Čištění bojových praporů a stuh
46 000 46 000 Kč
Zadavatel
Ministerstvo obrany
Dodavatel
Podání nabídek
8. července 2025 7:00
Datum zveřejnění
27. června 2025
Popis
Předmětem této veřejné zakázky malého rozsahu (dále též „VZMR“) je služba:
Čištění bojových praporů a stuh pro VÚ 6624 Bechyně.
odstranění viditelných povrchových i již usazených nečistot (znečištění) a prachu, odstranění
případných skvrn organického i anorganického původu na všech částech (segmentech)
včetně lemů, švů a míst k uchycení.
Materiál: satén, samet, ruční i strojové umělecké výšivky, výšivky státních symbolů a znaků
15.žp a 151.žp, lemy s vyobrazením státní trikolory, nitě bavlněné a syntetické, nitě
syntetické s kovovými prvky.
Foto praporů a stuh viz. příloha 3.
Množství:
2 ks prapor rozměr:
100 x 100 cm
4 ks stuha rozměr:
3 ks 10 x 100 cm
1 ks 9 x 80 cm
Z důvodu specifického materiálu požadujeme cenové nabídky pouze od společností
s vyškolenými pracovníky pro mechanické a chemické čištění praporů a vlajek.
V žádném případě nelze prapory prát v běžných průmyslových čistírnách. Zadavatel
si vyhrazuje právo na doložení referencí z plnění podobných veřejných zakázek.
Dopravu materiálu k dodavateli služby zabezpečí zadavatel vlastními silami.
Zadavatel si ověří kvalifikaci uchazeče přes webový portál ARES.
Poskytovatel nabídkou podanou v tomto výběrovém řízení automaticky souhlasí se všemi
vypsanými podmínkami tohoto výběrového řízení. Nabídková cena s DPH bude
zadavatelem považována za nejvýše přípustnou a bude zahrnovat veškeré náklady
poskytovatele s poskytnutím služby.
Poskytovatel si řádně zkontroluje cenu zadanou do el. nástroje NEN.
Tato cena nemůže být upravena ani v případě početní chyby. Nabídky budou hodnoceny
na základě poskytovatele nabízené ceny s DPH za splnění kompletního rozsahu zakázky
při dodržení požadavků výběrového řízení.
Vyhodnocení veřejné zakázky proběhne do 30 pracovních dnů od lhůty pro ukončení podání
nabídky.
Po uveřejnění „Výzvy k podání nabídky včetně zadávací dokumentace“ na profilu
zadavatele běží lhůta 3 pracovních dnů pro možnost podání stížnosti z důvodu nesouhlasu
se zadávacími podmínkami.
Po odeslání „Oznámení o výběru poskytovatele“ běží lhůta 3 pracovních dnů pro možnost
odvolání proti výsledku výběrového řízení.
Jste-li zaměstnavatelem zaměstnávajícím vice jak 50 % osob se zdravotním postižením
a máte oprávnění poskytovat náhradní plnění, prosíme Vás o rezervaci tohoto plnění.
Návrh smlouvy musí obsahovat „Datum a místo podpisu“, razítko a podpis!! Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 4 % nových dodavatelů
Toto info je pouze po
registrované
uživatele.
Čištění bojových praporů a stuh pro VÚ 6624 Bechyně.
odstranění viditelných povrchových i již usazených nečistot (znečištění) a prachu, odstranění
případných skvrn organického i anorganického původu na všech částech (segmentech)
včetně lemů, švů a míst k uchycení.
Materiál: satén, samet, ruční i strojové umělecké výšivky, výšivky státních symbolů a znaků
15.žp a 151.žp, lemy s vyobrazením státní trikolory, nitě bavlněné a syntetické, nitě
syntetické s kovovými prvky.
Foto praporů a stuh viz. příloha 3.
Množství:
2 ks prapor rozměr:
100 x 100 cm
4 ks stuha rozměr:
3 ks 10 x 100 cm
1 ks 9 x 80 cm
Z důvodu specifického materiálu požadujeme cenové nabídky pouze od společností
s vyškolenými pracovníky pro mechanické a chemické čištění praporů a vlajek.
V žádném případě nelze prapory prát v běžných průmyslových čistírnách. Zadavatel
si vyhrazuje právo na doložení referencí z plnění podobných veřejných zakázek.
Dopravu materiálu k dodavateli služby zabezpečí zadavatel vlastními silami.
Zadavatel si ověří kvalifikaci uchazeče přes webový portál ARES.
Poskytovatel nabídkou podanou v tomto výběrovém řízení automaticky souhlasí se všemi
vypsanými podmínkami tohoto výběrového řízení. Nabídková cena s DPH bude
zadavatelem považována za nejvýše přípustnou a bude zahrnovat veškeré náklady
poskytovatele s poskytnutím služby.
Poskytovatel si řádně zkontroluje cenu zadanou do el. nástroje NEN.
Tato cena nemůže být upravena ani v případě početní chyby. Nabídky budou hodnoceny
na základě poskytovatele nabízené ceny s DPH za splnění kompletního rozsahu zakázky
při dodržení požadavků výběrového řízení.
Vyhodnocení veřejné zakázky proběhne do 30 pracovních dnů od lhůty pro ukončení podání
nabídky.
Po uveřejnění „Výzvy k podání nabídky včetně zadávací dokumentace“ na profilu
zadavatele běží lhůta 3 pracovních dnů pro možnost podání stížnosti z důvodu nesouhlasu
se zadávacími podmínkami.
Po odeslání „Oznámení o výběru poskytovatele“ běží lhůta 3 pracovních dnů pro možnost
odvolání proti výsledku výběrového řízení.
Jste-li zaměstnavatelem zaměstnávajícím vice jak 50 % osob se zdravotním postižením
a máte oprávnění poskytovat náhradní plnění, prosíme Vás o rezervaci tohoto plnění.
Návrh smlouvy musí obsahovat „Datum a místo podpisu“, razítko a podpis!! Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 4 % nových dodavatelů
Dřívější dodavatelé
Odkaz na zdroj
Dokumenty
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.