Dodávky kancelářských potřeb pro Ostravskou univerzitu
3 000 000 3,0 miliony Kč
Zadavatel
Ostravská univerzita
Dodavatel
Podání nabídek
8. srpna 2025 10:00
Datum zveřejnění
14. července 2025
Popis
Předmětem veřejné zakázky jsou dodávky kancelářských potřeb dle aktuálních provozních potřeb zadavatele
a všech jeho součástí na dobu 24 měsíců.
Seznam, specifikace kancelářských potřeb a jejich předpokládaný (orientační) množstevní odběr po dobu 24
měsíců, jsou uvedeny v Příloze č. 1 – Seznam a specifikace kancelářských potřeb, která je nedílnou součástí
zadávací dokumentace.
Předmětem plnění veřejné zakázky je v souladu s ustanovením § 131 a násl. zákona uzavření rámcové
dohody s jediným dodavatelem, na jejímž základě budou poskytovány jednotlivé dodávky kancelářských
potřeb dle aktuálních provozních potřeb zadavatele a všech jeho součástí. Plnění veřejné zakázky bude za
zadavatelem stanovených obchodních podmínek (viz Příloha č. 4 – Rámcová dohoda) probíhat v souladu s §
132 odst. 4 zákona formou jednotlivých zakázek zadávaných na základě rámcové dohody bez obnovení
soutěže.
Zadávání jednotlivých zakázek na základě rámcové dohody bude probíhat formou zaslání písemné
objednávky zadavatele - viz Příloha č. 4 – Rámcová dohoda (dále jen „rámcová dohoda“).
Bližší podrobnosti vztahující se k předmětu veřejné zakázky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci,
v Příloze č. 1, formuláři Nabídka a v obchodních podmínkách. Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 45 % nových dodavatelů
Toto info je pouze po
registrované
uživatele.
a všech jeho součástí na dobu 24 měsíců.
Seznam, specifikace kancelářských potřeb a jejich předpokládaný (orientační) množstevní odběr po dobu 24
měsíců, jsou uvedeny v Příloze č. 1 – Seznam a specifikace kancelářských potřeb, která je nedílnou součástí
zadávací dokumentace.
Předmětem plnění veřejné zakázky je v souladu s ustanovením § 131 a násl. zákona uzavření rámcové
dohody s jediným dodavatelem, na jejímž základě budou poskytovány jednotlivé dodávky kancelářských
potřeb dle aktuálních provozních potřeb zadavatele a všech jeho součástí. Plnění veřejné zakázky bude za
zadavatelem stanovených obchodních podmínek (viz Příloha č. 4 – Rámcová dohoda) probíhat v souladu s §
132 odst. 4 zákona formou jednotlivých zakázek zadávaných na základě rámcové dohody bez obnovení
soutěže.
Zadávání jednotlivých zakázek na základě rámcové dohody bude probíhat formou zaslání písemné
objednávky zadavatele - viz Příloha č. 4 – Rámcová dohoda (dále jen „rámcová dohoda“).
Bližší podrobnosti vztahující se k předmětu veřejné zakázky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci,
v Příloze č. 1, formuláři Nabídka a v obchodních podmínkách. Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 45 % nových dodavatelů
Dřívější dodavatelé
Odkaz na zdroj
Dokumenty
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.