole o rozpětích 2x 45,3 m. Příčný řez je tvořen ŽB spřaženou deskou tl. 300 mm a 4 ocelovými svařovanými hlavními nosníky tvaru I s konstantní výškou stojiny 1780mm a tloušťkou stojiny proměnnou od 12 do 16mm. Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 8 % nových dodavatelů
Dřívější dodavatelé
Odkaz na zdroj
Dokumenty
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.