Toto je veřejný náhled informací z aplikace Tendry.cz. Pro co nejlepší zážitek a přístup k úplným detailům, všem otevřeným a předchozím výběrovým řízením, dostupným dokumentům atd. se přihlaste. Pokud ještě nemáte účet, zaregistrujte se pomocí své e-mailové adresy.

Dodání šesti výtahů do objektu

16 579 577 16,6 milionů

Zadavatel Krajské ředitelství policie hlavního města Prahy Dodavatel Podání nabídek 20. srpna 2025 9:00 Datum zveřejnění 4. července 2025 Popis Nadlimitní veřejná zakázka na dodávky, jejichž součástí jsou stavební práce.
Předpokládaná hodnota veřejné zakázky je 20 061 287,73 Kč včetně DPH.

Místo plnění veřejné zakázky:
Místem plnění veřejné zakázky jsou nemovité věci ve vlastnictví České republiky, příslušnost hospodařit s majetkem státu má přidělenou Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy:
Objekt Krajského ředitelství policie hlavního města Prahy, Kongresová 1666/2, Praha 4 – Nusle, 140 00.

Doba plnění veřejné zakázky
zahájení plnění: po podpisu smlouvy o dílo a jejím uveřejnění v Registru smluv (k uveřejnění se zavazuje zadavatel)
předpokládaný termín zahájení: 10/2025
ukončení plnění: předpokládaný termín ukončení: 08/2026

Věcné vymezení předmětu veřejné zakázky
Jedná se o dodání šesti výtahů do objektu Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy, Kongresová 1666/2, 140 00 Praha 4 – Nusle. Součástí dodání jsou stavební práce.

Dodání výtahů, jehož součástí jsou stavební práce bude rozděleno na dvě etapy:
První etapa: 2x „velký“ výtah v hlavní budově a 1x výtah v objektu dopravního inspektorátu. Předpokládaný termín realizace I. etapy v období od října 2025 do února 2026.
Druhá etapa: 2x „malý“ výtah v hlavní budově a 1x výtah v objektu dopravního inspektorátu. Přepokládaný termín realizace II. etapy v období od března 2026 do srpna 2026.
Předpokládaný termín kompletního předání díla je do 30. srpna 2026.

První etapa:
• Demontáž stávajících výtahů, výtahových dveří, obložení nástupního prostoru, stropních podhledů včetně osvětlení a jejich likvidace.
• Stavební úprava stávajících výtahových šachet.
• Dodávka a montáž nových výtahů včetně výtahových dveří, obložení nástupního prostoru s osvětlením dle Projektové dokumentace, viz Příloha č. 1 Zadávacích podmínek.
• Po zprovoznění a uvedení výtahů do provozu proběhne kolaudační řízení.
• Zpracování Projektové dokumentace skutečného provedení, předání veškeré dokumentace ke kolaudačnímu řízení a uvedení výtahů do provozu.

Druhá etapa:
• Demontáž stávajících výtahů, výtahových dveří, obložení nástupního prostoru, stropních podhledů včetně osvětlení a jejich likvidace.
• Stavební úprava stávajících výtahových šachet.
• Dodávka a montáž nových výtahů včetně výtahových dveří, obložení nástupního prostoru s osvětlením dle Projektové dokumentace, viz Příloha č. 1 Zadávacích podmínek.
• Po zprovoznění a uvedení výtahů do provozu proběhne kolaudační řízení.
• Zpracování Projektové dokumentace skutečného provedení, předání veškeré dokumentace ke kolaudačnímu řízení a uvedení výtahů do provozu.

Zadavatel upozorňuje, že veškeré práce budou prováděny za plného provozu objektu Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy, Kongresová 2/1666, Nusle, 140 00 Praha 4 a je nutno tento provoz neohrozit.

Každý výtah musí splňovat technické parametry uvedené v Příloze č. 1 Zadávacích podmínek, včetně všech požadovaných rozměrů, bezpečnostních prvků a souvisejících norem.

Prohlídka místa plnění

Zadavatel stanovuje dva termíny prohlídky místa plnění.

Prohlídky místa plnění budou probíhat:
• dne 22. července 2025 od 10:00 hodin,
• dne 4. srpna 2025 od 10:00 hodin.

Schůzka zájemců o prohlídky je ve vestibulu hlavní budovy (budova A).
Adresní místo: Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy, Kongresová 1666/2, Praha 4 – Nusle.
Kontaktní osoby k prohlídce místa plnění:
Ing. Aleš Hlaváč, tel.: 974 885 400,
Ing. Martin Melč, tel.: 974 885 422,
Michal Moučka, tel 974 885 416.

Zadavatel doporučuje účastníkům prohlídku místa plnění. Vzhledem ke specifickému provozu budovy ji považuje za velmi důležitou.

Účastník se seznámí se stávajícím stavem a s podmínkami místa pro realizaci veřejné zakázky před podáním nabídky. Zadavatel nenese rizika, která jsou spojená s prohlídkou místa plnění. Této prohlídky se zúčastní zástupci účastníka na svou vlastní odpovědnost a na své riziko. Jakékoliv náklady, spojené s účastí na prohlídce místa plnění, nese účastník. Pokud z prohlídky vyplynou jakékoliv dotazy, mají zájemci možnost podat písemnou žádost o vysvětlení zadávací dokumentace.

Termín pro podání nabídek je stanoven na webových stránkách:
http://nen.nipez.cz/profil/KRP


Účastník zpracuje nabídkovou cenu jako cenu za celý předmět plnění veřejné zakázky. Nabídková cena bude doložena oceněným soupisem prací.

Veškeré nabídkové ceny budou zaokrouhleny na setiny, tedy dvě desetinná místa.

Účastník v nabídce předloží vyplněnou a oprávněnou osobou podepsanou přílohu č. 5 zadávacích podmínek – Návrh smlouvy, včetně přílohy – oceněného výkazu výměr.

Další požadavky na zpracování nabídkové ceny
Nabídková cena bude uvedena v Kč.
Nabídková cena bude uvedena v členění:
• nabídková cena bez daně z přidané hodnoty (DPH)
• samostatně DPH (musí být uvedeno v % i v Kč)
• nabídková cena včetně DPH.


Pravidla hodnocení nabídek:
Zadavatel bude nabídky hodnotit podle níže uvedených dílčích hodnotících kritérií.
Nabídková cena za kompletní dodávku, jejíž součástí jsou stavební práce - 70 %
Termín zpracování kompletní dodávky v týdnech, jejíž součástí jsou stavební práce (např. 40 týdnů) - 30 %

Hodnocení doručených nabídek bude prováděno mimo NEN.
Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 42 % nových dodavatelů
Dřívější dodavatelé
Odkaz na zdroj Toto info je pouze po registrované uživatele.

Dokumenty

Zadávací dokumentace a další dokumenty jsou přístupné pouze pro registrované uživatele.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.

Chcete vědět o všech příležitostech?

Zkuste Tendry