I/35 Hodkovice n. M., nadjezd 35-038.1
Zadavatel
Ředitelství silnic a dálnic ČR
Dodavatel
Podání nabídek
24. září 2025 9:00
Datum zveřejnění
19. srpna 2025
Popis
Předmětem zakázky je rekonstrukce mostu 35-038.1, která spočívá v demolici starého mostu a výstavbě nového mostu a prodloužení odbočovacího pruhu.
Na hlavních částech mostu 35-038.1 se vyskytují tyto závady:
- U opěry 1 došlo k sednutí terénu pod zavěšenými křídly. Na líci opěr jsou stopy po průsacích.
-Stativa i pilíře mají trhliny charakteristické pro separaci krycí vrstvy nad korodující výztuží. Na stativa zatéká dilatačními sparami. Na stojky pilířů odstřikuje voda z podcházející komunikace. Hrozí pád uvolněných částí krycí vrstvy pod most.
-V 1. poli vlevo mechanicky poškozena hrana levého krajního nosníku vysokými podjíždějícími vozidly. V oblastech dilatačních spár dochází ke korozi kotevních částí předpínací výztuže. Došlo k obnažení korodujících kotev podélného předpětí na vnějších bocích krajních nosníků. Beton nosníků v koncových částech degraduje. Na spodním líci nosníků je patrna koroze konstrukční výztuže. začíná docházet k separaci krycí vrstvy nad korodující výztuží. Hrozí pád uvolněných vrstev krycí vrstvy pod most.
-EMZ na celém mostě výrazně deformovány, vyjeté koleje. V místech dilatačních spár v chodnících na obou stranách zatéká na spodní stavbu, těsnění dilatačních spár v chodnících je nefunkční.
Vzhledem k těmto závadám a stáří mostu 35-038.1 53 let je nutné přistoupit k rekonstrukci, spočívající v demolici starého a výstavbě nového mostu, v rámci které se prodlouží odbočovací pruh od Turnova na normovou délku. Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 6 % nových dodavatelů
Toto info je pouze po
registrované
uživatele.
Na hlavních částech mostu 35-038.1 se vyskytují tyto závady:
- U opěry 1 došlo k sednutí terénu pod zavěšenými křídly. Na líci opěr jsou stopy po průsacích.
-Stativa i pilíře mají trhliny charakteristické pro separaci krycí vrstvy nad korodující výztuží. Na stativa zatéká dilatačními sparami. Na stojky pilířů odstřikuje voda z podcházející komunikace. Hrozí pád uvolněných částí krycí vrstvy pod most.
-V 1. poli vlevo mechanicky poškozena hrana levého krajního nosníku vysokými podjíždějícími vozidly. V oblastech dilatačních spár dochází ke korozi kotevních částí předpínací výztuže. Došlo k obnažení korodujících kotev podélného předpětí na vnějších bocích krajních nosníků. Beton nosníků v koncových částech degraduje. Na spodním líci nosníků je patrna koroze konstrukční výztuže. začíná docházet k separaci krycí vrstvy nad korodující výztuží. Hrozí pád uvolněných vrstev krycí vrstvy pod most.
-EMZ na celém mostě výrazně deformovány, vyjeté koleje. V místech dilatačních spár v chodnících na obou stranách zatéká na spodní stavbu, těsnění dilatačních spár v chodnících je nefunkční.
Vzhledem k těmto závadám a stáří mostu 35-038.1 53 let je nutné přistoupit k rekonstrukci, spočívající v demolici starého a výstavbě nového mostu, v rámci které se prodlouží odbočovací pruh od Turnova na normovou délku. Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 6 % nových dodavatelů
Dřívější dodavatelé
Odkaz na zdroj
Dokumenty
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.