Dodání PP dvoudílných misek na HMJ pro zařízení závodního stravování
Zadavatel
Krajské ředitelství policie hlavního města Prahy
Dodavatel
Podání nabídek
27. listopadu 2024 8:30
Datum zveřejnění
18. listopadu 2024
Popis
Jídelní PP miska dvoudílná typ JM,
rozměry: 255 mm x 160 mm x 42 mm,
barva: čirá 15 000 kusů
Další požadavky zadavatele:
- Nabízené zboží musí splňovat normy České republiky.
- dodržení požadovaných typů a parametrů
- pouze originální materiál
- předložení produktového listu (technické specifikace) nabízeného zboží
- na vyžádání zadavatele předložení vzorku
- záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží, nestanoví-li výrobce vyšší
- Předložení neověřené kopie výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán
- Předložení neověřené kopie dokladu o oprávnění k podnikání
- veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 1 výzvy cenová tabulka)
- dodání předmětu co nejdříve po obdržení písemné objednávky, nejpozději do 15. 12. 2024. Platba zboží v roce 2025 není možná
- dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu)
do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně.
- kontaktní osoba zadavatele v technické věci výběrového řízení:
Mgr. Jana Midrlová tel.: 974 823 450
Ing. Aneta Jungová tel.: 974 823 396
e-mail: krpa.osm.omtz.evidence@pcr.cz
Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy
Bartolomějská 306/7, Praha 1
Zadavatel upozorňuje, že veškerá komunikace mezi ním a účastníkem týkající se výběrového řízení musí probíhat pouze písemně – elektronicky cestou NEN, datovou zprávou nebo e-mailem.
- Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení.
Platební podmínky:
- zálohy zadavatel neposkytuje
- platba bankovním převodem Odkaz na zdroj Toto info je pouze po registrované uživatele.
rozměry: 255 mm x 160 mm x 42 mm,
barva: čirá 15 000 kusů
Další požadavky zadavatele:
- Nabízené zboží musí splňovat normy České republiky.
- dodržení požadovaných typů a parametrů
- pouze originální materiál
- předložení produktového listu (technické specifikace) nabízeného zboží
- na vyžádání zadavatele předložení vzorku
- záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží, nestanoví-li výrobce vyšší
- Předložení neověřené kopie výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán
- Předložení neověřené kopie dokladu o oprávnění k podnikání
- veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 1 výzvy cenová tabulka)
- dodání předmětu co nejdříve po obdržení písemné objednávky, nejpozději do 15. 12. 2024. Platba zboží v roce 2025 není možná
- dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu)
do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně.
- kontaktní osoba zadavatele v technické věci výběrového řízení:
Mgr. Jana Midrlová tel.: 974 823 450
Ing. Aneta Jungová tel.: 974 823 396
e-mail: krpa.osm.omtz.evidence@pcr.cz
Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy
Bartolomějská 306/7, Praha 1
Zadavatel upozorňuje, že veškerá komunikace mezi ním a účastníkem týkající se výběrového řízení musí probíhat pouze písemně – elektronicky cestou NEN, datovou zprávou nebo e-mailem.
- Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení.
Platební podmínky:
- zálohy zadavatel neposkytuje
- platba bankovním převodem Odkaz na zdroj Toto info je pouze po registrované uživatele.
Dokumenty
Zadávací dokumentace a další dokumenty jsou přístupné pouze pro registrované uživatele.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.