Dodávka SW vybavení pro účely podpory automatizace, digitalizace dat a efektivnějšího propojení a řízení firemních procesů
3 268 205 3,3 miliony Kč
Zadavatel
SYGNUM, s.r.o.
Dodavatel
Podání nabídek
16. června 2025 9:00
Datum zveřejnění
30. května 2025
Popis
Cílem realizovaného projektu „Zvýšení digitální úrovně společnosti SYGNUM, s.r.o.“ je zvýšení digitální úrovně společnosti SYGNUM, s.r.o. Cíle projektu bude dosaženo prostřednictvím nákupu a zavedení pokročilých částí podnikového informačního systému, který ve společnosti zajistí výrazný posun v digitalizaci prostřednictvím propojení a řízení firemních procesů a jednotlivých poboček firmy.
Realizace projektu bude znamenat zavedení a zprovoznění pokročilých částí podnikového informačního systému, které ve společnosti v současné době chybí a jejich absence přináší velké ztráty. V rámci realizace projektu budou pořízeny elektronická zařízení a k nim odpovídající software, který umožňují zvýšit efektivitu nabízených služeb a modernizaci výrobních postupů, což povede k velké změně a k digitalizaci celé společnosti nejen v sídle firmy v Otrokovicích, ale také na jednotlivých pobočkách ve Starém Městě, Olomouci, Rackové a v Napajedlech.
Společnost má nasazen a v současné době využívá podnikový systém Helios Inuvio, k němuž zadavatel drží rovněž licence (dále rovněž jen „stávající systém“), který však nyní nepokrývá všechny segmenty společnosti. Předmětem této veřejné zakázky je nástavba stávajícího systému a zavedení a zprovoznění pokročilých částí podnikového informačního systému, který musí obsahovat minimálně následující nové funkcionality a moduly:
➢ Modul mobilního skladníka pro práci s terminálem čárového kódu ve skladu,
➢ Modul pro evidenci smluv
➢ Modul pro oblast lesního hospodářství,
➢ Rozšíření modulu pro dopravu (spedici),
➢ Modul pro business inteligence, a
➢ Elektronické zpracování dokumentů.
Předmětem této veřejné zakázky je rovněž:
• zpracování vstupní (předimplementační) analýzy;
• dodávka příslušného HW (minimálně dokument management systém včetně HW příslušenství a HW mobilní skladník – 2x terminál čárového kódu + tiskárna čárových kódů)1
• dodání veškerých nezbytných licencí k požadovaným modulům;
• implementace zahrnující instalaci modulů na server, konfiguraci a customizaci jednotlivých modulů (oblastí), zaškolení všech uživatelů, zkušební provoz a podporu při ostrém startu;
• předání kompletního manuálu v českém jazyce. Odkaz na zdroj
Toto info je pouze po
registrované
uživatele.
Realizace projektu bude znamenat zavedení a zprovoznění pokročilých částí podnikového informačního systému, které ve společnosti v současné době chybí a jejich absence přináší velké ztráty. V rámci realizace projektu budou pořízeny elektronická zařízení a k nim odpovídající software, který umožňují zvýšit efektivitu nabízených služeb a modernizaci výrobních postupů, což povede k velké změně a k digitalizaci celé společnosti nejen v sídle firmy v Otrokovicích, ale také na jednotlivých pobočkách ve Starém Městě, Olomouci, Rackové a v Napajedlech.
Společnost má nasazen a v současné době využívá podnikový systém Helios Inuvio, k němuž zadavatel drží rovněž licence (dále rovněž jen „stávající systém“), který však nyní nepokrývá všechny segmenty společnosti. Předmětem této veřejné zakázky je nástavba stávajícího systému a zavedení a zprovoznění pokročilých částí podnikového informačního systému, který musí obsahovat minimálně následující nové funkcionality a moduly:
➢ Modul mobilního skladníka pro práci s terminálem čárového kódu ve skladu,
➢ Modul pro evidenci smluv
➢ Modul pro oblast lesního hospodářství,
➢ Rozšíření modulu pro dopravu (spedici),
➢ Modul pro business inteligence, a
➢ Elektronické zpracování dokumentů.
Předmětem této veřejné zakázky je rovněž:
• zpracování vstupní (předimplementační) analýzy;
• dodávka příslušného HW (minimálně dokument management systém včetně HW příslušenství a HW mobilní skladník – 2x terminál čárového kódu + tiskárna čárových kódů)1
• dodání veškerých nezbytných licencí k požadovaným modulům;
• implementace zahrnující instalaci modulů na server, konfiguraci a customizaci jednotlivých modulů (oblastí), zaškolení všech uživatelů, zkušební provoz a podporu při ostrém startu;
• předání kompletního manuálu v českém jazyce. Odkaz na zdroj
Dokumenty
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.