AHNM/OLogZ - Nákup služby- Přestěhování vnitřního vybavení SPS 0412 Litoměřice a odloučených pracovišť AHNM v souladu s přílohou č. 1-Cenová nabídka k jednorázové smlouvě
219 000 219 000 Kč
Zadavatel
Ministerstvo obrany
Dodavatel
Autodoprava Podrazil s.r.o.
Podání nabídek
Datum zveřejnění
1. července 2022
Popis
- zabezpečení přestěhování vnitřního vybavení SPS 0412 Litoměřice a odloučených pracovišť OSNM, OLogZ, OŘS/AHNM ze stálé adresy Na Valech č. 76, do nového objektu Na Vinici č. 1 v Litoměřicích ve dnech 22.8. – 25.8.2022;
- služba spočívá v přestěhování běžného vnitřního kancelářského vybavení, nábytku, jednotlivých prvků mobiliáře, výpočetní techniky a jiných břemen do hmotnosti 100 kg, ale i případné stěhování těžkých břemen nad 100 a 200 kg (dále jen „nábytek/břemeno“);
- služba bude probíhat mezi určenými objekty Agentury hospodaření s nemovitým majetkem v Litoměřicích s využitím přepravních prostředků dodavatele (poskytovatele služby);
Služba zahrnuje:
a) dodání přepravních obalů a štítků pro označení a případně dalšího obalového materiálu dle dohovoru na zabalení písemností a drobného majetku určeného k přestěhování;
b) nakládku stěhovaného nábytku/břemen přímo z místa uložení a jeho následná přeprava na stanovené místo podle pokynů objednatele, vykládku stěhovaného nábytku/břemen přímo z místa uložení dle pokynů objednatele;
c) rozmístění nábytku/břemen podle pokynů objednatele;
- služba bude poskytnuta výhradně v období od 22.8. – 25.8.2022 v čase od 7:30 do 15:30 hod. denně;
- - služba spočívá v přestěhování běžného vnitřního kancelářského vybavení, nábytku, jednotlivých prvků mobiliáře, výpočetní techniky a jiných břemen do hmotnosti 100 kg, ale i případné stěhování těžkých břemen nad 100 a 200 kg (dále jen „nábytek/břemeno“); (viz JS čl. II odst. 2)
- služba bude probíhat mezi určenými objekty Agentury hospodaření s nemovitým majetkem v Litoměřicích s využitím přepravních prostředků dodavatele (poskytovatele služby);
Služba zahrnuje: (viz JS čl. II odst. 1)
a) dodání přepravních obalů a štítků pro označení a případně dalšího obalového materiálu dle dohovoru na zabalení písemností a drobného majetku určeného k přestěhování; (viz JS čl. II odst. 3 písm. a)
b) nakládku stěhovaného nábytku/břemen přímo z místa uložení a jeho následná přeprava
na stanovené místo podle pokynů objednatele, vykládku stěhovaného nábytku/břemen
přímo z místa uložení dle pokynů objednatele; (viz JS čl. II odst. 3 písm. c)
c) rozmístění nábytku/břemen podle pokynů objednatele; (viz JS čl. II odst. 3 písm. d)
- služba bude poskytnuta výhradně v období od 22.8. – 25.8.2022 v čase od 7:30 do 15:30 hod. denně; (viz JS čl. IV odst. 3)
- s vybraným účastníkem zadávacího řízení bude uzavřena jednorázová smlouva s názvem „Smlouva o poskytnutí služby stěhování a manipulace s majetkem AHNM v Litoměřicích“ na stěhování vnitřního vybavení SPS 0412 Litoměřice a ostatních odloučených pracovišť AHNM z kanceláří a míst v objektu Na Valech č.76 do kanceláří a míst v objektu Na Vinici č.1, v Litoměřicích; Odkaz na zdroj Toto info je pouze po registrované uživatele.
- služba spočívá v přestěhování běžného vnitřního kancelářského vybavení, nábytku, jednotlivých prvků mobiliáře, výpočetní techniky a jiných břemen do hmotnosti 100 kg, ale i případné stěhování těžkých břemen nad 100 a 200 kg (dále jen „nábytek/břemeno“);
- služba bude probíhat mezi určenými objekty Agentury hospodaření s nemovitým majetkem v Litoměřicích s využitím přepravních prostředků dodavatele (poskytovatele služby);
Služba zahrnuje:
a) dodání přepravních obalů a štítků pro označení a případně dalšího obalového materiálu dle dohovoru na zabalení písemností a drobného majetku určeného k přestěhování;
b) nakládku stěhovaného nábytku/břemen přímo z místa uložení a jeho následná přeprava na stanovené místo podle pokynů objednatele, vykládku stěhovaného nábytku/břemen přímo z místa uložení dle pokynů objednatele;
c) rozmístění nábytku/břemen podle pokynů objednatele;
- služba bude poskytnuta výhradně v období od 22.8. – 25.8.2022 v čase od 7:30 do 15:30 hod. denně;
- - služba spočívá v přestěhování běžného vnitřního kancelářského vybavení, nábytku, jednotlivých prvků mobiliáře, výpočetní techniky a jiných břemen do hmotnosti 100 kg, ale i případné stěhování těžkých břemen nad 100 a 200 kg (dále jen „nábytek/břemeno“); (viz JS čl. II odst. 2)
- služba bude probíhat mezi určenými objekty Agentury hospodaření s nemovitým majetkem v Litoměřicích s využitím přepravních prostředků dodavatele (poskytovatele služby);
Služba zahrnuje: (viz JS čl. II odst. 1)
a) dodání přepravních obalů a štítků pro označení a případně dalšího obalového materiálu dle dohovoru na zabalení písemností a drobného majetku určeného k přestěhování; (viz JS čl. II odst. 3 písm. a)
b) nakládku stěhovaného nábytku/břemen přímo z místa uložení a jeho následná přeprava
na stanovené místo podle pokynů objednatele, vykládku stěhovaného nábytku/břemen
přímo z místa uložení dle pokynů objednatele; (viz JS čl. II odst. 3 písm. c)
c) rozmístění nábytku/břemen podle pokynů objednatele; (viz JS čl. II odst. 3 písm. d)
- služba bude poskytnuta výhradně v období od 22.8. – 25.8.2022 v čase od 7:30 do 15:30 hod. denně; (viz JS čl. IV odst. 3)
- s vybraným účastníkem zadávacího řízení bude uzavřena jednorázová smlouva s názvem „Smlouva o poskytnutí služby stěhování a manipulace s majetkem AHNM v Litoměřicích“ na stěhování vnitřního vybavení SPS 0412 Litoměřice a ostatních odloučených pracovišť AHNM z kanceláří a míst v objektu Na Valech č.76 do kanceláří a míst v objektu Na Vinici č.1, v Litoměřicích; Odkaz na zdroj Toto info je pouze po registrované uživatele.
Dokumenty
Zadávací dokumentace a další dokumenty jsou přístupné pouze pro registrované uživatele.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.