Fyzická ostraha objektů Památníku národního písemnictví v Praze
16 500 000 16,5 milionů Kč
Zadavatel
Památník národního písemnictví
Dodavatel
Podání nabídek
17. září 2025 10:00
Datum zveřejnění
18. srpna 2025
Popis
Předmětem veřejné zakázky je:
a) zajištění fyzické ostrahy v rozsahu 2 pracovníků na jednu směnu (každý pracovník bude vykonávat ostrahu v jiném objektu Zadavatele), spočívající v komplexní fyzické ostraze objektů, ochraně věcí movitých a nemovitých, jakož i zaměstnanců Zadavatele a ostatních osob, které se v objektech budou nacházet, a to včetně jejich majetku;
b) zajištění činností spojených s obsluhou systémů technické ochrany (tj. mechanických zábranných prostředků, poplachového zabezpečovacího a tísňového systému, kamerového systému a systému kontroly vstupů) a elektrické požární signalizace s adekvátní reakcí na případné zjištění mimořádných událostí a vydání pokynů pro další členy ostrahy zásahu;
c) zajištění služeb kustodů v rozsahu 6 pracovníků na jednu směnu, kteří budou provádět fyzickou ostrahu sbírkových předmětů vystavených v prostorách Zadavatele v době otevření pro veřejnost a zároveň podávat základní informace o výstavě dle pokynů odborných pracovníků Zadavatele a provádět pořadatelskou činnost při zahájení výstav a přednášek pro veřejnost;
d) zajištění ostrahy při akcích pořádaných Zadavatelem nad rámec běžného provozu;
e) zpracování měsíčních reportů o výkonu služeb a
f) poskytnutí součinnosti v souvislosti s ukončením smlouvy podle článku 14 smlouvy.
Detailní specifikace a rozsah předmětu veřejné zakázky je uvedena v Příloze č. 2 Zadávací dokumentace, tj. v návrhu smlouvy a v příloze č. 1 návrhu smlouvy, tj. ve Směrnici o zajišťování bezpečnostních služeb v objektech Památníku národního písemnictví v Praze.
Zadavatel upozorňuje, že vzhledem k úmyslu zadavatele zajistit v budoucnu vlastními silami ostrahu některých objektů, jejichž ostraha je předmětem této veřejné zakázky, prostřednictvím kamerového systému, se požadovaný rozsah plnění může během plnění veřejné zakázky změnit. Tato změna bude provedena za podmínek a postupem dle příslušných ustanovení závazného návrhu smlouvy o zajištění bezpečnostních služeb. Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 21 % nových dodavatelů
Toto info je pouze po
registrované
uživatele.
a) zajištění fyzické ostrahy v rozsahu 2 pracovníků na jednu směnu (každý pracovník bude vykonávat ostrahu v jiném objektu Zadavatele), spočívající v komplexní fyzické ostraze objektů, ochraně věcí movitých a nemovitých, jakož i zaměstnanců Zadavatele a ostatních osob, které se v objektech budou nacházet, a to včetně jejich majetku;
b) zajištění činností spojených s obsluhou systémů technické ochrany (tj. mechanických zábranných prostředků, poplachového zabezpečovacího a tísňového systému, kamerového systému a systému kontroly vstupů) a elektrické požární signalizace s adekvátní reakcí na případné zjištění mimořádných událostí a vydání pokynů pro další členy ostrahy zásahu;
c) zajištění služeb kustodů v rozsahu 6 pracovníků na jednu směnu, kteří budou provádět fyzickou ostrahu sbírkových předmětů vystavených v prostorách Zadavatele v době otevření pro veřejnost a zároveň podávat základní informace o výstavě dle pokynů odborných pracovníků Zadavatele a provádět pořadatelskou činnost při zahájení výstav a přednášek pro veřejnost;
d) zajištění ostrahy při akcích pořádaných Zadavatelem nad rámec běžného provozu;
e) zpracování měsíčních reportů o výkonu služeb a
f) poskytnutí součinnosti v souvislosti s ukončením smlouvy podle článku 14 smlouvy.
Detailní specifikace a rozsah předmětu veřejné zakázky je uvedena v Příloze č. 2 Zadávací dokumentace, tj. v návrhu smlouvy a v příloze č. 1 návrhu smlouvy, tj. ve Směrnici o zajišťování bezpečnostních služeb v objektech Památníku národního písemnictví v Praze.
Zadavatel upozorňuje, že vzhledem k úmyslu zadavatele zajistit v budoucnu vlastními silami ostrahu některých objektů, jejichž ostraha je předmětem této veřejné zakázky, prostřednictvím kamerového systému, se požadovaný rozsah plnění může během plnění veřejné zakázky změnit. Tato změna bude provedena za podmínek a postupem dle příslušných ustanovení závazného návrhu smlouvy o zajištění bezpečnostních služeb. Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 21 % nových dodavatelů
Dřívější dodavatelé
Odkaz na zdroj
Dokumenty
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.