Toto je veřejný náhled informací z aplikace Tendry.cz. Pro co nejlepší zážitek a přístup k úplným detailům, všem otevřeným a předchozím výběrovým řízením, dostupným dokumentům atd. se přihlaste. Pokud ještě nemáte účet, zaregistrujte se pomocí své e-mailové adresy.

Dynamický nákupní systém na zajištění stěhovacích služeb pro Finanční správu ČR

5 438 400 5,4 milionů

Zadavatel Generální finanční ředitelství Dodavatel Podání nabídek 30. května 2023 10:00 Datum zveřejnění 28. dubna 2023 Popis Předmětem dílčích veřejných zakázek zadávaných v DNS bude zajištění stěhovacích služeb spočívajících ve stěhování majetku Generálního finančního ředitelství v objektech Finanční správy České republiky, a to zejména kancelářského a sedacího nábytku, IT techniky, trezorů, kartoték a spisů, včetně odvozu vyřazeného majetku a jeho uložení na určeném místě (dále jen „služby“).

Službami se rozumí:
a) fyzická prohlídka místa plnění, tzn. prohlídky stěhovaných prostor i prostor nového umístění,
b) v případě potřeby zajištění nutných povolení včetně zajištění záborů v daných lokalitách,
c) balící servis v příručních spisovnách (množství a umístění archivního materiálu, který bude balen dodavatelem, bude vždy uveden v jednotlivých výzvách k podání nabídek v rámci DNS),
d) zapůjčení nezbytného množství přepravních boxů a jejich rozmístění před zahájením samostatných stěhovacích prací v předem domluveném termínu s kontaktní osobou zadavatele ve věcech organizačních,
e) dodání obalového materiálu (např. fólie) a zabalení stěhovaného majetku, zejména elektroniky a IT techniky,
f) přistavení stěhovacího vozu na požadované místo a doprava na místo určení vozidly s povolením vjezdu a stání v lokalitách objektů,
g) demontážní a montážní práce s nábytkem,
h) nastěhování a umístění stěhovaného majetku dle požadavků zadavatele,
i) snesení, nakládka, vykládka a vynesení stěhovaného majetku,
j) zajištění stěhovaného majetku proti poškození,
k) zjištění prostoru dotčeného stěhováním proti poškození – zejména ochrana rohů, podlah, stěn, výtahů apod.,
l) zabalení, uložení, přeprava a vybalení a předání speciálních věcí, zejména IT techniky a elektroniky,
m) odvoz vyřazeného nepotřebného majetku do místa jeho likvidace (nejbližší sběrný dvůr místu plnění),
n) ekologická likvidace použitých obalových materiálů,
o) vyhotovení předávacích protokolů.

Podrobný popis předmětu dílčích veřejných zakázek zadávaných v DNS bude vždy podrobně vymezen v jednotlivých výzvách k podání nabídek podle § 141 ZZVZ.
Odkaz na zdroj Toto info je pouze po registrované uživatele.

Dokumenty

Zadávací dokumentace a další dokumenty jsou přístupné pouze pro registrované uživatele.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.

Chcete vědět o všech příležitostech?

Zkuste Tendry