Dodávky kancelářských potřeb pro s. p. DIAMO 2026 – 2030
6 000 000 6,0 milionů Kč
Zadavatel
DIAMO, státní podnik
Dodavatel
Podání nabídek
8. prosince 2025 9:00
Datum zveřejnění
6. listopadu 2025
Popis
Předmětem plnění veřejné zakázky jsou dodávky zboží, tj. kancelářských potřeb na základě
uzavřené rámcové kupní smlouvy dle specifikace a za jednotkové ceny dle přílohy č. 3 těchto
ZP „tabulka nabídkové ceny“ a zároveň možnost dodávek ostatního zboží dle aktuální
potřeby kupujícího z katalogu prodávajícího s plošnou slevou z ceníkových cen
prodávajícího uvedených v aktuálním katalogu prodávajícího nebo na jeho webových
stránkách na základě dílčích kupních smluv (objednávek).
Podrobná specifikace jednotlivých položek předmětu plnění včetně jejich detailní specifikace
je uvedena v příloze č. 3 těchto ZP - tabulka nabídkové ceny.
Minimální hodnota jednotlivého nákupu zboží uskutečněná na základě jedné objednávky se
závozem na zadavatelem stanovené dodací místo je 2.000 Kč bez DPH - viz čl. II. odst. 5.
rámcové kupní smlouvy.
Zadavatel požaduje, aby byl vybraný dodavatel schopen do čtyř týdnů od podpisu rámcové
kupní smlouvy vytvořit samostatný uzavřený e-shop obsahující všechny požadované položky
definované v příloze č. 3 těchto ZP „tabulka nabídkové ceny“ tak, aby byl přístupný pro
všechny, v zadávací dokumentaci definované, provozní jednotky zadavatele. Podrobný popis
fungování a nastavení e-shopu je uveden v příloze č. 5 těchto ZP - popis e-shopu. Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 28 % nových dodavatelů
Toto info je pouze po
registrované
uživatele.
uzavřené rámcové kupní smlouvy dle specifikace a za jednotkové ceny dle přílohy č. 3 těchto
ZP „tabulka nabídkové ceny“ a zároveň možnost dodávek ostatního zboží dle aktuální
potřeby kupujícího z katalogu prodávajícího s plošnou slevou z ceníkových cen
prodávajícího uvedených v aktuálním katalogu prodávajícího nebo na jeho webových
stránkách na základě dílčích kupních smluv (objednávek).
Podrobná specifikace jednotlivých položek předmětu plnění včetně jejich detailní specifikace
je uvedena v příloze č. 3 těchto ZP - tabulka nabídkové ceny.
Minimální hodnota jednotlivého nákupu zboží uskutečněná na základě jedné objednávky se
závozem na zadavatelem stanovené dodací místo je 2.000 Kč bez DPH - viz čl. II. odst. 5.
rámcové kupní smlouvy.
Zadavatel požaduje, aby byl vybraný dodavatel schopen do čtyř týdnů od podpisu rámcové
kupní smlouvy vytvořit samostatný uzavřený e-shop obsahující všechny požadované položky
definované v příloze č. 3 těchto ZP „tabulka nabídkové ceny“ tak, aby byl přístupný pro
všechny, v zadávací dokumentaci definované, provozní jednotky zadavatele. Podrobný popis
fungování a nastavení e-shopu je uveden v příloze č. 5 těchto ZP - popis e-shopu. Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 28 % nových dodavatelů
Dřívější dodavatelé
Odkaz na zdroj
Dokumenty
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.