Dodání šuplíkových mrazáků včetně teploměrů a chladničky
Zadavatel
Krajské ředitelství policie hlavního města Prahy
Dodavatel
Podání nabídek
25. listopadu 2024 8:30
Datum zveřejnění
14. listopadu 2024
Popis
Šuplíkový mrazák 5 kusů
Digitální kuchyňský teploměr vhodný do mrazáku 5 kusů
Chladnička s objemem do 50 l 1 kus
dále viz příloha č. 1 této výzvy - Technická specifikace
Další požadavky zadavatele:
- dodržení požadovaných typů a parametrů
- pouze originální materiál
- zboží musí být určeno pro Českou republiku a musí se na ně vztahovat plnohodnotná záruka a podpora autorizovaného servisu v ČR,
- zpětný odběr zboží po ukončení jeho životnosti
- předložení produktového listu (technické specifikace) nabízeného zboží
- záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží, nestanoví-li výrobce vyšší
- Předložení neověřené kopie výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán
- Předložení neověřené kopie dokladu o oprávnění k podnikání
- veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 2 výzvy cenová tabulka)
- dodání předmětu plnění do 14 dnů od obdržení písemné objednávky.
nejpozději di 15.12. 2024, zboží není možné uhradit v roce 2025
- dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) a vyplněných záručních listů do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně.
- zadavatel nepřipouští pouze částečné plnění veřejné zakázky
- kontaktní osoba zadavatele v technické věci výběrového řízení:
Bc. Jiří Löbl tel.: 974 823 397
e-mail: krpa.osm.omtz.evidence@pcr.cz
Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy OMTZ Odboru správy majetku
Bartolomějská 306/7, Praha 1
Zadavatel upozorňuje, že veškerá komunikace mezi ním a účastníkem týkající se výběrového řízení musí probíhat pouze písemně – elektronicky cestou NEN, datovou zprávou nebo e-mailem.
- v případě shodných nabídkových cen rozhoduje datum a čas podání nabídky.
- Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení.
Platební podmínky:
- zálohy zadavatel neposkytuje
- platba bankovním převodem
- splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů
- Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 zákona č. 89/2012 občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli.
- Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu objednatele.
Adresa pro zaslání faktury: Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy
OMTZ Odboru správy majetku
P.O. BOX 1151
110 00 Praha 1 Odkaz na zdroj Toto info je pouze po registrované uživatele.
Digitální kuchyňský teploměr vhodný do mrazáku 5 kusů
Chladnička s objemem do 50 l 1 kus
dále viz příloha č. 1 této výzvy - Technická specifikace
Další požadavky zadavatele:
- dodržení požadovaných typů a parametrů
- pouze originální materiál
- zboží musí být určeno pro Českou republiku a musí se na ně vztahovat plnohodnotná záruka a podpora autorizovaného servisu v ČR,
- zpětný odběr zboží po ukončení jeho životnosti
- předložení produktového listu (technické specifikace) nabízeného zboží
- záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží, nestanoví-li výrobce vyšší
- Předložení neověřené kopie výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán
- Předložení neověřené kopie dokladu o oprávnění k podnikání
- veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 2 výzvy cenová tabulka)
- dodání předmětu plnění do 14 dnů od obdržení písemné objednávky.
nejpozději di 15.12. 2024, zboží není možné uhradit v roce 2025
- dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) a vyplněných záručních listů do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně.
- zadavatel nepřipouští pouze částečné plnění veřejné zakázky
- kontaktní osoba zadavatele v technické věci výběrového řízení:
Bc. Jiří Löbl tel.: 974 823 397
e-mail: krpa.osm.omtz.evidence@pcr.cz
Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy OMTZ Odboru správy majetku
Bartolomějská 306/7, Praha 1
Zadavatel upozorňuje, že veškerá komunikace mezi ním a účastníkem týkající se výběrového řízení musí probíhat pouze písemně – elektronicky cestou NEN, datovou zprávou nebo e-mailem.
- v případě shodných nabídkových cen rozhoduje datum a čas podání nabídky.
- Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení.
Platební podmínky:
- zálohy zadavatel neposkytuje
- platba bankovním převodem
- splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů
- Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 zákona č. 89/2012 občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli.
- Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu objednatele.
Adresa pro zaslání faktury: Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy
OMTZ Odboru správy majetku
P.O. BOX 1151
110 00 Praha 1 Odkaz na zdroj Toto info je pouze po registrované uživatele.
Dokumenty
Zadávací dokumentace a další dokumenty jsou přístupné pouze pro registrované uživatele.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.