Toto je veřejný náhled informací z aplikace Tendry.cz. Pro co nejlepší zážitek a přístup k úplným detailům, všem otevřeným a předchozím výběrovým řízením, dostupným dokumentům atd. se přihlaste. Pokud ještě nemáte účet, zaregistrujte se pomocí své e-mailové adresy.

Call centrum pro ohlašování v roce 2022

1 094 326 1,1 miliony

Zadavatel Česká informační agentura životního prostředí Dodavatel O2 Czech Republic a.s. Podání nabídek 29. listopadu 2021 10:00 Datum zveřejnění 10. listopadu 2021 Popis Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění služeb externího call centra, tzn. technického řešení formou služby i personálního zabezpečení pro poskytování 1. úrovně podpory od doby účinnosti smlouvy do 15. 4. 2022. Předmětem plnění veřejné zakázky (v souladu s kompletními přílohami této ZD) je: A. Úvodní implementace a zaškolení operátorů B. Technické zabezpečení řešení call centra formou služby C. Personální obsazení call centra na první úrovni podpory v rozsahu max 10 přihlášených operátorů D. Evidence tiketů na druhou úroveň podpory do helpdesku Zadavatele E. Kontrolní přístup do call centra pro Zadavatele F. Manažerské reporty a vyhodnocení provozu call centra Podmínky plnění a rozsah poskytovaných služeb jsou definovány v jednotlivých přílohách této ZD. Odkaz na zdroj Toto info je pouze po registrované uživatele.

Dokumenty

Zadávací dokumentace a další dokumenty jsou přístupné pouze pro registrované uživatele.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.

Chcete vědět o všech příležitostech?

Zkuste Tendry