Část 7 – Řízení rizik a správa servisních požadavků
4 262 489 4,3 milionů Kč
Zadavatel
Nemocnice Vyškov, příspěvková organizace
Dodavatel
Podání nabídek
Datum zveřejnění
27. srpna 2025
Popis
Předmětem této Části veřejné zakázky je dodávka systému pro evidenci a technickou správu a řízení rizik spojených s evidencí a užívání majetku, a dále dodávka nástroje pro správu servisních požadavků.
Č7A1 – Risk Asset Management
Předmětem plnění této aktivity Části 7 veřejné zakázky je dodávka a implementace informačního systému umožňující organizaci zavést efektivní správu a technickou evidenci veškerého počítačového i ostatního majetku. Musí pomáhat pracovníkům ICT oddělení v řešení a zdokumentování každodenních operativních úkolů a ve sdílení a údržbě informací spojených s IT infrastrukturou. Musí poskytovat důležité informace pro plánování obnovy IT prostředků a přípravu rozpočtů a musí pomáhat v řízení podnikatelských rizik právního či regulačního postihu spojených s užíváním nelegálního software ve společnosti.
Obecné požadavky:
1) Zadavatel požaduje možnost volby provozovat celé řešení jako SaaS nebo on-premise, případně v budoucnu změnit své původní rozhodnutí (aplikace musí být stejná pro prostředí SaaS i on-premise)
2) Zadavatel požaduje možnost provozovat systém v prostředí MS Azure, systém musí být schválen a certifikován pro provozování v tomto prostředí.
3) Minimálně pro rutinní činnosti (změna umístění objektu, změna vlastností objektu) je požadován webový klient
4) Pro zobrazení majetku přiděleného uživatelům v organizaci je požadován webový klient
5) Celé řešení z důvodu bezpečnosti musí být v třívrstvé architektuře bez přímého přístupu klienta do databáze.
K nabídce podané účastníkem pro Část 7 veřejné zakázky musí být přiložen certifikát vydaný způsobilou certifikační autoritou, potvrzující rozsah certifikací stanovený přílohou č. 1ga Zadávací dokumentace.
Další požadavky Zadavatele jsou uvedeny v Příloze č. 1ga Zadávací dokumentace.
Č7A2 – ServiceDesk, procesy, ITIL
Předmětem plnění této části veřejné zakázky je dodávka softwarového nástroje pro efektivní správu servisních požadavků. Musí pomáhat pracovníkům servisních oddělení v řešení a zdokumentování každodenních operativních úkolů a ve sdílení a údržbě informací spojených s řešením servisních požadavků. Nabízený software musí poskytovat důležité informace pro plánování servisních zásahů, jejich vyhodnocování, řízení priorit a komplexní řízení servisních týmů.
Další požadavky Zadavatele jsou uvedeny v Příloze č. 1gb Zadávací dokumentace. Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 13 % nových dodavatelů
Toto info je pouze po
registrované
uživatele.
Č7A1 – Risk Asset Management
Předmětem plnění této aktivity Části 7 veřejné zakázky je dodávka a implementace informačního systému umožňující organizaci zavést efektivní správu a technickou evidenci veškerého počítačového i ostatního majetku. Musí pomáhat pracovníkům ICT oddělení v řešení a zdokumentování každodenních operativních úkolů a ve sdílení a údržbě informací spojených s IT infrastrukturou. Musí poskytovat důležité informace pro plánování obnovy IT prostředků a přípravu rozpočtů a musí pomáhat v řízení podnikatelských rizik právního či regulačního postihu spojených s užíváním nelegálního software ve společnosti.
Obecné požadavky:
1) Zadavatel požaduje možnost volby provozovat celé řešení jako SaaS nebo on-premise, případně v budoucnu změnit své původní rozhodnutí (aplikace musí být stejná pro prostředí SaaS i on-premise)
2) Zadavatel požaduje možnost provozovat systém v prostředí MS Azure, systém musí být schválen a certifikován pro provozování v tomto prostředí.
3) Minimálně pro rutinní činnosti (změna umístění objektu, změna vlastností objektu) je požadován webový klient
4) Pro zobrazení majetku přiděleného uživatelům v organizaci je požadován webový klient
5) Celé řešení z důvodu bezpečnosti musí být v třívrstvé architektuře bez přímého přístupu klienta do databáze.
K nabídce podané účastníkem pro Část 7 veřejné zakázky musí být přiložen certifikát vydaný způsobilou certifikační autoritou, potvrzující rozsah certifikací stanovený přílohou č. 1ga Zadávací dokumentace.
Další požadavky Zadavatele jsou uvedeny v Příloze č. 1ga Zadávací dokumentace.
Č7A2 – ServiceDesk, procesy, ITIL
Předmětem plnění této části veřejné zakázky je dodávka softwarového nástroje pro efektivní správu servisních požadavků. Musí pomáhat pracovníkům servisních oddělení v řešení a zdokumentování každodenních operativních úkolů a ve sdílení a údržbě informací spojených s řešením servisních požadavků. Nabízený software musí poskytovat důležité informace pro plánování servisních zásahů, jejich vyhodnocování, řízení priorit a komplexní řízení servisních týmů.
Další požadavky Zadavatele jsou uvedeny v Příloze č. 1gb Zadávací dokumentace. Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 13 % nových dodavatelů
Dřívější dodavatelé
Odkaz na zdroj
Dokumenty
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.