Call centrum pro ohlašování v roce 2022
1 094 326 1,1 miliony Kč
Zadavatel
Česká informační agentura životního prostředí
Dodavatel
O2 Czech Republic a.s.
Podání nabídek
29. listopadu 2021 10:00
Datum zveřejnění
10. listopadu 2021
Popis
Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění služeb externího call centra, tzn. technického řešení formou služby i personálního zabezpečení pro poskytování 1. úrovně podpory od doby účinnosti smlouvy do 15. 4. 2022. Předmětem plnění veřejné zakázky (v souladu s kompletními přílohami této ZD) je: A. Úvodní implementace a zaškolení operátorů B. Technické zabezpečení řešení call centra formou služby C. Personální obsazení call centra na první úrovni podpory v rozsahu max 10 přihlášených operátorů D. Evidence tiketů na druhou úroveň podpory do helpdesku Zadavatele E. Kontrolní přístup do call centra pro Zadavatele F. Manažerské reporty a vyhodnocení provozu call centra Podmínky plnění a rozsah poskytovaných služeb jsou definovány v jednotlivých přílohách této ZD.
Odkaz na zdroj
Toto info je pouze po
registrované
uživatele.
Dokumenty
Zadávací dokumentace a další dokumenty jsou přístupné pouze pro registrované uživatele.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.