Toto je veřejný náhled informací z aplikace Tendry.cz. Pro co nejlepší zážitek a přístup k úplným detailům, všem otevřeným a předchozím výběrovým řízením, dostupným dokumentům atd. se přihlaste. Pokud ještě nemáte účet, zaregistrujte se pomocí své e-mailové adresy.

Dodávka a instalace systému bezkontaktní detekce průchodů pro městskou knihovnu Roztoky

314 000 314 000

Zadavatel Město Roztoky Dodavatel Podání nabídek 16. července 2018 11:00 Datum zveřejnění 29. června 2018 Popis V rámci modernizace provozu městské knihovny v Roztokách u Prahy má zadavatel zájem o dodávku a instalaci systému umožňujícího zavedení bezobslužného půjčování a vracení knih. Principem by měla být bezkontaktní detekce průchodů čtenáře a jím vypůjčených (vrácených) knih dvěma (hlavní a zadní vchod do knihovny) kontrolními místy. Detekční zařízení v obou místech musí bezkontaktně detekovat průchod čtenářského průkazu a s ním pronášených knih. Zcela zásadní je bezpečná detekce vektoru pohybu při průchodu oběma zařízeními, tedy zda jsou knihy půjčovány nebo vraceny. Průchod knihy bez čtenářského průkazu by měl být detekován a vyvolat alarm. Součástí informace o průchodu pro software zadavatele bude časový údaj, číslo značky – identifikující procházejícího čtenáře a pronášené knihy. Systém může pracovat kupř. na principu RFID (radiofrekvenční identifikace).
Součástí zakázky je dodávka a instalace dvou obousměrných, detekčních bran pro bezkontaktní detekci a identifikaci procházejících tagů. Tvorba rozhraní pro datový export informace o průchodech do databáze knihovnického systému AKS KOHA a programové připojení stolní čtečky s napojením na uživatelskou stanici pro tvorbu (doplnění) číselníku knih a čtenářů proběhne mimo rámec této zakázky v režii zadavatele. Poslední požadovanou částí zakázky je dodávka cca 22 000 RFID etiket pro označení knih a cca 1800 plastových čtenářských karet. Požadované počty jsou minimálním požadovaným množství. Skutečně dodané množství záleží na velikosti případných standardních obchodních balení.
Zadavatel požaduje lhůtu pro uplatnění práva z vadného plnění na dodaný SW v délce minimálně 24 měsíců. Účastník může nabídnout lhůtu delší (maximálně však 84 měsíců), nikoliv však kratší. Lhůta začíná běžet v den následující po ukončení zkušebního provozu. Zkušební provoz je požadován v minimální délce 2 týdnů. Po dobu zkušebního provozu je dodavatel povinen k poskytnutí rychlé a pohotové podpory tak, aby v tomto období nebyl ohrožen plynulý provoz knihovny.
Součástí zakázky je též kompletní dokumentace k instalovanému systému, uživatelské návody, zevrubné vyškolení personálu, případné revize k dodanému elektrozařízení apod.
Odkaz na zdroj Toto info je pouze po registrované uživatele.

Dokumenty

Zadávací dokumentace a další dokumenty jsou přístupné pouze pro registrované uživatele.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.

Chcete vědět o všech příležitostech?

Zkuste Tendry