Toto je veřejný náhled informací z aplikace Tendry.cz. Pro co nejlepší zážitek a přístup k úplným detailům, všem otevřeným a předchozím výběrovým řízením, dostupným dokumentům atd. se přihlaste. Pokud ještě nemáte účet, zaregistrujte se pomocí své e-mailové adresy.

AHNM/OLogZ - Nákup služby - provádění revizí, kontrol a ověření elektrických spotřebičů a zařízení u Agentury hospodaření s nemovitým majetkem provozovaných v krajích Středočeském, Karlovarském, Ústeckém, Plzeňském, Jihočeském a v Praze

Zadavatel Ministerstvo obrany Dodavatel Podání nabídek 24. září 2024 8:00 Datum zveřejnění 13. září 2024 Popis Nákup služby:
- a) revizí a kontrol elektrických spotřebičů během jejich používání dle ČSN 331600 ed.2 pojednávající o nepřipevněných spotřebičích držených v ruce (zahrnuje i elektrické ruční nářadí) a ostatních nepřipevněných spotřebičích; (viz Rámcová dohoda, (dále jen „RD“) čl. II odst. 2)
- b) kontrol a zkoušek svářeček dle ČSN EN 60974-4 ed.2 kontroly a zkoušky svářeček; (viz RD čl. II odst. 2)
- c) ověřování elektrické bezpečnosti pracovního stroje dle NV č. 378/2001 Sb., kterým se stanoví bližší požadavky na bezpečný provoz a používání strojů, technických zařízení, přístrojů a nářadí; (viz RD čl. II odst. 2)
- uvedené služby budou prováděny v místech plnění uvedených v objednávkách v souladu s rámcovou dohodou k poskytování služby u Agentury hospodaření s nemovitým majetkem (dále jen „AHNM“) v Praze a u 14-ti Správ provozních středisek (dále jen „SPS“) rozmístěných v krajích: Středočeský, Karlovarský, Ústecký, Plzeňský, Jihočeský a v Praze; (viz RD čl. II. odst. 3)
- seznam SPS a rozmístění elektrických spotřebičů a zařízení je uveden v Příloze č.1 –Cenová nabídka – revize elektrických spotřebičů a zařízení, která bude přílohou k rámcové dohodě s vybraným dodavatelem; (viz RD čl. II odst. 4)
- plnění rámcové dohody bude probíhat na základě dílčích objednávek objednatele v průběhu trvání účinnosti smlouvy; (viz RD čl. II odst. 3.)
- měrné jednotky za požadované služby – hodina, kus;
- s vybraným účastníkem zadávacího řízení bude uzavřena víceletá rámcová dohoda
na poskytování služby; (viz RD čl. IV odst. 3)
- platnost rámcové dohody bude od oboustranného podpisu smlouvy do 31. října 2026 nebo do vyčerpání maximálního rámce smlouvy; (viz RD čl. IV. odst. 3)
- výběr dodavatele bude proveden z celé ČR
Noví dodavatelé 🤏 Zadavatel má pouze 10 % nových dodavatelů
Dřívější dodavatelé
Odkaz na zdroj Toto info je pouze po registrované uživatele.

Dokumenty

Zadávací dokumentace a další dokumenty jsou přístupné pouze pro registrované uživatele.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.

Chcete vědět o všech příležitostech?

Zkuste Tendry