Část 2 - Nábytek skupina B
3 288 750 3,3 miliony Kč
Zadavatel
Střední průmyslová škola polytechnická - Centrum odborné přípravy Zlín
Dodavatel
Podání nabídek
25. srpna 2025 10:00
Datum zveřejnění
22. července 2025
Popis
Předmětem plnění části 2 zadávané veřejné zakázky je demontáž, odvoz a ekologická likvidace stávajícího nábytku a dodávka nového včetně dopravy na místo určení, instalace, montáž do jednotlivých určených místností, jejich uvedení do provozu a úklid po instalaci, včetně odstranění obalů a jiných odpadů vzniklých činností dodavatele a závěrečný úklid míst dotčených činností dodavatele.
Jedná se o vybavení stolovým, sedacím a skříňovým běžným nábytkem, ne vestavěným. Jedná se o základní vybavení pokojů, kanceláří a společných sálů a studoven domova mládeže.
Předmět části 2 veřejné zakázky je realizován ve jednom objektu zadavatele (Domov mládeže SPŠP COP nám. T.G. Masaryka 2700, Zlín). Realizace bude probíhat za plného provozu objektu Domova mládeže (DM) a po prostorově ucelených částech, a to tak, že návoz a montáž dodávaného nábytku a současně odvoz a likvidace bude probíhat postupně po ucelených celcích předem se zadavatelem dohodnutých a dodavatelem stanovených objemech.
Detailní popis předmětu a podmínek plnění části 2 veřejné zakázky je uveden v návrhu Obchodních podmínek – Návrh smlouvy (příloha č. 1 zadávací dokumentace), v soupisu dodávek a prací s výkazem výměr části 2 a v projektové dokumentaci (příloha č. 6 zadávací dokumentace). Noví dodavatelé 🤞 Noví dodavatelé mají u zadavatele slušnou šanci - 67 % zakázek
Toto info je pouze po
registrované
uživatele.
Jedná se o vybavení stolovým, sedacím a skříňovým běžným nábytkem, ne vestavěným. Jedná se o základní vybavení pokojů, kanceláří a společných sálů a studoven domova mládeže.
Předmět části 2 veřejné zakázky je realizován ve jednom objektu zadavatele (Domov mládeže SPŠP COP nám. T.G. Masaryka 2700, Zlín). Realizace bude probíhat za plného provozu objektu Domova mládeže (DM) a po prostorově ucelených částech, a to tak, že návoz a montáž dodávaného nábytku a současně odvoz a likvidace bude probíhat postupně po ucelených celcích předem se zadavatelem dohodnutých a dodavatelem stanovených objemech.
Detailní popis předmětu a podmínek plnění části 2 veřejné zakázky je uveden v návrhu Obchodních podmínek – Návrh smlouvy (příloha č. 1 zadávací dokumentace), v soupisu dodávek a prací s výkazem výměr části 2 a v projektové dokumentaci (příloha č. 6 zadávací dokumentace). Noví dodavatelé 🤞 Noví dodavatelé mají u zadavatele slušnou šanci - 67 % zakázek
Dřívější dodavatelé
Odkaz na zdroj
Dokumenty
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.