Toto je veřejný náhled informací z aplikace Tendry.cz. Pro co nejlepší zážitek a přístup k úplným detailům, všem otevřeným a předchozím výběrovým řízením, dostupným dokumentům atd. se přihlaste. Pokud ještě nemáte účet, zaregistrujte se pomocí své e-mailové adresy.

Dodávky hygienických a čisticích prostředků pro Ostravskou univerzitu

5 200 000 5,2 milionů

Zadavatel Ostravská univerzita Dodavatel Podání nabídek 2. prosince 2025 10:00 Datum zveřejnění 31. října 2025 Popis Předmětem veřejné zakázky jsou dodávky hygienických a čisticích prostředků pro Ostravskou univerzitu dle aktuálních provozních potřeb zadavatele a všech jeho součástí na dobu 24 měsíců od účinnosti rámcové dohody nebo do vyčerpání částky 5 200 000 Kč bez DPH, a to dle toho, která skutečnost nastane dříve.

Seznam, specifikace hygienických a čisticích prostředků a jejich předpokládaný (orientační) množstevní odběr po dobu 24 měsíců, jsou uvedeny v Příloze č. 1 – Seznam a specifikace hygienických a čisticích prostředků, která je nedílnou součástí zadávací dokumentace.

Předmětem plnění veřejné zakázky je v souladu s ustanovením § 131 a násl. zákona uzavření rámcové dohody s jediným dodavatelem, na jejímž základě budou poskytovány jednotlivé dodávky hygienických a čisticích prostředků dle aktuálních provozních potřeb zadavatele a všech jeho součástí. Plnění veřejné zakázky bude za zadavatelem stanovených obchodních podmínek (viz Příloha č. 4 – Rámcová dohoda) probíhat v souladu s § 132 odst. 4 zákona formou jednotlivých zakázek zadávaných na základě rámcové dohody bez obnovení soutěže.

Zadávání jednotlivých zakázek na základě rámcové dohody bude probíhat formou zaslání písemné objednávky zadavatele - viz Příloha č. 4 – Rámcová dohoda (dále jen „rámcová dohoda“).

Součástí nabídky musí být bezpečnostní či technické listy k výrobkům uvedených v Příloze č. 1 (vyjma položek č. 19-23 a položek č. 75-78) dle platných právních předpisů pro uvádění výrobků na trh v ČR (tj. zejména zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 1907/2006 (REACH).

Součástí předmětu plnění je rovněž doprava do místa plnění jednotlivých dodávek, balné jednotlivých dodávek a součinnost při naplnění položek v interním elektronickém katalogu zadavatele.

Bližší podrobnosti vztahující se k předmětu veřejné zakázky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci, v Příloze č. 1, formuláři Nabídka a v obchodních podmínkách.
Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 45 % nových dodavatelů
Dřívější dodavatelé
Odkaz na zdroj Toto info je pouze po registrované uživatele.

Dokumenty

Zadávací dokumentace a další dokumenty jsou přístupné pouze pro registrované uživatele.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.

Chcete vědět o všech příležitostech?

Zkuste Tendry