AHNM/OLogZ- Nákup služby - zabezpečení obecně vzdělávacích kurzů a seminářů pro zaměstnance AHNM dle specifikovaných oblastí
2 000 000 2,0 miliony Kč
Zadavatel
Ministerstvo obrany
Dodavatel
Everesta, s.r.o.
Podání nabídek
12. prosince 2018 9:00
Datum zveřejnění
3. prosince 2018
Popis
- poskytování obecně vzdělávacích kurzů a seminářů v oblasti právních a ekonomických znalostí poskytovaných v hl. městě Praha pro zaměstnance AHNM v průběhu let 2019 – 2020 (až do 31. 12. 2020);
- kurzy a semináře požaduje zadávající dle těchto oblastí (tak jak jsou uvedeny v cenové nabídky):
- 1.) Občanské právo včetně pozemkového práva a katastru nemovitostí
- 2.) Obchodní právo včetně zadávání veřejných zakázek (alespoň jeden kurz za pololetí se zaměřením na VZMR)
- 3.) Správní právo včetně stavebního práva
- 4.) Pracovní právo
- 5.) Finanční právo
- 6.) Ekonomické vzdělávání se se zaměřením zejména na:
o Krátkodobé všeobecné kurzy v oblasti účetnictví neziskové sféry, daňové problematiky a mzdové agendy
o Zpracování finančních analýz a reporting
o Nakládaní s majetkem státu
- poskytované kurzy budou prováděny pro zaměstnance Agentury hospodaření s nemovitým majetkem (dále jen "AHNM") v souladu s cenovou nabídkou uvedenou v Příloze č.1 – „Cenová nabídka“, která bude přílohou číslo 1 ke smlouvě s dodavatelem, který podá ekonomicky nejvýhodnější nabídku;
- plnění smlouvy bude probíhat na základě dílčích objednávek objednatele v průběhu trvání platnosti smlouvy;
- měrné jednotky za požadované služby – hodina;
- s vybraným účastníkem zadávacího řízení (dodavatelem) bude uzavřena víceletá rámcová dohoda na poskytování služby;
- zadávající požaduje uzavření rámcové dohody v elektronickém tržišti na základě zaručeného elektronického podpisu (platného). Dle Nařízení evropského parlamentu a rady (EU) č.910/2014 musí od 20. 9. 2018 všichni veřejnoprávně podepisující podepisovat dokumenty pouze kvalifikovaným elektronickým podpisem, to znamená, že kvalifikovaný certifikát musí být uložený v kvalifikovaném prostředku pro vytváření elektronických podpisů;
- zadávající podepisuje dohodu výhradně jako poslední. (Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“ čl. 15);
- podepsání dohody ručně bude zadávajícím akceptováno pouze výjimečně, v odůvodněných případech;
- výběr dodavatele v elektronickém tržišti požadujeme provést z území celé ČR;
- nabídku může podat dodavatel z kteréhokoliv státu v Evropské unii za podmínky registrace v NEN, za podmínek stanovených v NEN a podmínek uvedených v tomto výběrovém řízení (zejména podání nabídky v českém jazyce, podepsaná smlouva a nabídka v CZK, tedy v Kč);
- Upozornění: Dodavatel bere na vědomí, že pokud podá nabídku, zadavatel (zadávající) ve smyslu ustanovení čl. 6 odst. 1 písm. c) nařízení evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „GDPR“) shromažďuje, zpracovává, eviduje a archivuje osobní údaje fyzických osob, které dodavatel uvedl ve své nabídce, a to za účelem naplnění zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek ve znění pozdějších předpisů, stanovené zásady transparentnosti průběhu zadávacího řízení. Dodavatel, který ve své nabídce uvedl osobní údaje třetích subjektů (poddodavatelů nebo jiných osob) je povinen vložit do nabídky písemný souhlas těchto třetích subjektů k tomu, aby jejich takto zadavateli poskytnuté osobní údaje byly zadavatelem za účelem naplnění zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek stanovené zásady transparentnosti průběhu zadávacího řízení shromažďovány, zpracovávány, evidovány a archivovány společně s nabídkou dodavatele.
- Pověřencem Ministerstva obrany pro ochranu osobních údajů je: Mgr. Lucie Kazdová, tel. 973 229 328
Zadávající požaduje:
- provádění všech požadovaných kurzů výhradně v hlavním městě Praha a v dosahu MHD Praha;
- aby konkrétní kurzy (přesný název, místo, termín, lektor apod.) nabídnuté zadávajícímu účastníkem zadávacího řízení („dále jen ZŘ“) v podané nabídce, byly minimálně na první pololetí roku 2019 veřejně prezentovány na jeho webových stránkách, tedy byly dostupné pro jakéhokoliv zájemce a to ode dne pro podání nabídek;
- po účastníkovi ZŘ, který podá nejvýhodnější nabídku, požaduje zadávající nabízení kurzů na svých webových stránkách minimálně na každé pololetí až do ukončení smluvního vztahu se zadávajícím;
- provádět kurzy minimálně pro počet 6 až 9 osob z AHNM (objednatele). V tomto případě objednatel (AHNM) nabízí provést kurzy s tímto minimálním počtem osob v jeho objektu v Praze bez poplatku za využití, bez náhrady za využití jeho vlastních prostor v případě, že o kurz nebude zájem od ostatních zájemců a v případě, že nebude chtít provést kurz s tímto počtem školených osob ve svém pronajatém prostoru. Pro tento případ účastník ZŘ uvede výši slevy z jednotkové ceny do návrhu rámcové dohody; Odkaz na zdroj
Toto info je pouze po
registrované
uživatele.
