Dodání kuchyňského nádobí
Zadavatel
Krajské ředitelství policie hlavního města Prahy
Dodavatel
Podání nabídek
19. srpna 2025 8:30
Datum zveřejnění
13. srpna 2025
Popis
Kuchyňské nádobí
Technická specifikace:
1. Lžíce polévková nerez 18 ks
2. Vidlička jídelní nerez 18 ks
3. Nůž jídelní nerez 18 ks
4. Lžička kávová nerez 18 ks
5. Talíř mělký – porcelán 50 ks
6. Talíř dezertní – porcelán 18 ks
7. Talíř hluboký – porcelán 18 ks
8. Pekáč, 35 cm 1 ks
9. Sklenka, 200 ml 100 ks
10. Hrnek porcelán – s uchem, na kávu s podšálkem 12 ks
11. Prkénko kuchyňské plastové 4 ks
12. Naběračka polévková střední velikost 2 ks
Další požadavky zadavatele:
- dodržení požadovaných typů a parametrů
- pouze originální materiál
- zadavatel si vyhrazuje právo požadovat předložení vzorků
- záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží, nestanoví-li výrobce vyšší
- Předložení neověřené kopie výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán
- Předložení neověřené kopie dokladu o oprávnění k podnikání
- veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 1 výzvy cenová tabulka)
- dodání předmětu plnění co v nejkratší době ode dne obdržení písemné objednávky.
- dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně.
- zadavatel nepřipouští částečné plnění veřejné zakázky
- kontaktní osoba zadavatele v technické věci výběrového řízení:
Ing. Aneta Jungová; tel.: 974 823 397
e-mail: krpa.osm.omtz.evidence@pcr.cz
Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy
Bartolomějská 306/7, Praha 1
Zadavatel upozorňuje, že veškerá komunikace mezi ním a účastníkem týkající se výběrového řízení musí probíhat pouze písemně – elektronicky cestou NEN, datovou zprávou nebo e-mailem.
- v případě shodných nabídkových cen rozhoduje datum a čas podání nabídky.
- Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení.
Platební podmínky:
- zálohy zadavatel neposkytuje
- platba bankovním převodem
- splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů
- Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 zákona č. 89/2012 občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli.
- Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu objednatele.
Adresa pro zaslání faktury: Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy
OMTZ Odboru správy majetku
P.O. BOX 1151
110 00 Praha 1 Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 27 % nových dodavatelů
Toto info je pouze po
registrované
uživatele.
Technická specifikace:
1. Lžíce polévková nerez 18 ks
2. Vidlička jídelní nerez 18 ks
3. Nůž jídelní nerez 18 ks
4. Lžička kávová nerez 18 ks
5. Talíř mělký – porcelán 50 ks
6. Talíř dezertní – porcelán 18 ks
7. Talíř hluboký – porcelán 18 ks
8. Pekáč, 35 cm 1 ks
9. Sklenka, 200 ml 100 ks
10. Hrnek porcelán – s uchem, na kávu s podšálkem 12 ks
11. Prkénko kuchyňské plastové 4 ks
12. Naběračka polévková střední velikost 2 ks
Další požadavky zadavatele:
- dodržení požadovaných typů a parametrů
- pouze originální materiál
- zadavatel si vyhrazuje právo požadovat předložení vzorků
- záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží, nestanoví-li výrobce vyšší
- Předložení neověřené kopie výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán
- Předložení neověřené kopie dokladu o oprávnění k podnikání
- veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 1 výzvy cenová tabulka)
- dodání předmětu plnění co v nejkratší době ode dne obdržení písemné objednávky.
- dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně.
- zadavatel nepřipouští částečné plnění veřejné zakázky
- kontaktní osoba zadavatele v technické věci výběrového řízení:
Ing. Aneta Jungová; tel.: 974 823 397
e-mail: krpa.osm.omtz.evidence@pcr.cz
Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy
Bartolomějská 306/7, Praha 1
Zadavatel upozorňuje, že veškerá komunikace mezi ním a účastníkem týkající se výběrového řízení musí probíhat pouze písemně – elektronicky cestou NEN, datovou zprávou nebo e-mailem.
- v případě shodných nabídkových cen rozhoduje datum a čas podání nabídky.
- Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení.
Platební podmínky:
- zálohy zadavatel neposkytuje
- platba bankovním převodem
- splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů
- Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 zákona č. 89/2012 občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli.
- Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu objednatele.
Adresa pro zaslání faktury: Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy
OMTZ Odboru správy majetku
P.O. BOX 1151
110 00 Praha 1 Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 27 % nových dodavatelů
Dřívější dodavatelé
Odkaz na zdroj
Dokumenty
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.