Dodávky hygienických a čisticích prostředků pro Ostravskou univerzitu
5 200 000 5,2 milionů Kč
Zadavatel
Ostravská univerzita
Dodavatel
Podání nabídek
2. prosince 2025 10:00
Datum zveřejnění
31. října 2025
Popis
Předmětem veřejné zakázky jsou dodávky hygienických a čisticích prostředků pro Ostravskou univerzitu dle aktuálních provozních potřeb zadavatele a všech jeho součástí na dobu 24 měsíců od účinnosti rámcové dohody nebo do vyčerpání částky 5 200 000 Kč bez DPH, a to dle toho, která skutečnost nastane dříve.
Seznam, specifikace hygienických a čisticích prostředků a jejich předpokládaný (orientační) množstevní odběr po dobu 24 měsíců, jsou uvedeny v Příloze č. 1 – Seznam a specifikace hygienických a čisticích prostředků, která je nedílnou součástí zadávací dokumentace.
Předmětem plnění veřejné zakázky je v souladu s ustanovením § 131 a násl. zákona uzavření rámcové dohody s jediným dodavatelem, na jejímž základě budou poskytovány jednotlivé dodávky hygienických a čisticích prostředků dle aktuálních provozních potřeb zadavatele a všech jeho součástí. Plnění veřejné zakázky bude za zadavatelem stanovených obchodních podmínek (viz Příloha č. 4 – Rámcová dohoda) probíhat v souladu s § 132 odst. 4 zákona formou jednotlivých zakázek zadávaných na základě rámcové dohody bez obnovení soutěže.
Zadávání jednotlivých zakázek na základě rámcové dohody bude probíhat formou zaslání písemné objednávky zadavatele - viz Příloha č. 4 – Rámcová dohoda (dále jen „rámcová dohoda“).
Součástí nabídky musí být bezpečnostní či technické listy k výrobkům uvedených v Příloze č. 1 (vyjma položek č. 19-23 a položek č. 75-78) dle platných právních předpisů pro uvádění výrobků na trh v ČR (tj. zejména zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 1907/2006 (REACH).
Součástí předmětu plnění je rovněž doprava do místa plnění jednotlivých dodávek, balné jednotlivých dodávek a součinnost při naplnění položek v interním elektronickém katalogu zadavatele.
Bližší podrobnosti vztahující se k předmětu veřejné zakázky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci, v Příloze č. 1, formuláři Nabídka a v obchodních podmínkách. Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 45 % nových dodavatelů
Toto info je pouze po
registrované
uživatele.
Seznam, specifikace hygienických a čisticích prostředků a jejich předpokládaný (orientační) množstevní odběr po dobu 24 měsíců, jsou uvedeny v Příloze č. 1 – Seznam a specifikace hygienických a čisticích prostředků, která je nedílnou součástí zadávací dokumentace.
Předmětem plnění veřejné zakázky je v souladu s ustanovením § 131 a násl. zákona uzavření rámcové dohody s jediným dodavatelem, na jejímž základě budou poskytovány jednotlivé dodávky hygienických a čisticích prostředků dle aktuálních provozních potřeb zadavatele a všech jeho součástí. Plnění veřejné zakázky bude za zadavatelem stanovených obchodních podmínek (viz Příloha č. 4 – Rámcová dohoda) probíhat v souladu s § 132 odst. 4 zákona formou jednotlivých zakázek zadávaných na základě rámcové dohody bez obnovení soutěže.
Zadávání jednotlivých zakázek na základě rámcové dohody bude probíhat formou zaslání písemné objednávky zadavatele - viz Příloha č. 4 – Rámcová dohoda (dále jen „rámcová dohoda“).
Součástí nabídky musí být bezpečnostní či technické listy k výrobkům uvedených v Příloze č. 1 (vyjma položek č. 19-23 a položek č. 75-78) dle platných právních předpisů pro uvádění výrobků na trh v ČR (tj. zejména zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 1907/2006 (REACH).
Součástí předmětu plnění je rovněž doprava do místa plnění jednotlivých dodávek, balné jednotlivých dodávek a součinnost při naplnění položek v interním elektronickém katalogu zadavatele.
Bližší podrobnosti vztahující se k předmětu veřejné zakázky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci, v Příloze č. 1, formuláři Nabídka a v obchodních podmínkách. Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 45 % nových dodavatelů
Dřívější dodavatelé
Odkaz na zdroj
Dokumenty
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.