Toto je veřejný náhled informací z aplikace Tendry.cz. Pro co nejlepší zážitek a přístup k úplným detailům, všem otevřeným a předchozím výběrovým řízením, dostupným dokumentům atd. se přihlaste. Pokud ještě nemáte účet, zaregistrujte se pomocí své e-mailové adresy.

HOSPIC NA SVATÉM KOPEČKU - DODÁVKA PŘENOSNÉHO BEZDRÁTOVÉHO ULTRAZVUKU

164 000 164 000

Zadavatel Hospic na Svatém Kopečku Dodavatel Podání nabídek 2. října 2025 10:00 Datum zveřejnění 17. září 2025 Popis Předmětem veřejné zakázky je dodávka přenosného bezdrátového ultrazvuku pro poskytování lůžkové paliativní a hospicové péče zadavatelem a poskytovatelem zdravotních služeb podle zákona č. 372/2011 Sb., v prostorách objektu hospice na adrese nám. Sadové 4/24 v Olomouci – Svatém Kopečku.
Podrobná specifikace předmětu veřejné zakázky je uvedena v příloze této zadávací dokumentace.
Předmětem zakázky je rovněž instalace přístroje v místě plnění, jeho uvedení do provozu, kalibrace, instruktáž personálu a vyhotovení všech příslušných protokolů dle platných právních předpisů pro zdravotnické prostředky, obecně závazných právních předpisů a požadavků výrobce přístroje.
Záruční dobu požaduje zadavatel na celý předmět zakázky minimálně 2 roky. Nabídky s kratší záruční dobou nesplní zadávací podmínky a budou ze zadávacího řízení vyřazeny.
V záruční době požaduje zadavatel provedení povinných prohlídek zdarma.
V nabídce musí být doložen doklad opravňující servisní organizaci k servisním činnostem (doložení kopie dokladu o splnění ohlašovací povinnosti pro servisní činnosti podle zákona o zdravotnických prostředcích, v platném znění).
Zadavatel požaduje doložení technických listů, veškerých atestů, schvalovacích protokolů včetně prohlášení o shodě, které jsou nutné pro provozování nabízeného zařízení na území ČR. Součástí nabídky musí být manuál v českém jazyce. Dodavatel se dále musí zavázat k tomu, že s dodávkou zařízení předá zadavateli kromě listinné formy českého manuálu rovněž český manuál a prohlášení o shodě v elektronické formě.
V nabídce uveďte ve zvláštní příloze následující informace:
- nároky na kalibraci, validaci případně jiná metrologická ověření a jejich četnost (pokud přístroj tyto úkony nevyžaduje, uveďte to v nabídce)
- nároky na četnost servisních prohlídek případně elektrických revizí (pokud přístroj tyto úkony nevyžaduje, uveďte to v nabídce)
- klasifikační třída zdravotnického prostředku, pokud není uvedena v prohlášení o shodě
- způsob likvidace zařízení po jeho celkovém opotřebení (s ohledem na zákonné předpisy o nakládání s odpadem)
- seznam speciálního spotřebního materiálu a náhradních dílů, jejichž používání podmiňuje dodržení záručních podmínek a zajišťuje bezpečné provozování nabízených zdravotnických prostředků, pokud je to pro tento případ relevantní. Uveďte rovněž aktuální ceník těchto materiálů a kontakt pro jeho objednávání.
Odkaz na zdroj Toto info je pouze po registrované uživatele.

Dokumenty

Zadávací dokumentace a další dokumenty jsou přístupné pouze pro registrované uživatele.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.

Chcete vědět o všech příležitostech?

Zkuste Tendry