Část 2 - Venkovní (Outdoor) / vnitřní (Indoor) média
15 800 000 15,8 milionů Kč
Zadavatel
VŠEOBECNÁ ZDRAVOTNÍ POJIŠŤOVNA ČESKÉ REPUBLIKY
Dodavatel
CARAT Czech republic s.r.o.
Podání nabídek
18. dubna 2016 13:00
Datum zveřejnění
11. ledna 2016
Popis
Předmětem veřejné zakázky je uzavření smlouvy na dobu určitou (24 měsíců) s jedním uchazečem na zajištění nákupu mediálního prostoru ve vybraných nosičích reklamy:
část 1 - TV, rádia, tištěná (Print) a online média,
část 2 - Venkovní (Outdoor) / vnitřní (Indoor) média, v rámci které budou poskytovány marketingové služby týkající se plánování mediálních reklamních kampaní, nákupu mediálního reklamního prostoru, monitoringu mediálních aktivit konkurence apod., tj. služeb nezbytných pro realizaci marketingových kampaní v souladu s konkrétními zadáními zadavatele. V rámci předmětu plnění této veřejné zakázky bude uchazeč povinen rovněž (platí pro obě části veřejné zakázky):
a) Zpracovávat mediální plány jednotlivých marketingových kampaní dle specifikace zadavatele, stanovit správné načasování kampaní včetně doporučení vhodného mediamixu a analýzy cílových skupin,
b) Zajištovat nákup reklamního prostoru v médiích na základě mediaplánů vytvořených pro každou z kampaní,
c) Zajištovat předání reklamních formátů jednotlivým médiím,
d) Zajištovat distribuci, případnou instalaci vč. zajištění produkční činnosti informačních a propagačních podkladů pro jednotlivé komunikační kanály,
e) Zajištovat komplexní zhodnocení komunikačních kanálů po jednotlivých fázích kampaní pro vyhodnocení efektivity fází kampaně,
f) Zpracovávat závěrečná vyhodnocení, postbuy analýzy, zajistí dokladování realizovaného plnění po ukončení každé z mediálních kampaní,
g) Zajištovat monitoring (sledování mediálních aktivit konkurence v návaznosti na realizaci jednotlivých kampaní),
h) Zajištovat prezentace o aktuálním vývoji mediálního trhu,
i) Zajištovat datovou podporu pro analýzu vzájemné synergie kampaní,
j) Zajištovat data pro posouzení čtenosti, sledovanosti či poslechovosti v rámci jednotlivých médií. Odkaz na zdroj
Toto info je pouze po
registrované
uživatele.
část 1 - TV, rádia, tištěná (Print) a online média,
část 2 - Venkovní (Outdoor) / vnitřní (Indoor) média, v rámci které budou poskytovány marketingové služby týkající se plánování mediálních reklamních kampaní, nákupu mediálního reklamního prostoru, monitoringu mediálních aktivit konkurence apod., tj. služeb nezbytných pro realizaci marketingových kampaní v souladu s konkrétními zadáními zadavatele. V rámci předmětu plnění této veřejné zakázky bude uchazeč povinen rovněž (platí pro obě části veřejné zakázky):
a) Zpracovávat mediální plány jednotlivých marketingových kampaní dle specifikace zadavatele, stanovit správné načasování kampaní včetně doporučení vhodného mediamixu a analýzy cílových skupin,
b) Zajištovat nákup reklamního prostoru v médiích na základě mediaplánů vytvořených pro každou z kampaní,
c) Zajištovat předání reklamních formátů jednotlivým médiím,
d) Zajištovat distribuci, případnou instalaci vč. zajištění produkční činnosti informačních a propagačních podkladů pro jednotlivé komunikační kanály,
e) Zajištovat komplexní zhodnocení komunikačních kanálů po jednotlivých fázích kampaní pro vyhodnocení efektivity fází kampaně,
f) Zpracovávat závěrečná vyhodnocení, postbuy analýzy, zajistí dokladování realizovaného plnění po ukončení každé z mediálních kampaní,
g) Zajištovat monitoring (sledování mediálních aktivit konkurence v návaznosti na realizaci jednotlivých kampaní),
h) Zajištovat prezentace o aktuálním vývoji mediálního trhu,
i) Zajištovat datovou podporu pro analýzu vzájemné synergie kampaní,
j) Zajištovat data pro posouzení čtenosti, sledovanosti či poslechovosti v rámci jednotlivých médií. Odkaz na zdroj
Dokumenty
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.