2. část zakázky "Výměna střešní krytiny"
1 564 400 1,6 miliony Kč
Zadavatel
Městys Ševětín
Dodavatel
Podání nabídek
6. října 2025 10:00
Datum zveřejnění
2. září 2025
Popis
Předmětem plnění této části předmětu plnění je výměna střešní krytiny na čtyřech částech budov zdravotního střediska. Potřebná specifikace dodávek a prací je popsána v položkovém rozpočtu a v Projektových podkladech, které tvoří přílohu zadávací dokumentace.
Součástí díla je rovněž:
- zajištění všech nezbytných průzkumů nutných pro řádné provádění a dokončení díla, zejména pak průzkum objektu před zahájením prací,
- zajištění průběžné fotodokumentace prováděných prací a její předání v elektronické podobě při předání stavby,
- všechny dodávky specifikované v položkovém rozpočtu,
- zpracování a předání dokumentace skutečného provedení stavby v listinné podobě v počtu min. 2 ks (příp. pro každou část samostatnou část) a v elektronické podobě (flash disk),
- kontrola kvality prací a individuální zkoušky k dodržování technologických postupů,
- daně, cla a poplatky, licence, pokud jsou potřebné,
- ekologická likvidace případného vybouraného a demontovaného materiálu,
- všechny potřebné a relevantní certifikáty, atesty, prohlášení o shodě apod., jsou-li relevantní,
- zabezpečení informační tabule ve všech vstupech na staveniště v provedení a rozměrech obvyklých s uvedením základních rizik vznikajících provozem stavby, zákazy a příkazy vydanými k zajištění bezpečnosti a hygieny práce a požární ochrany na stavbě a udržovat tuto tabuli v aktuálním stavu. Noví dodavatelé 👍 Zadavatel často vybírá nové dodavatele - 100 % zakázek Odkaz na zdroj
Toto info je pouze po
registrované
uživatele.
Součástí díla je rovněž:
- zajištění všech nezbytných průzkumů nutných pro řádné provádění a dokončení díla, zejména pak průzkum objektu před zahájením prací,
- zajištění průběžné fotodokumentace prováděných prací a její předání v elektronické podobě při předání stavby,
- všechny dodávky specifikované v položkovém rozpočtu,
- zpracování a předání dokumentace skutečného provedení stavby v listinné podobě v počtu min. 2 ks (příp. pro každou část samostatnou část) a v elektronické podobě (flash disk),
- kontrola kvality prací a individuální zkoušky k dodržování technologických postupů,
- daně, cla a poplatky, licence, pokud jsou potřebné,
- ekologická likvidace případného vybouraného a demontovaného materiálu,
- všechny potřebné a relevantní certifikáty, atesty, prohlášení o shodě apod., jsou-li relevantní,
- zabezpečení informační tabule ve všech vstupech na staveniště v provedení a rozměrech obvyklých s uvedením základních rizik vznikajících provozem stavby, zákazy a příkazy vydanými k zajištění bezpečnosti a hygieny práce a požární ochrany na stavbě a udržovat tuto tabuli v aktuálním stavu. Noví dodavatelé 👍 Zadavatel často vybírá nové dodavatele - 100 % zakázek Odkaz na zdroj
Dokumenty
Zaregistrujte se zdarma a využívejte Tendry naplno.