Toto je veřejný náhled informací z aplikace Tendry.cz. Pro co nejlepší zážitek a přístup k úplným detailům, všem otevřeným a předchozím výběrovým řízením, dostupným dokumentům atd. se přihlaste. Pokud ještě nemáte účet, zaregistrujte se pomocí své e-mailové adresy.

Část 2 - Venkovní (Outdoor) / vnitřní (Indoor) média

15 800 000 15,8 milionů

Zadavatel VŠEOBECNÁ ZDRAVOTNÍ POJIŠŤOVNA ČESKÉ REPUBLIKY Dodavatel CARAT Czech republic s.r.o. Podání nabídek 18. dubna 2016 13:00 Datum zveřejnění 11. ledna 2016 Popis Předmětem veřejné zakázky je uzavření smlouvy na dobu určitou (24 měsíců) s jedním uchazečem na zajištění nákupu mediálního prostoru ve vybraných nosičích reklamy:
část 1 - TV, rádia, tištěná (Print) a online média,
část 2 - Venkovní (Outdoor) / vnitřní (Indoor) média, v rámci které budou poskytovány marketingové služby týkající se plánování mediálních reklamních kampaní, nákupu mediálního reklamního prostoru, monitoringu mediálních aktivit konkurence apod., tj. služeb nezbytných pro realizaci marketingových kampaní v souladu s konkrétními zadáními zadavatele. V rámci předmětu plnění této veřejné zakázky bude uchazeč povinen rovněž (platí pro obě části veřejné zakázky):
a) Zpracovávat mediální plány jednotlivých marketingových kampaní dle specifikace zadavatele, stanovit správné načasování kampaní včetně doporučení vhodného mediamixu a analýzy cílových skupin,
b) Zajištovat nákup reklamního prostoru v médiích na základě mediaplánů vytvořených pro každou z kampaní,
c) Zajištovat předání reklamních formátů jednotlivým médiím,
d) Zajištovat distribuci, případnou instalaci vč. zajištění produkční činnosti informačních a propagačních podkladů pro jednotlivé komunikační kanály,
e) Zajištovat komplexní zhodnocení komunikačních kanálů po jednotlivých fázích kampaní pro vyhodnocení efektivity fází kampaně,
f) Zpracovávat závěrečná vyhodnocení, postbuy analýzy, zajistí dokladování realizovaného plnění po ukončení každé z mediálních kampaní,
g) Zajištovat monitoring (sledování mediálních aktivit konkurence v návaznosti na realizaci jednotlivých kampaní),
h) Zajištovat prezentace o aktuálním vývoji mediálního trhu,
i) Zajištovat datovou podporu pro analýzu vzájemné synergie kampaní,
j) Zajištovat data pro posouzení čtenosti, sledovanosti či poslechovosti v rámci jednotlivých médií.
Odkaz na zdroj Toto info je pouze po registrované uživatele.

Dokumenty

Zadávací dokumentace a další dokumenty jsou přístupné pouze pro registrované uživatele.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.

Chcete vědět o všech příležitostech?

Zkuste Tendry