Toto je veřejný náhled informací z aplikace Tendry.cz. Pro co nejlepší zážitek a přístup k úplným detailům, všem otevřeným a předchozím výběrovým řízením, dostupným dokumentům atd. se přihlaste. Pokud ještě nemáte účet, zaregistrujte se pomocí své e-mailové adresy.

D2 Oprava mostů D2-030..1, D2-033 a D2-034..1

92 124 000 92,1 milionů

Zadavatel Ředitelství silnic a dálnic ČR Dodavatel Podání nabídek 12. května 2025 9:00 Datum zveřejnění 18. března 2025 Popis Most D2-030..1
Oprava spočívá v kompletním odstranění příslušenství mostu, vybourání NK z nosníků KA-73, odstranění přechodových desek a horní části úložných prahů opěr a křídel. Za opěrami se provede nová přechodová oblast s integrovanou přechodovou deskou. Z celého líce dříku opěr a křídel bude odstraněna vrstva narušeného betonu původní opěry v celkové předpokládané průměrné tloušťce 30 mm. Nadbetonuje se nový úložný práh, na který se uloží NK.

Most D2-033
Oprava spočívá v kompletním odstranění příslušenství mostu, vybourání NK z nosníků I-73, odstranění přechodových desek a horní části úložných prahů opěr a křídel. Za opěrami se provede nová přechodová oblast s novou přechodovou deskou. Nadbetonuje se nový úložný práh, na který se uloží NK prostřednictvím ložisek.

Most D2-034..1
Oprava spočívá v odstranění mostního vybavení a svršku až na NKi, vybourání závěrné zídky, části přechodové desky. Předepnutí NK volnými kabely. Otryskání povrchu NK, zřízení vrubového kloubu, dobetonování přechodové desky, položení nové hydroizolace.

Na mostech bude AB trojvrstvá vozovka, monolitické římsy s chráničkami pro případné budoucí převedení inženýrských sítí a ocelová svodidla. Kabely DIS-SOS budou převedeny nově chráničkami ve vnitřní římse mostu.
Most D2-030..1
Poruchy NK jsou v podélných spárách mezi nosníky v podobě mokrých stop zatékání s inkrustací - nedostatečné krytí výztuže betonem s odlupujícími se krycími vrstvami betonu s viditelnou korozí výztuže (ve větší míře u dobetonávek mezi nosníky, u nosníků v menší míře). Na spodním líci NK se na hraně posledního nosníku nacházejí mokré stopy po zamáčení. V poslední podélné spáře se vyskytují vápenné výluhy a inkrustace svědčící o zamáčení a přítomnosti vody v dobetonované spáře.

Most D2-033
Diagnostika zjistila nedostatečné krytí výztuže betonem s odlupujícími se krycími vrstvami betonu s viditelnou korozí výztuže (ve větší míře u dobetonávek mezi nosníky, u nosníků v menší míře). Bylo zjištěno chybějící vybavení otvorů v dobetonávkách mezi nosníky u opěr, odvodňující dutiny v případě zatečení vody, v důsledku tohoto je degradace betonu u otvorů vyšší. Z důvodu zamáčení krajní nosník č. 9 je postižen poteky vody u obou opěr, což se projevilo vyšší povrchovou degradací betonu s odpadenými krycími vrstvami a viditelnou povrchově korodující výztuží s nedostatečným krytím.

Most D2-034..1
Most má nefunční izolaci, což způsobuje zatékání na NK a spodní stavbu. Na NK je v těchto místech odražena krycí vrstva betonu a je obnažena korodující měkká výztuž. To vede k dalšímu poškozování NK a snižování její zatížitelnosti.
Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 4 % nových dodavatelů
Dřívější dodavatelé
Odkaz na zdroj Toto info je pouze po registrované uživatele.

Dokumenty

Zadávací dokumentace a další dokumenty jsou přístupné pouze pro registrované uživatele.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.

Chcete vědět o všech příležitostech?

Zkuste Tendry