Cvičná munice Breaching
98 000 98 000 Kč
Zadavatel
Ministerstvo obrany
Dodavatel
Podání nabídek
24. července 2025 8:00
Datum zveřejnění
15. července 2025
Popis
Jedná se o nákup 1000 ks Breachingové spojky a 500 ks interiérové tlačné vložky (nálož)
k zabezpečení výcviku a kurzů násilných vstupů do objektů – Breaching dle přílohy č. 1, „Specifikace cvičné munice“.
Z důvodu objektivního hodnocení POŽADUJEME DOLOŽIT www. stránky, popis nabízeného sortimentu.
Řádně vyplněný a ELEKTRONICKY PODEPSANÝ NÁVRH smlouvy je nedílnou součástí této VZ.
Zadavatel si ověří kvalifikaci uchazeče přes webový portál ARES. Nesplnění některých částí VZ nebude akceptována nabídka daného uchazeče.
Do celkové ceny zahrňte všechny náklady spojené s dodáním do místa plnění - VÚ 6624 Bechyně (DPH, dopravu do místa určení, atd.). Další náklady nebudou přípustné. Tato cena nemůže být opravena ani v případě početní chyby.
ŘÁDNĚ PŘEKONTROLUJTE SPRÁVNOST VÝPOČTŮ A IDENTICKOU HODNOTU nabídky a návrhu smlouvy.
Nabídky budou hodnoceny na základě uchazečem nabízené ceny za splnění kompletní dodávky při dodržení požadavků výběrového řízení.
Jste-li zaměstnavatelem zaměstnávajícím více jak 50 % osob se zdravotním postižením a máte oprávnění poskytovat náhradní plnění, prosíme Vás o rezervaci tohoto plnění.
Zadavatel je povinen na základě Zákona o DPH §24 odst.1 k celkové cenové nabídce přiznat daň při dodání zboží osobou neusazenou v tuzemsku.
Vyhodnocení výběrového řízení proběhne do 14 pracovních dní od ukončení podávání nabídek.
Vítězný dodavatel bude osloven do 14 pracovních dní od vyhodnocení.
Lhůta pro podání stížnosti účastníků na postup zadávajícího při vyhodnocování veřejné zakázky podle čl.27 ROMO č.55/2017 Věstníku Ministerstva obrany - 3 pracovní dny od odeslání oznámení o výběru dodavatele. Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 4 % nových dodavatelů
Toto info je pouze po
registrované
uživatele.
k zabezpečení výcviku a kurzů násilných vstupů do objektů – Breaching dle přílohy č. 1, „Specifikace cvičné munice“.
Z důvodu objektivního hodnocení POŽADUJEME DOLOŽIT www. stránky, popis nabízeného sortimentu.
Řádně vyplněný a ELEKTRONICKY PODEPSANÝ NÁVRH smlouvy je nedílnou součástí této VZ.
Zadavatel si ověří kvalifikaci uchazeče přes webový portál ARES. Nesplnění některých částí VZ nebude akceptována nabídka daného uchazeče.
Do celkové ceny zahrňte všechny náklady spojené s dodáním do místa plnění - VÚ 6624 Bechyně (DPH, dopravu do místa určení, atd.). Další náklady nebudou přípustné. Tato cena nemůže být opravena ani v případě početní chyby.
ŘÁDNĚ PŘEKONTROLUJTE SPRÁVNOST VÝPOČTŮ A IDENTICKOU HODNOTU nabídky a návrhu smlouvy.
Nabídky budou hodnoceny na základě uchazečem nabízené ceny za splnění kompletní dodávky při dodržení požadavků výběrového řízení.
Jste-li zaměstnavatelem zaměstnávajícím více jak 50 % osob se zdravotním postižením a máte oprávnění poskytovat náhradní plnění, prosíme Vás o rezervaci tohoto plnění.
Zadavatel je povinen na základě Zákona o DPH §24 odst.1 k celkové cenové nabídce přiznat daň při dodání zboží osobou neusazenou v tuzemsku.
Vyhodnocení výběrového řízení proběhne do 14 pracovních dní od ukončení podávání nabídek.
Vítězný dodavatel bude osloven do 14 pracovních dní od vyhodnocení.
Lhůta pro podání stížnosti účastníků na postup zadávajícího při vyhodnocování veřejné zakázky podle čl.27 ROMO č.55/2017 Věstníku Ministerstva obrany - 3 pracovní dny od odeslání oznámení o výběru dodavatele. Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 4 % nových dodavatelů
Dřívější dodavatelé
Odkaz na zdroj
Dokumenty
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.