DP - stravování VÚ 2120 Pardubice v 7/2021
58 830 58 830 Kč
Zadavatel
Ministerstvo obrany
Dodavatel
GTH catering a.s.
Podání nabídek
14. září 2020 5:00
Datum zveřejnění
28. srpna 2020
Popis
Jedná se o uzavření Rámcové dohody na provádění smluvního – závodního stravování u VÚ 2120 Pardubice v délce trvání 12 měsíců s plněním od 1.11. 2020 do 31.10 2021 . Specifikace požadovaných úkonů je uvedena v Příloze 1 této výzvy. V případě technických dotazů kontaktujte o.z. Hanu Kvochovou tel. 973 244 244.
Specifikace zakázky ( Příloha 2) vyplněnou přílohu vložte do Vaší nabídky. Cena z této přílohy musí být shodná s cenou soutěžní. Vyplněný návrh Rámcové dohody spolu se Specifikací zakázky ( Příloha 2 ) musí být přiloženy k cenové nabídce uchazeče při podání nabídky! Nabídka, bez řádně vyplněné přílohy a jednatelem společnosti podepsaným návrhem dohody nebude akceptována a uchazeč bude vyřazen.
Do vaší celkové nabídkové ceny započítejte veškeré výdaje spojené s provedením požadované služby, nabídnutá cena bude cenou konečnou a neměnnou. Nabídka, bez řádně vyplněným a statutárním orgánem podepsaným návrhem Rámcové dohody nebude akceptována a uchazeč bude vyřazen. Součástí vaší nabídky musí být též výpis z Obchodního nebo Živnostenského rejstříku ve formátu PDF který nesmí být starší 90 dnů ke dni spuštění zakázky a kopie pojistné smlouvy odpovědnosti za škody vzniklé v souvislosti s provozní činností.
Automatický způsob hodnocení nabídek cestou NEN. Vítězí nejnižší nabídka při dodržení zadávacích podmínek
V případě shodnosti nabídek bude veřejná zakázka zrušena a vyhlášena znovu. Odkaz na zdroj Toto info je pouze po registrované uživatele.
Specifikace zakázky ( Příloha 2) vyplněnou přílohu vložte do Vaší nabídky. Cena z této přílohy musí být shodná s cenou soutěžní. Vyplněný návrh Rámcové dohody spolu se Specifikací zakázky ( Příloha 2 ) musí být přiloženy k cenové nabídce uchazeče při podání nabídky! Nabídka, bez řádně vyplněné přílohy a jednatelem společnosti podepsaným návrhem dohody nebude akceptována a uchazeč bude vyřazen.
Do vaší celkové nabídkové ceny započítejte veškeré výdaje spojené s provedením požadované služby, nabídnutá cena bude cenou konečnou a neměnnou. Nabídka, bez řádně vyplněným a statutárním orgánem podepsaným návrhem Rámcové dohody nebude akceptována a uchazeč bude vyřazen. Součástí vaší nabídky musí být též výpis z Obchodního nebo Živnostenského rejstříku ve formátu PDF který nesmí být starší 90 dnů ke dni spuštění zakázky a kopie pojistné smlouvy odpovědnosti za škody vzniklé v souvislosti s provozní činností.
Automatický způsob hodnocení nabídek cestou NEN. Vítězí nejnižší nabídka při dodržení zadávacích podmínek
V případě shodnosti nabídek bude veřejná zakázka zrušena a vyhlášena znovu. Odkaz na zdroj Toto info je pouze po registrované uživatele.
Dokumenty
Zadávací dokumentace a další dokumenty jsou přístupné pouze pro registrované uživatele.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.