Toto je veřejný náhled informací z aplikace Tendry.cz. Pro co nejlepší zážitek a přístup k úplným detailům, všem otevřeným a předchozím výběrovým řízením, dostupným dokumentům atd. se přihlaste. Pokud ještě nemáte účet, zaregistrujte se pomocí své e-mailové adresy.

AHNM/OLogZ - Nákup služby poskytování obecně vzdělávacích kurzů a seminářů pro zaměstnance Agentury hospodaření s nemovitým majetkem dle specifikovaných oblastí pro roky 2024 - 2025

2 000 000 2,0 miliony

Zadavatel Ministerstvo obrany Dodavatel Kolumbus PM, s.r.o. Podání nabídek 6. listopadu 2023 8:00 Datum zveřejnění 20. října 2023 Popis - nákup služby poskytování obecně vzdělávacích kurzů a seminářů v oblasti právních a ekonomických znalostí, poskytovaných v hlavním městě Praha, pro zaměstnance Agentury hospodaření s nemovitým majetkem (dále jen „AHNM“) v průběhu let 2024-2025 (od 1.1.2024 do 31. prosince 2025 nebo do vyčerpání finančního rámce dohody);
- dodavatel bude provádět všechny požadované kurzy výhradně v hlavním městě Praha;
- poskytované kurzy budou prováděny pro zaměstnance AHNM v souladu s cenovou nabídkou uvedenou v Příloze č. 1 – „Cenová nabídka“, která je přílohou č. 1 ke smlouvě s účastníkem zadávacího řízení (dále jen „ZŘ“) (dodavatelem), který podá ekonomicky nejvýhodnější nabídku;
- součástí přílohy č. 1 cenové nabídky k rámcové dohodě jsou dodavatelem nabídnuté kurzy pro první pololetí roku 2024, které dodavatel vyplní na jednotlivých listech souboru Microsoft Excel „Cenová nabídka“ za každou uvedenou oblast, dle excelovských listů (v souladu s bodem 2b) 1-6), tedy s konkrétním názvem kurzu, jeho zaměřením, termínem konání, lektorem, místem konání kurzů a webovým linkem (hypertextový odkaz), kde je kurz veřejně dostupný pro ostatní zájemce;
- měrná jednotka za požadované služby je hodina na osobu;
- s vybraným účastníkem ZŘ (dodavatelem) bude uzavřena víceletá rámcová dohoda (smlouva) na poskytované služby;
- plnění rámcové dohody bude probíhat na základě dílčích objednávek objednatele v průběhu trvání platnosti rámcové dohody;
- zadavatel požaduje uzavření rámcové dohody v elektronickém tržišti na základě zaručeného elektronického podpisu (platného). Dle nařízení Evropského parlamentu a rady (EU) č. 910/2014 musí od 20. 9. 2018 všichni veřejnoprávně podepisující podepisovat dokumenty pouze kvalifikovaným elektronickým podpisem, to znamená, že kvalifikovaný certifikát musí být uložený v kvalifikovaném prostředku pro vytváření elektronických podpisů;
- zadavatel podepisuje dohodu výhradně jako poslední. (Všeobecné obchodní podmínky – dále jen „VOP“ čl. 15;
- výběr dodavatele v elektronickém tržišti požadujeme provést z území celé ČR s podmínkou, že své služby bude poskytovat v hlavním městě Praze;
Odkaz na zdroj Toto info je pouze po registrované uživatele.

Dokumenty

Zadávací dokumentace a další dokumenty jsou přístupné pouze pro registrované uživatele.
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.

Chcete vědět o všech příležitostech?

Zkuste Tendry