- kurzy a semináře požaduje zadávající dle těchto oblastí (tak jak jsou uvedeny v cenové nabídky):
- 1.) Občanské právo včetně pozemkového práva a katastru nemovitostí
- 2.) Obchodní právo včetně zadávání veřejných zakázek (alespoň jeden kurz za pololetí se zaměřením na VZMR)
- 3.) Správní právo včetně stavebního práva
- 4.) Pracovní právo
- 5.) Finanční právo
- 6.) Ekonomické vzdělávání se se zaměřením zejména na:
o Krátkodobé všeobecné kurzy v oblasti účetnictví neziskové sféry, daňové problematiky a mzdové agendy
o Zpracování finančních analýz a reporting
o Nakládaní s majetkem státu
- poskytované kurzy budou prováděny pro zaměstnance Agentury hospodaření s nemovitým majetkem (dále jen "AHNM") v souladu s cenovou nabídkou uvedenou v Příloze č.1 – „Cenová nabídka“, která bude přílohou číslo 1 ke smlouvě s dodavatelem, který podá ekonomicky nejvýhodnější nabídku;
- plnění smlouvy bude probíhat na základě dílčích objednávek objednatele v průběhu trvání platnosti smlouvy;
- měrné jednotky za požadované služby – hodina;
- s vybraným účastníkem zadávacího řízení (dodavatelem) bude uzavřena víceletá rámcová dohoda na poskytování služby;
- zadávající požaduje uzavření rámcové dohody v elektronickém tržišti na základě zaručeného elektronického podpisu (platného). Dle Nařízení evropského parlamentu a rady (EU) č.910/2014 musí od 20. 9. 2018 všichni veřejnoprávně podepisující podepisovat dokumenty pouze kvalifikovaným elektronickým podpisem, to znamená, že kvalifikovaný certifikát musí být uložený v kvalifikovaném prostředku pro vytváření elektronických podpisů;
- zadávající podepisuje dohodu výhradně jako poslední. (Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“ čl. 15);
- podepsání dohody ručně bude zadávajícím akceptováno pouze výjimečně, v odůvodněných případech;
- výběr dodavatele v elektronickém tržišti požadujeme provést z území celé ČR;
- nabídku může podat dodavatel z kteréhokoliv státu v Evropské unii za podmínky registrace v NEN, za podmínek stanovených v NEN a podmínek uvedených v tomto výběrovém řízení (zejména podání nabídky v českém jazyce, podepsaná smlouva a nabídka v CZK, tedy v Kč);
- Upozornění: Dodavatel bere na vědomí, že pokud podá nabídku, zadavatel (zadávající) ve smyslu ustanovení čl. 6 odst. 1 písm. c) nařízení evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „GDPR“) shromažďuje, zpracovává, eviduje a archivuje osobní údaje fyzických osob, které dodavatel uvedl ve své nabídce, a to za účelem naplnění zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek ve znění pozdějších předpisů, stanovené zásady transparentnosti průběhu zadávacího řízení. Dodavatel, který ve své nabídce uvedl osobní údaje třetích subjektů (poddodavatelů nebo jiných osob) je povinen vložit do nabídky písemný souhlas těchto třetích subjektů k tomu, aby jejich takto zadavateli poskytnuté osobní údaje byly zadavatelem za účelem naplnění zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek stanovené zásady transparentnosti průběhu zadávacího řízení shromažďovány, zpracovávány, evidovány a archivovány společně s nabídkou dodavatele.
- Pověřencem Ministerstva obrany pro ochranu osobních údajů je: Mgr. Lucie Kazdová, tel. 973 229 328
Zadávající požaduje:
- provádění všech požadovaných kurzů výhradně v hlavním městě Praha a v dosahu MHD Praha;
- aby konkrétní kurzy (přesný název, místo, termín, lektor apod.) nabídnuté zadávajícímu účastníkem zadávacího řízení („dále jen ZŘ“) v podané nabídce, byly minimálně na první pololetí roku 2019 veřejně prezentovány na jeho webových stránkách, tedy byly dostupné pro jakéhokoliv zájemce a to ode dne pro podání nabídek;
- po účastníkovi ZŘ, který podá nejvýhodnější nabídku, požaduje zadávající nabízení kurzů na svých webových stránkách minimálně na každé pololetí až do ukončení smluvního vztahu se zadávajícím;
- provádět kurzy minimálně pro počet 6 až 9 osob z AHNM (objednatele). V tomto případě objednatel (AHNM) nabízí provést kurzy s tímto minimálním počtem osob v jeho objektu v Praze bez poplatku za využití, bez náhrady za využití jeho vlastních prostor v případě, že o kurz nebude zájem od ostatních zájemců a v případě, že nebude chtít provést kurz s tímto počtem školených osob ve svém pronajatém prostoru. Pro tento případ účastník ZŘ uvede výši slevy z jednotkové ceny do návrhu rámcové dohody; Odkaz na zdroj
Dokumenty
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.