Dlouhodobá restaurátorská péče o věžní hodiny na Velké jižní věži chrámu sv. Víta na Pražském hradě
192 000 192 000 Kč
Zadavatel
Správa Pražského hradu
Dodavatel
Podání nabídek
4. října 2024 9:00
Datum zveřejnění
23. srpna 2024
Popis
Předmětem této veřejné zakázky je závazek dodavatele provádět pro zadavatele dlouhodobou restaurátorskou péči (pravidelný servis) o věžní hodiny na Velké jižní věži chrámu sv. Víta na Pražském hradě včetně provádění oprav a odstranění závad a poruch celého hodinového systému a to zejména hodinového stroje včetně odbíjení, rozvodů k ciferníkům, automatickému natahování a synchronizaci chodu s přesným časem apod.
Specifikace prací:
1. Pravidelná péče bude obsahovat: kontrolu chodu celého hodinového systému, povrchové čištění, mazání příslušných částí (ložisek, kluzných ploch, zdvihacích kolíků atp.), průběžnou kontrolu jednotlivých prvků (lan, ozubených kol atp.), akustické monitorování pravidelného a nepřetržitého chodu hodinového stroje (tikot a odbíjení) automatické natahování a synchronizaci chodu s přesným časem a okamžitou nápravu v případě poruchy (nejedná-li se o mimořádnou opravu nebo odstranění závady dle bodu 2), nikoliv však výhradně, např. zastavení chodu atp., vedení pravidelných zápisů („deníku“) o kontrolách a stavu hodinového systému, vypracování roční zprávy o stavu celého hodinového systému a provedené péči; roční zpráva bude doplněna nezbytnou fotodokumentací a bude předložena v digitální elektronické podobě na CD nebo DVD.
Pravidelná péče bude prováděna alespoň 1x měsíčně formou fyzické kontroly celého hodinového systému v místě jeho umístění, včetně čištění, promazání, drobných oprav (které nejsou mimořádné) apod. a průběžně a nepřetržitě bude probíhat akustické monitorování chodu hodinového systému.
Dodavatel v rámci své nabídky předloží návrh na dlouhodobou péči, ve kterém přesně popíše způsob péče, její jednotlivé kroky dle prvků a částí celého hodinového systému, navrhne potřebné materiály (např. mazací oleje atp.), četnost a časovou posloupnost jednotlivých kroků, resp. časové rozpětí konání jednotlivých úkonů.
2. Součástí této zakázky je také provádění mimořádných potřebných oprav a odstraňování závad a poruch technologie celého hodinového systému, které budou nahlášené zadavatelem či zjištěné při provádění pravidelné péče a pokud vyžadují nákladnější materiál či výměnu součástky (nákladnější je rozuměno více než 1.000,- Kč), popřípadě mimořádně náročné na dobu a způsob odstranění závady (dále jen „Opravy“). V rámci těchto Oprav bude provedeno odstranění závady, včetně dodání materiálu a výměny náhradního dílu.
V případě potřeby provedení Opravy se zhotovitel se zadavatelem dohodnou na době jejího provedení dle konkrétního charakteru, závažnosti a rozsahu Opravy. Následná Oprava bude provedena ve stanovené době v závislosti na druhu Opravy. Náhradní díly a materiál k provedení Opravy budou účtovány v cenách na trhu v místě a čase obvyklých. Provedení Opravy, je možné nejdříve po uveřejnění akceptované objednávky v registru smluv v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb., o registru smluv, v platném znění. Uveřejnění akceptované objednávky v registru smluv zajišťuje zadavatel. Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 17 % nových dodavatelů
Specifikace prací:
1. Pravidelná péče bude obsahovat: kontrolu chodu celého hodinového systému, povrchové čištění, mazání příslušných částí (ložisek, kluzných ploch, zdvihacích kolíků atp.), průběžnou kontrolu jednotlivých prvků (lan, ozubených kol atp.), akustické monitorování pravidelného a nepřetržitého chodu hodinového stroje (tikot a odbíjení) automatické natahování a synchronizaci chodu s přesným časem a okamžitou nápravu v případě poruchy (nejedná-li se o mimořádnou opravu nebo odstranění závady dle bodu 2), nikoliv však výhradně, např. zastavení chodu atp., vedení pravidelných zápisů („deníku“) o kontrolách a stavu hodinového systému, vypracování roční zprávy o stavu celého hodinového systému a provedené péči; roční zpráva bude doplněna nezbytnou fotodokumentací a bude předložena v digitální elektronické podobě na CD nebo DVD.
Pravidelná péče bude prováděna alespoň 1x měsíčně formou fyzické kontroly celého hodinového systému v místě jeho umístění, včetně čištění, promazání, drobných oprav (které nejsou mimořádné) apod. a průběžně a nepřetržitě bude probíhat akustické monitorování chodu hodinového systému.
Dodavatel v rámci své nabídky předloží návrh na dlouhodobou péči, ve kterém přesně popíše způsob péče, její jednotlivé kroky dle prvků a částí celého hodinového systému, navrhne potřebné materiály (např. mazací oleje atp.), četnost a časovou posloupnost jednotlivých kroků, resp. časové rozpětí konání jednotlivých úkonů.
2. Součástí této zakázky je také provádění mimořádných potřebných oprav a odstraňování závad a poruch technologie celého hodinového systému, které budou nahlášené zadavatelem či zjištěné při provádění pravidelné péče a pokud vyžadují nákladnější materiál či výměnu součástky (nákladnější je rozuměno více než 1.000,- Kč), popřípadě mimořádně náročné na dobu a způsob odstranění závady (dále jen „Opravy“). V rámci těchto Oprav bude provedeno odstranění závady, včetně dodání materiálu a výměny náhradního dílu.
V případě potřeby provedení Opravy se zhotovitel se zadavatelem dohodnou na době jejího provedení dle konkrétního charakteru, závažnosti a rozsahu Opravy. Následná Oprava bude provedena ve stanovené době v závislosti na druhu Opravy. Náhradní díly a materiál k provedení Opravy budou účtovány v cenách na trhu v místě a čase obvyklých. Provedení Opravy, je možné nejdříve po uveřejnění akceptované objednávky v registru smluv v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb., o registru smluv, v platném znění. Uveřejnění akceptované objednávky v registru smluv zajišťuje zadavatel. Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 17 % nových dodavatelů
Dřívější dodavatelé
Odkaz na zdroj
Toto info je pouze po
registrované
uživatele.
Dokumenty
Zadávací dokumentace a další dokumenty jsou přístupné pouze pro registrované uživatele.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.