Toto je veřejný náhled informací z aplikace Tendry.cz. Pro co nejlepší zážitek a přístup k úplným detailům, všem otevřeným a předchozím výběrovým řízením, dostupným dokumentům atd. se přihlaste. Pokud ještě nemáte účet, zaregistrujte se pomocí své e-mailové adresy.

Dodávky kancelářských potřeb pro Ostravskou univerzitu

3 000 000 3,0 miliony

Zadavatel Ostravská univerzita Dodavatel Podání nabídek 8. srpna 2025 10:00 Datum zveřejnění 14. července 2025 Popis Předmětem veřejné zakázky jsou dodávky kancelářských potřeb dle aktuálních provozních potřeb zadavatele
a všech jeho součástí na dobu 24 měsíců.

Seznam, specifikace kancelářských potřeb a jejich předpokládaný (orientační) množstevní odběr po dobu 24
měsíců, jsou uvedeny v Příloze č. 1 – Seznam a specifikace kancelářských potřeb, která je nedílnou součástí
zadávací dokumentace.

Předmětem plnění veřejné zakázky je v souladu s ustanovením § 131 a násl. zákona uzavření rámcové
dohody s jediným dodavatelem, na jejímž základě budou poskytovány jednotlivé dodávky kancelářských
potřeb dle aktuálních provozních potřeb zadavatele a všech jeho součástí. Plnění veřejné zakázky bude za
zadavatelem stanovených obchodních podmínek (viz Příloha č. 4 – Rámcová dohoda) probíhat v souladu s §
132 odst. 4 zákona formou jednotlivých zakázek zadávaných na základě rámcové dohody bez obnovení
soutěže.

Zadávání jednotlivých zakázek na základě rámcové dohody bude probíhat formou zaslání písemné
objednávky zadavatele - viz Příloha č. 4 – Rámcová dohoda (dále jen „rámcová dohoda“).

Bližší podrobnosti vztahující se k předmětu veřejné zakázky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci,
v Příloze č. 1, formuláři Nabídka a v obchodních podmínkách.
Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 45 % nových dodavatelů
Dřívější dodavatelé
Odkaz na zdroj Toto info je pouze po registrované uživatele.

Dokumenty

Zadávací dokumentace a další dokumenty jsou přístupné pouze pro registrované uživatele.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.

Chcete vědět o všech příležitostech?

Zkuste Tendry