Docházkový systém
Zadavatel
Ministerstvo průmyslu a obchodu
Dodavatel
Podání nabídek
29. října 2024 9:00
Datum zveřejnění
13. září 2024
Popis
Předmětem veřejné zakázky s názvem „Docházkový systém“ (dále jen „VZ“) je dodávka a implementace nového docházkového systému a po dokončení implementace poskytnutí podpory po dobu 15 let. Součástí dodávky je dodání přístupových čteček a docházkových terminálů.
Bližší specifikace předmětu plnění VZ, podmínky a další požadavky jsou uvedeny v závazném návrhu smlouvy (příloha č. 2 této zadávací dokumentace).
Jde o komplexní SW, který zahrnuje několik klíčových modulů a funkcí zaměřených na efektivní správu pracovních procesů v organizaci. Tento SW se zaměřuje především na řízení pracovní doby zaměstnanců a optimalizaci procesů souvisejících s personálním a docházkovým managementem.
Jednou z klíčových částí je docházkový systém, který umožní přesné sledování přítomnosti/nepřítomnosti zaměstnanců, a to včetně plánování dovolené. V systému bude možné digitálně zažádat o nepřítomnost (dovolenou, indispoziční volno, pracovní a služební volno, studijní volno aj.). Na uvedené žádosti bude navázáno schvalovací workflow k zajištění řízení pracovních absencí. Taktéž bude zahrnuta evidence služební a pracovní doby, včetně možnosti zobrazování nepřítomnosti kolegů a podřízených. V systému bude možné rovněž evidovat práci z domova.
Dále bude software obsahovat možnost zadávání tuzemských i mezinárodních cestovních příkazů, které budou propojeny s ekonomickým informačním systémem. Pro zajištění hladkého chodu procesů bude v systému také možnost nastavit zástup dle zákonných povinností nebo preferencí konkrétního uživatele. Systém bude umožňovat přijímat výkazy externích pracovníků a tyto výkazy budou schvalovány jednotlivými vedoucími.
Součástí zakázky je dodávka přístupových čteček průkazů zaměstnance, státního zaměstnance, externisty a návštěvy, umístěných na vstupech do budov Ministerstva průmyslu a obchodu. Dále dodávka docházkových terminálů, umístěné v jednotlivých patrech budov MPO, které budou umožňovat zobrazení nejčastějších typů nepřítomností, a každý uživatel si na nich bude moci zvolit důvod odchodu z budovy. Kromě toho bude zakázka zahrnovat nákup přístupových čteček a řídících jednotek pro vstup do zabezpečených (režimových) oblastí.
Důležité informace týkající se pracovní doby a výkazů práce budou zobrazovány na Portálu zaměstnance, což umožní každému uživateli snadný přístup k relevantním údajům o své pracovní aktivitě, saldu odpracované doby a dalším důležitým informacím.
V rámci systému bude rovněž možné tvořit přehledy a reporty.
S ohledem na povahu dat uložených v systému bude kladen důraz na zajištění bezpečnosti (správa přístupů a rolí, logování aktivit, oddělení docházkového a přístupového systému z pohledu ochrany utajovaných informací apod.). Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 23 % nových dodavatelů
Bližší specifikace předmětu plnění VZ, podmínky a další požadavky jsou uvedeny v závazném návrhu smlouvy (příloha č. 2 této zadávací dokumentace).
Jde o komplexní SW, který zahrnuje několik klíčových modulů a funkcí zaměřených na efektivní správu pracovních procesů v organizaci. Tento SW se zaměřuje především na řízení pracovní doby zaměstnanců a optimalizaci procesů souvisejících s personálním a docházkovým managementem.
Jednou z klíčových částí je docházkový systém, který umožní přesné sledování přítomnosti/nepřítomnosti zaměstnanců, a to včetně plánování dovolené. V systému bude možné digitálně zažádat o nepřítomnost (dovolenou, indispoziční volno, pracovní a služební volno, studijní volno aj.). Na uvedené žádosti bude navázáno schvalovací workflow k zajištění řízení pracovních absencí. Taktéž bude zahrnuta evidence služební a pracovní doby, včetně možnosti zobrazování nepřítomnosti kolegů a podřízených. V systému bude možné rovněž evidovat práci z domova.
Dále bude software obsahovat možnost zadávání tuzemských i mezinárodních cestovních příkazů, které budou propojeny s ekonomickým informačním systémem. Pro zajištění hladkého chodu procesů bude v systému také možnost nastavit zástup dle zákonných povinností nebo preferencí konkrétního uživatele. Systém bude umožňovat přijímat výkazy externích pracovníků a tyto výkazy budou schvalovány jednotlivými vedoucími.
Součástí zakázky je dodávka přístupových čteček průkazů zaměstnance, státního zaměstnance, externisty a návštěvy, umístěných na vstupech do budov Ministerstva průmyslu a obchodu. Dále dodávka docházkových terminálů, umístěné v jednotlivých patrech budov MPO, které budou umožňovat zobrazení nejčastějších typů nepřítomností, a každý uživatel si na nich bude moci zvolit důvod odchodu z budovy. Kromě toho bude zakázka zahrnovat nákup přístupových čteček a řídících jednotek pro vstup do zabezpečených (režimových) oblastí.
Důležité informace týkající se pracovní doby a výkazů práce budou zobrazovány na Portálu zaměstnance, což umožní každému uživateli snadný přístup k relevantním údajům o své pracovní aktivitě, saldu odpracované doby a dalším důležitým informacím.
V rámci systému bude rovněž možné tvořit přehledy a reporty.
S ohledem na povahu dat uložených v systému bude kladen důraz na zajištění bezpečnosti (správa přístupů a rolí, logování aktivit, oddělení docházkového a přístupového systému z pohledu ochrany utajovaných informací apod.). Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 23 % nových dodavatelů
Dřívější dodavatelé
Odkaz na zdroj
Toto info je pouze po
registrované
uživatele.
Dokumenty
Zadávací dokumentace a další dokumenty jsou přístupné pouze pro registrované uživatele.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.